Db-killers in hoeverre nodig op SM circuits

RijNooit

MF veteraan
3 apr 2004
6.555
0
Dit is dus bij mij het geval:

full


Maakt dus een lekker "roffeltje" }) , maar nu wil ik misschien wel eens Emmen/Lelystad op, maar in hoeverre is een Db-killer nodig?
Ik heb deze er namelijk niet bij!
Past er vanalles in of alleen Remus ( zijn de dempers van )

BVD
 
over het algemeen is het geluid van 2 dempers zacht zat..

Ook al is het aftermarket.

Vergeet niet dat het niet zo`n 450 cc puchje is als die van jou :P
Ben bezig met een trailer, dus wie weet snel ff in de buurt met de moto :)
 
geen stress, mijne maakt ook veel herrie, zonder db killer hoor ik mezelf niet meer denken, met db killer volgens mij rond straatlegaal niveau, dus killers en zeker weten geen gezeik
full
 
ff tegen de topic starter

eerst maar eens laten horen wat dat ding nu voor geluid geeft. zoals ik al in een ander topic zei: dat 400cc crossertje geeft nu meer herrie dan mijn vorige ktm duke 2 (625cc) en met deze 400cc kan ik gewoon rijden in emmen. die grote gaten zeggen niet zoveel

full
 
Ik heb de motor live gehoord en het is kantje boord schat ik zo. Maar zou wel goed moeten komen.
 
Ok, nouja we kijken dan wel heh :)

Kan er opzich ook wel in komen dat een kleiner aantal cc`s een meer scheller ( dus hoger aantal dB`s ) geluid eruit gooit.

Mijn klappen zijn wel luid etc.. maar wel zwaar en laag...

Nu nog ff 2 plastic dopjes vinden als dB killers hehehe _O-
 
Het is het verschil tussen 1 en 2 uitlaten... maar goed. Wil je het filmpje van gister nog zien. Hoogtepunten op 2 wielen :)
 
Het is het verschil tussen 1 en 2 uitlaten... maar goed. Wil je het filmpje van gister nog zien. Hoogtepunten op 2 wielen :)

Ja lekker filmpje hoor : Jammer idd dat het zo moest eindigen :( Naja gelukkig hebben jij en je motor weinig :Y
Doe we snel over, alleen dan rubber beneden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan