Daytona 675/650/600 #11 vol met nieuwe spanning(regelaars)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen,

Nu rijdende op een Yamaha Thundercat, maar op zoek naar nog een sportievere fiets, uitgekomen op de Daytona 675.

Na wat struinen op verschillende verkoopsites, kom ik de volgende fiets tegen die opvalt vanwege het uit de toon vallen qua prijs. (Lees goedkoop).

Link naar goedkope Daytona

Is dit nu een fiets waar je met een grote boog omheen moet lopen? Of kan dit weleens een buitenkansje zijn.
 
Maar zo goedkoop vind ik hem niet ik kocht begin vorig jaar een '10 daytona 675se met 4k km voor maar iets meer.

HSL bikes importeerd veel en kan best een goede fiets zijn gewoon ff gaan kijken.
 
Hoi Moosepower,

Bedankt voor je reply. Ik wil natuurlijk wel gaan kijken, maar mijn kennis is dan net weer te weinig om te zien of er echt iets aan de hand is. Maar dit is wel een van de weinige Daytona's voor dit geld. Ik heb er nog wel 1 op het oog, maar die is beduidend duurder.

andere motor die ik op het oog heb
 
Laatst bewerkt:
Hoi Moosepower,

Bedankt voor je reply. Ik wil natuurlijk wel gaan kijken, maar mijn kennis is dan net weer te weinig om te zien of er echt iets aan de hand is. Maar dit is wel een van de weinige Daytona's voor dit geld. Ik heb er nog wel 1 op het oog, maar die is beduidend duurder.

andere motor die ik op het oog heb

de grootste in nieuwe en tweedehands motoren

of zwart :P

de grootste in nieuwe en tweedehands motoren

of blauw :) (maar da's geen 2009,die is ouder :Y )

de grootste in nieuwe en tweedehands motoren

hier alle : Alle motoren
 
Laatst bewerkt:
Ah...die site kon ik nog niet, bedankt!

Maar mijn favoriet blijft toch die in mijn 2e link, gezien de optie's.

Ik ga vrijdag even kijken.

Ga daar niet teveel op blindstaren en betalen :) (meestal verkoop praatjes van motorzaken B| )

Als je een motor inruilt zijn de opties ineens een stuk minder waard :')

Dus goed zaken doen :P
 
Tellers kunnen omgezet worden naar kilometer
Toetsencombinatie op het dashboard.
Heb daar ook twee motoren gekocht :Y
 
Dat omzetten van mph naar km/h was ik ook van de op hoogte dat dat mogelijk is, maar het verklaard nog niet een ander type teller op een 2009 daytona.
 
Volgens mijn informatie: 2009 is nieuwe model triumph daytona 675. Bouwjaar 2010 is hetzelfde als bouwjaar 2009, alleen heeft deze een gewijzigd instrumentenpaneel.
 
Ik denk het te weten, maar ben niet helemaal zeker. Daarom staan in mijn eerdere post ook meerdere uitvoeringen en bouwjaren genoemd. Ik probeer daarnaast gewoon een mogelijk toekomstig Triumph rijder te helpen in zijn keuze ;-)
 
Goedemorgen,

Nu rijdende op een Yamaha Thundercat, maar op zoek naar nog een sportievere fiets, uitgekomen op de Daytona 675.

Na wat struinen op verschillende verkoopsites, kom ik de volgende fiets tegen die opvalt vanwege het uit de toon vallen qua prijs. (Lees goedkoop).

Link naar goedkope Daytona

Is dit nu een fiets waar je met een grote boog omheen moet lopen? Of kan dit weleens een buitenkansje zijn.


Toch spreekt deze me niet aan. Als ik kijk naar de knippers voor, deze zijn zwart dus even snel overgezet van een andere. Het hitte schild hoor niet bij dit type arrow erg jammer. Ik vind jou nummer twee beter uit de verf komen. Zegt natuurlijk niks over de staat van het blok en hoe hij er mee omgegaan is.
 
Volgens mijn informatie: 2009 is nieuwe model triumph daytona 675. Bouwjaar 2010 is hetzelfde als bouwjaar 2009, alleen heeft deze een gewijzigd instrumentenpaneel.

De 2009 heeft inderdaad nog dezelfde tellerunit als de 2006-2008 model.
 
Toch 1350 euro verschil ik vind het nog al wat. (kun je mooie knippers en een hitteschildje voor kopen :+ )
Waarschijnlijk import inderdaad.

Ik zou even een kijkje gaan nemen en iemand meenemen met kennis van zaken.
 
Ja, maar liever iets meer betalen voor een motor die goed is dan minder betalen en dan later met de gebakken peren zitten. Hoeft natuurlijk niet maar kan wel.

Als ik de reply van Pedro98 zo lees, ben ik al geneigd om niet meer te gaan kijken.
Nog bedankt Pedro98, ik zie dat soort dingen niet!
 
Vanmiddag een rondje gereden op deze 675 en dat was een erg leuke ervaring! Heel gemakkelijke motor om mee te rijden en dat geluid uit die Arrow!! :9~ Plus de quickshifter werkt ook erg prettig. De motor zelf ziet er als nieuw uit.
Denk dat ie binnenkort in mijn garage staat...
 
Ja, maar liever iets meer betalen voor een motor die goed is dan minder betalen en dan later met de gebakken peren zitten. Hoeft natuurlijk niet maar kan wel.

Als ik de reply van Pedro98 zo lees, ben ik al geneigd om niet meer te gaan kijken.
Nog bedankt Pedro98, ik zie dat soort dingen niet!
Heb je helemaal gelijk in! die fiets waar je op hebt gereden ziet er strak uit dat was ook mijn eerste kennismaking met een daytona675 een proefrit op een witblauwe :)
 
Vanmiddag een rondje gereden op deze 675 en dat was een erg leuke ervaring! Heel gemakkelijke motor om mee te rijden en dat geluid uit die Arrow!! :9~ Plus de quickshifter werkt ook erg prettig. De motor zelf ziet er als nieuw uit.
Denk dat ie binnenkort in mijn garage staat...

En gekocht? Een hele mooie fiets op een paar punten anders dan die van mij.

Ik heb een Akra pijp en de andere sticker variant maar van zon ding krijg je geen spijt.
 
Toevallig heb ik deze fiets vanochtend opgehaald!
Helaas geen tijd om een rondje te doen of foto's te maken ivm werk. Maar zodra het weer het toelaat zal ik wat foto's plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan