De 1000 van BMW van 2012... De allersnelste

Gewoon dat ding van Rinze kopen ben je in 1 keer klaar en niet duur!
mooi ding voor weinig.

Succes roel,
Ik ga nit bmwen hoor

Thanks Hans, maar ik praat niet met een BMW dealer... Desondanks ben ik wel benieuwd wat jij als beste aanbod, zonder inruil, hebt gekregen.
 
hallo mag ik mij even voor stellen , Rinze luimstra, aangenaam.

supercup 1000 kampioen op een BMW S1000RR


ik las net hier, dat op mijn S1000RR een super duur TC zit maar dat is dus niet waar !!!
ik zal het zelfs nog sterker vertellen ik heb de standaard ecu er op, hij is alleen wat aangepast.
en het rijden op een bmw hoeft niet duur te zijn alleen de aanschaf is wat duurder maar daar heb je ook wat voor !!!! en Roel ik heb het hele jaar zonder problemen gereden.
als je vragen hebt over een S1000RR kun je me altijd bellen.
voor mijn nummer kijk je even op www.Team-rsracing.nl

Hi Rinze, bedankt voor het aanbod. Wie weet komt het er nog van, maar vooralsnog laat ik het bij mijn R1. Die is iets verbeterd t.o.v. vorig jaar. Gr. Roel.
 
[...]
~[/quote]

Helemaal niets of toch de Blade van je maatje?
 
Laatst bewerkt:
Toch maar ander uitlaatsysteem erop gezet?

Nee, dat nog niet. Heb een schakelaar op de remhandle gezet. Daardoor kun je op zijn vroegst remmen op 125 meter voor de bocht. En dan ook pas het gas los laten. Is een mooi gecombineerd systeem en niet duur.
 
Infrarood signaaltje, instelbaar op markeerpunt in elke bocht. Via GPS in te stellen. Kosten circa 389 euro.
 
Ik denk dat een aantal mannen niets van zich laten horen en dan ook met zo'n mooie machine aan de start zullen staan.
 
Ah. krijgen we dit jaar weer een nieuw type? Mooi, ik kan niet wachten! })

De vorige was al errrrrug goed, what's next? O-)
 
ik lach me kappot straks als ik maar 1 keer eerder dan een BMW over de streep kom met mijn ouwe troep
 
Laatst bewerkt:
Ouwe troep??????????????????????????????????? Fantastisch mooi spul heb je. Maar probeer je wel bij te benen met mijn 2008 R1.

Ga jij CUP rijden???
 
hmmm.. cup lijkt mij wel leuk, maar ik weet het nog niet zeker.

Ik doe zeken 3 dgn VDV, Ducati clubrace (ook 3 dgn), paar ZAC , mss 1 of 2 Endurance op de Ring en de rest weet ik niet. De RSV4 is onder hand genomen en daar is een boel geld in gegaan:-(

Nu eerst maar weer wat werk in de agenda, als er voldoende opdrachten zijn kan ik wellicht de raceagenda aanvullen.
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding btw de BMW, ik had er ook aan gedacht, maar heb besloten toch maar de Aprilia te houden.

Nieuw BMW heeft maar een paar dingetjes die anders zijn, voor de rest is dezelfde fiets gebleven.
Belangerijkste wijziging is de achteras (2mm lager) en balhoofdhoek iets verandert. Volgens Jurgen Fuchs is het 4 tiende sneller, is dus voor de gemiddeld coureurs niet te merken. Mapping is nu 3 standen ipv 5, dat is leuk, maar zon'n fiets staat toch alleen in de race of regen stand dus....

Jij idergeval van harte met je nieuwe fiets Roel!!! hoop weer leuk met je te strijden dit jaar, lekker close racing;-)
 
Laatst bewerkt:
He Paolo, het is bij de oude R1 gebleven. En mijn zoon een R6, die gata nu ook CUPpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan