Daytona 675/650/600 #11 vol met nieuwe spanning(regelaars)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stop je helemaal met motorrijden?

Want ikzelf vind het niet zo erg om wat verlies te pakken bij inruilen. Dat scheelt gewoon een hoop gezeur. Lekker snel, geen gezeik en direct een nieuwe bak.

Verlies zal ik sowieso wel hebben.
De motor ga ik niet inruilen, je kan quite spelen of er moet geld bij. Daarom verkoop ik em zo, omdat ik ook niet precies weet wat ik wil.

KTM Superduke R is nog steeds een kanshebber of een andere motor waar ik wat lekkerder op zit.
Maar wil ook graag rondom schilderen thuis, nieuw electrisch zonnescherm, achtertuin volledig nieuw.

Dus misschien doe ik 50/50. Lekker die dingen doen, en wat er over blijft, een andere motor van kopen, want het is mijn uitlaatklep, even lekker je hoofd leeg maken door op de motor te stappen!!!
 
Mannen,

Ik ben bezig de 675 netjes te wassen en poetsen en nu kom ik er achter dat m'n uitlaatbeugel begint te scheuren. De beugel die de einddemper met de tussenpijp verbindt.
Die ga ik uiteraard wel nieuw er op zetten, want dat hoort gewoon netjes.

Die kan ik zo bij de Triumph dealer halen neem ik aan, of ook elders? Kan nu niet met de motor rijden en het is met de auto 40 minuten rijden...
 
Heren / dames,

deze beauty is verkocht!






Bij de Triumph dealer geweest. Daar kwamen we niet rond met de prijs.
Daarop heeft hij 1 van de geïnteresseerden gebeld en mijn nummer doorgegeven.

Gister ben ik gebeld en hij is vandaag komen kijken / proefrijden.
We waren het gelukkig snel eens over de prijs, dus nu rustig kijken voor wat anders.
 
Dat is het betere en snellere werk! Gefeliciteerd met de verkoop!

Gisteren heb ik de framesliders van GB Racing gemonteerd. Althans, een poging tot. Rechts kwamen de motorbouten goed los (de voorste met wat meer moeite). Maar links... ik kreeg geen beweging in de voorste. M'n buurman dacht dat hij het wel voor elkaar zou krijgen, maar het enige wat hem is gelukt is het slopen van zijn eigen gereedschap -O-

Van de week maar eens een 1/2" bit set bestellen zodat ik wat groter gereedschap kan gebruiken.
 
iemand geinteresseerd in "snelgas" gashendel voor zen daytona :)
ik heb er één gekocht maar door foute informatie van de verkoper ben ik er niets mee...
is van triumph zelf en past zo in het origineel gashuis je moet alleen de gaskabels iets meer speling geven :)
15€ incl verzenden (handvat is er ook bij)
cam is 36.5mm en ik had een iets grotere nodig (voor gsxr) de verkoper zei dat het 38 was B|
 
Zojuist een bod van 3k op men motor. Sommige mensen moet je eigenlijk een klap via de mail kunnen verkopen :+
 
dan moet ik ook maar even mee doen in dit topic over deze fantastische fiets
mag deze foto in de op
full
 
Een yamaha xs 850 uit het jaar nul.
Kom hem wel even langs brengen voor dat bedrag :+

Als je deze erbij doet : deal :P

Heb nog een 2008 model in de aanbieding :)
6.500,-
Nieuwe olie & filter, remvloeistof, kleppen gecontroleerd, nieuwe banden, nieuwe keerringen, stofkappen en olie in de vork (door BRS), nieuwe carterpakking met schot & oliedrukklep. En nog een berg onderdelen (rizoma stuurgewichtjes, valtermoto kentekeplaathouder).

Zal binnenkort even een fatsoenlijke advertentie maken
 
Het is officieel, mijn 675 is vandaag opgehaald door de nieuwe eigenaar!

(Toch voel ik me best wel k*t)
 
Heeft iemand hier nog interesse in blokdelen van een '07 675?

Heb ook nog wat (rode) kuipdelen liggen.. nieuw en beschadigd :+ .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan