Daytona 675/650/600 #11 vol met nieuwe spanning(regelaars)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond! Ik zie dat er een hoop worden verkocht...

Ik ben er ook zo 1 :+

Nu hoorde ik laatst via een vriend van me dat er heel veel gegadigden voor mijn 675 zijn.
Nu vind ik het alleen een beetje lastig wat voor prijskaartje ik aan mijn fiets ga hangen.

Misschien kunnen jullie een prijs schatten?

Import
2e Eigenaar
Triumph dealer onderhouden

2009
Bijna 20k (beurt kan eventueel uitgevoerd worden)
Voorbandje zit er aan te komen
Historie bekend, alle boekjes, sleutels en papieren aanwezig

Acc:

Bijna alles carbon
Quickshifter
Arrow rem/schakel set
Arrow slip on met carbon hitteschild
Verhoogde kuipruit
Gelzadel
Nieuwe spanningsregelaar

Geen circuit mee gereden
Geen schade, enkel wat krasjes bij de tank en her en der op de motor

Misschien doe ik er ook nog wel mijn inrijwielklem en paddockstand (Datona.nl) bij, bobbins zitten er trouwens ook op.



Wat voor prijskaartje zou je hier aan kunnen hangen?
 
:+
prijskaartje.jpg


zoiets???? _O-
 
Zoek eens wat ze er nu voor vragen. Dan zie je dat je particulier ver boven het gemiddelde zit.

Je kan het proberen, maar ik denk dat je hem niet gaat verkopen.

Ik heb mijn 675 een kleine twee jaar geleden voor 7.500,- euro gekocht. Hij had toen 8.000km gelopen. Dealer onderhouden met alles tot en met de banden nieuw. Uit een motorzaak nog wel.

Ik zou al je speciale onderdelen los verkopen. Verder een vraagprijs van 7.500 max, maar die lijkt mij al te hoog. Eerder iets van 6.5/7.

Vergeet niet dat een jaar niet rijden ook geld kost. Dan kan je beter meteen voor een iets meer marktconforme prijs gaan. Dan lijdt je ook niet aan afschrijving.

Het beste is gewoon inruilen op een andere motor. Geen gezeik. Lekker snel.
 
Particulier eerder 6.500
Ik had mijn Daytona 2009 met arrow slip on en 31k km ingeruild voor 6700€ in mei. Bij dealers staan 2008 en 2010 modellen, 2009 is er niet zo veel, richting de 8000€. Dus €6500 lijkt me ook wel erg weinig.

Klaas wat je er aan accessoires in stopt krijg je nooit terug.
 
Ik had mijn Daytona 2009 met arrow slip on en 31k km ingeruild voor 6700€ in mei. Bij dealers staan 2008 en 2010 modellen, 2009 is er niet zo veel, richting de 8000€. Dus €6500 lijkt me ook wel erg weinig.

Klaas wat je er aan accessoires in stopt krijg je nooit terug.

Ik heb de motor zo gekocht, ik heb er alleen finisher plates op gezet omdat ik de duo steunen er af haalde, verder heb ik een nieuwe quickshifter er op laten zetten en meer niet.

Anders had ik em inderdaad naar origineel omgebouwd.
 
Zoek eens wat ze er nu voor vragen. Dan zie je dat je particulier ver boven het gemiddelde zit.

Je kan het proberen, maar ik denk dat je hem niet gaat verkopen.

Ik heb mijn 675 een kleine twee jaar geleden voor 7.500,- euro gekocht. Hij had toen 8.000km gelopen. Dealer onderhouden met alles tot en met de banden nieuw. Uit een motorzaak nog wel.

Ik zou al je speciale onderdelen los verkopen. Verder een vraagprijs van 7.500 max, maar die lijkt mij al te hoog. Eerder iets van 6.5/7.

Vergeet niet dat een jaar niet rijden ook geld kost. Dan kan je beter meteen voor een iets meer marktconforme prijs gaan. Dan lijdt je ook niet aan afschrijving.

Het beste is gewoon inruilen op een andere motor. Geen gezeik. Lekker snel.
:^
 
Ik ben er ook bang voor.

Ik mag zeggen dat ik redelijk wat juridische kennis heb om m'n zaak aan te pakken. (Die ik ook aan het starten ben.)

Ik heb een zaak gevonden die precies over hetzelfde gaat: motorrijder valt over een laag split door nieuw asfalt. Geen succes voor de motorrijder.

Naja, we zullen zien. Dit gaat nog lang duren. :/ Baal enorm met dit fantastische weer, vakantie, en een kapotte Daytona in de schuur.

En al iets gehoord van het betreffende gemeentebestuur??
 
Ik heb nog wel een setje originele hendels liggen. PM maar als je interesse hebt. Ik verwacht toch dat ik niet terug ga naar origineel.
 
Avond!

Vanmorgen richting de dealer gegaan en gevraagd wat hij voor mijn motor geeft.
Hij had wel wat gegadigden, en die kunnen de motor zo bij mij kopen of bij hem. Als ze hem bij hem kopen, wordt er sowieso een 20k beurt gedaan, 2 nieuwe banden en 6 of 12 mnd garantie.

Mijne is van 2009 en heeft 19640 gelopen.

Optie lijst:


- Carbon cockpit infill panels
- Carbon tankpad
- Carbon heel guards
- Carbon cockpit infill panels
- Carbon lower chain guard
- Carbon hitteschild uitlaat
- Carbon voorspatbord
- Carbon achterspatbord

- Arrow slip on incl DB killer
- Arrow rem / schakelset

- Quickshifter
- Gelzadel (Triumph) + origineel zadel
- Duo voetsteun finishers + originele voetsteunen (factuur 03-08-2010)
- Verhoogde kuipruit
- Bobbins achterzijde


- Nieuwe spanningsregelaar




Onderhoud motor:

- Kleine beurt (13-05-2011) / km stand: 10873

- Nieuwe quickshifter (27-04-2012) / km stand: 15169

- Nieuwe olie + oliefilter (06-04-2013) / km stand: 17905


- 2 Originele sleutels
- Alle originele boekjes aanwezig.
- Triumph Motorcycle Registration van de 1e eigenaar (3x formulier, pre-delivery inspection)



Hang er nog eens kaartje aan, ik ben benieuwd waar jullie op uit komen (en nee, geen foto's met kaartjes er op _O- )
 
Dank je!

Ik zal m'n verhaal van laatst even afmaken, Triumph dealer had er 1500 minder voor over, dan vind ik persoonlijk te weinig, zeker gezien de accessoires die er op zitten. En die tellen ook zeker mee voor de verkoop zei hij!
 
Ik vind 6500 van een dealer als inruilprijs helemaal niet zo slecht als ik eerlijk ben.

Ik gun het je van harte want het is een mooie motor, maar ik blijf wel bij wat ik eerder heb gezegd.
Maar wie weet lukt het. :)
 
Je hoeft er maar 1 te hebben :+


Gezien de bak met accessoires die er op zit, vind ik het een nette vraagprijs.
De overige 675's die te koop staan zijn of ouder, of meer km's en voor een rug of 6,5 a 7.
Dan vind ik 6500 met al die accessoires te weinig.
 
Accessoires los verkopen. Gaat namelijk niemand voor betalen :)
Maar dat is al eens vaker gezegd :P
 
Ik heb de motor zo gekocht, is al eens vaker gezegd :+

Ik denk juist wel dat accessoires waarde hebben bij de verkoop.
Carbon is natuurlijk een bepaald publiek voor, diegene die het mooi of niet mooi vinden, maar een Arrow rem/schakelset / Arrow uitlaat / quickshifter enz helpt zeker bij de verkoop.

De dealer zei ook al, een Street Triple met Arrows er onder verkoopt ie snel. Als er geen Arrows onder zaten zou ie minder opvallen tussen het grote aanbod van Street Triples met originele uitlaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan