Daytona 675/650/600 #11 vol met nieuwe spanning(regelaars)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem er lekker de tijd voor, misschien eens wat proefritjes maken.
Wat op het lijstje staat wat ik mooi vind:

- KTM Superduke
- Yamaha MT01
- Triumph Speed Triple
- Honda CBX1000

Er zijn wat merken in een ander topic genoemd, en die heb ik bekeken en dat lijkt mij wel wat.
De CBX heb ik overigens altijd al een dikke fiets gevonden.

Maar goed, heerlijk rustig kijken!

Ik heb hiervoor een KTM Superduke R gehad. Als je een fiets zoekt waarmee je ook rustig wilt kunnen toeren, is dat in ieder geval geen geschikte fiets.
Wellicht dat de normale Superduke dat wat meer heeft. Maar mijn ervaring is dat dat ding maar wil blijven gaan, wheelie-kanon :P
 
Ik heb hiervoor een KTM Superduke R gehad. Als je een fiets zoekt waarmee je ook rustig wilt kunnen toeren, is dat in ieder geval geen geschikte fiets.
Wellicht dat de normale Superduke dat wat meer heeft. Maar mijn ervaring is dat dat ding maar wil blijven gaan, wheelie-kanon :P

Ik ben er wel gecharmeerd van, maar het is voor mij mooi dat je rustig langs een dijk rijdt met een gangetje van 60 a 70 zonder dat je na een uur je polsen voelt.

Of bedoel jij dat ie bokkig is op lage snelheden?
 
Ik heb hiervoor een KTM Superduke R gehad. Als je een fiets zoekt waarmee je ook rustig wilt kunnen toeren, is dat in ieder geval geen geschikte fiets.
Wellicht dat de normale Superduke dat wat meer heeft. Maar mijn ervaring is dat dat ding maar wil blijven gaan, wheelie-kanon :P


Ultieme Hooligan bike natuurlijk !!! *D
Ik zelf ben een maand terug overgestapt naar een nieuwe STreet Triple R, en de zit is zoveel beter en relaxter en het rijden gaat makkelijker, minder werken voor bochten enzo... enige nadeel is dat ik denk ik sneller boetes ga krijgen met de STR dan met de tona... het gaat zo makkelijk dat je niet door hebt dat je te snel te hard rijd haha :+
 
Uh oh... ik ben afgelopen zaterdag verpest. De Ducati Desmo Riding Tour was bij de lokale Ducati dealer en ik mocht als voorrijder ieder half uur op pad met zo'n donderende 2-cilinder.
Er zijn 2 motoren waar ik mijn 675 wel voor zou inruilen, de StreetFighter 848 en de 1199 Panigale. Nou is die laatste iets te prijzig, maar die eerste staat wel hoog op de lijst. Gelukkig heb ik nu het budget er niet voor :P
 
Uh oh... ik ben afgelopen zaterdag verpest. De Ducati Desmo Riding Tour was bij de lokale Ducati dealer en ik mocht als voorrijder ieder half uur op pad met zo'n donderende 2-cilinder.
Er zijn 2 motoren waar ik mijn 675 wel voor zou inruilen, de StreetFighter 848 en de 1199 Panigale. Nou is die laatste iets te prijzig, maar die eerste staat wel hoog op de lijst. Gelukkig heb ik nu het budget er niet voor :P

Panigale :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ Zou ik mijn Speed ook zo weer voor inruilen als ik het geld had
 
Valt me zowiezo op bij de nieuwste gen 1000+ superbikes.
Laatst een ZX10 en een CB1000RR meegehad en die dingen kunnen belachelijk hard maar ik had geen moment dat ik dacht ze niet onder controle te hebben.
 
Zoals Peter van de motorsportschool het tijdens de cursus mooi verwoordde:

als ge denkt da ge et kunt, dan gade ge zeker op uwen bakkes

andere context natuurlijk, maar ik moest er wel even aan denken ;-)
 
Da snap ik, op munne bakkus zak nog wel unne keer goan.

Maar wat ik meer had verwacht was dat zo'n Superbike juist bij lage snelheden en lage toeren een ontzettende bitch zou zijn (hikken, stotteren, etc.) en dat hij pas lekker zou rijden bij hoge snelheden. Maar ook bij meerijden met normaal verkeer, niks van dat alles. Niet inhouden, niet stotteren maar gewoon rijden alsof het je lesfiets is (zo lang je maar niet die gaskraan opendraait...)
 
Die ducati's zijn ook mooi maar prijzig.
Voorlopig hou ik mijn daytona nog maar even.
Wil alleen nog een arrow uitlaat.
Maar motoport Rotterdam vroeg er 970 euro voor.
Beetje duur
 
Die ducati's zijn ook mooi maar prijzig.
Voorlopig hou ik mijn daytona nog maar even.
Wil alleen nog een arrow uitlaat.
Maar motoport Rotterdam vroeg er 970 euro voor.
Beetje duur


Beetje???? officiële prijs van triumph is €749 geloof ik
 
Laatst bewerkt:
Die ducati's zijn ook mooi maar prijzig.
Voorlopig hou ik mijn daytona nog maar even.
Wil alleen nog een arrow uitlaat.
Maar motoport Rotterdam vroeg er 970 euro voor.
Beetje duur
MP en deze thread goed in de gaten houden komt nog wel eens wat voorbij.
Ik had mijne voor 350,- gescoord en zag er perfect uit.
 
Ik had de mijne tweedehands voor 335€ incl. carbon heatshield. Dus ik zou ook marktplaats afstruimen. LaatstEen tijdje terug was er ook in duitsland ergens een aanbieding van akrapovic voor geloof nog geen 500€. Dus vooral nooit meer bij motorport rotterdam langs gaan.
 
Laatst bewerkt:
Valt me zowiezo op bij de nieuwste gen 1000+ superbikes.
Laatst een ZX10 en een CB1000RR meegehad en die dingen kunnen belachelijk hard maar ik had geen moment dat ik dacht ze niet onder controle te hebben.
Is altijd zo geweest en eigenlijk niks verbazingwekkends. Hoe meer cc's, hoe meer koppel; hoe meer cilinders, des te soepeler :)
 
Een goedenavond allen,

Jullie weten dat ik erover na heb gedacht om een caferacer te kopen *D
Na afgelopen dinsdag een ommetje door Nederland te hebben gemaakt heb ik me een Norton Altas 2 cilinder meer genomen O-)
En ut klinkt zoals het moet heerlijk :X
full
 
Laatst bewerkt:
Een goedenavond allen,

Jullie weten dat ik erover na heb gedacht om een caferacer te kopen *D
Na afgelopen dinsdag een ommetje door Nederland te hebben gemaakt heb ik me een Norton Altas 2 cilinder meer genomen O-)
En ut klinkt zoals het moet heerlijk :X
[afbeelding]

Mooi en stijlvol :Y
 
Een goedenavond allen,

Jullie weten dat ik erover na heb gedacht om een caferacer te kopen *D
Na afgelopen dinsdag een ommetje door Nederland te hebben gemaakt heb ik me een Norton Altas 2 cilinder meer genomen O-)
En ut klinkt zoals het moet heerlijk :X
[afbeelding]
Zeer mooi Ruud :Y
Waar heb je dat ding gehaald als ik vragen mag?
 
Zeer mooi Ruud :Y
Waar heb je dat ding gehaald als ik vragen mag?


Tubbergen in Overijssel, was het rijden zeker waard..
Alleen is nu een sproeier waarschijnlijk verstopt :/ maar door nog geen engels gereedschap te hebben :X moet hij even blijven staan tot van begin de volgende week dan word hij even schoon gemaakt *D

Is wel echt wennen dat rechts schakelen en ook nog de 1 omhoog maar alle tijd om te oefenen O-)
 
Wegens veranderde gezinsituatie verkoop ik mijn daytona 675 SE uit 2009 (24170km) voor 7500 euro. De motor is voorzien van alle mogelijke opties en upgrades en onder andere voorzien van een quick-shifter en een gekeurd alarm.

Iemand interesse *D


full
 
Laatst bewerkt:
Hier nog wat aanvullende gegevens:

De motor is puntgaaf en in perfecte staat. Alle documentatie en bonnetjes zijn aanwezig.
Tevens is de motor in november 2011 gekeurd door Erik van Lent (promotor) en is het test rapport beschikbaar.

- Carbon cockpit infill panels (Triumph)
- Carbon Tankpad (Triumph)
- Carbon heal guards (Triumph)
- Carbon upper chain guard (Triumph)
- Carbon lower chain guard (Triumph)
- Carbon heat shield (Triumph)
- Carbon achterspatbord (Triumph)
- Brake reservoir geanodiseerd zwart voor en achter (Triumph)
- kuipruit airflow (Triumph)
- Wit LED achterlicht (Triumph)
- Arrow slip-on demper
- Arrow tune
- Quickshifter (Triumph)
- Gel seat (Triumph)
- Seat cowl (Triumph)
- Duo voetsteun finishers (duo voetsteunen verwijderd)
- LED knipperlichten voor (Watsen Design)
- Rem en koppelingshevel zwart (Pazzo Racing)
- Datatool alarm
- Crash protectie set (GB Racing)
 
Laatst bewerkt:
Een goedenavond allen,

Jullie weten dat ik erover na heb gedacht om een caferacer te kopen *D
Na afgelopen dinsdag een ommetje door Nederland te hebben gemaakt heb ik me een Norton Altas 2 cilinder meer genomen O-)
En ut klinkt zoals het moet heerlijk :X
[afbeelding]
:9~ supergaaf!

En dat bij mij om de hoek gehaald :) haha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan