De 4 Fazermeeting datum: 05-09, start Vianen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Euh, waar blijft de 5de eigenlijk?

Ik had nog wel een route liggen, maar die lijkt volgens mij nogal veel op de 3e die jullie gereden hebben (die door DLD, waar ik niet mee geweest ben '( ).
Ollie had mij al evt aangeboden om m wel (mee) te gaan rijden/organiseren, toch? ;)

Ik heb m trouwens gewoon van motorroutes.nl afgeplukt O-) Zie attachment.

Maar ik weet niet of jullie binnen nu en 3 maand een fazerritje willen rijden?
[me]Hrimgrimnir heeft geen winterbroek meer O-) [/me]


 
Geen probleem om een deel nog een keer te rijden hoor, ik heb in de tussentijd wel weer genoeg andere wegen gereden;

Tuurlijk, dagje mooi weer en rijden maar :)
 
Ik had nog wel een route liggen, maar die lijkt volgens mij nogal veel op de 3e die jullie gereden hebben (die door DLD, waar ik niet mee geweest ben '( ).
Ollie had mij al evt aangeboden om m wel (mee) te gaan rijden/organiseren, toch? ;)

Maar ik weet niet of jullie binnen nu en 3 maand een fazerritje willen rijden?
[me]Hrimgrimnir heeft geen winterbroek meer O-) [/me]
Ja hoor ik wil met alle plezier helpen met proefrijden en organiseren, maar aangezien veel mensen een toch wel duidelijke voorkeur voor warm weer hebben (inclusief mezelf) kunnen we wat mij betreft beter wachten tot bijvoorbeeld januari om met een polletje voor een datum te beginnen.

Of we zouden alvast een topic kunnen openen om te stemmen over de maand waarin we de volgende Fazermeeting gaan houden....
 
Ik stem voor de dag met droog en mooi weer (en temp >5 graden celsius) :+ ... Maand maakt mij niet uit *D .
 
Ik had nog wel een route liggen, maar die lijkt volgens mij nogal veel op de 3e die jullie gereden hebben (die door DLD, waar ik niet mee geweest ben '( ).
Ollie had mij al evt aangeboden om m wel (mee) te gaan rijden/organiseren, toch? ;)

Ik heb m trouwens gewoon van motorroutes.nl afgeplukt O-) Zie attachment.

Maar ik weet niet of jullie binnen nu en 3 maand een fazerritje willen rijden?
[me]Hrimgrimnir heeft geen winterbroek meer O-) [/me]
Wat moet dat plaatje van dat engelse hok :Z :+ in jouw aftiteling :?
 
mwah, ken mooiere Triumphs :X :X .
De nieuwe speed triple of de nieuwe Sprint ST :} :} :} :} ...(voor een engels hok dan hè :+ )
Jah....die andere hokken zijn ook wel mooi, maar die Daytonaaa......
Die vind ik ècht bloedg(peep)l, supermooi ding. Jammer dat het geen 3 cil is...
 
wat zal leuker zijn met zijn alle snert eten of de snertrit rijden :)
 
geloof dat er een polletje moet komen als ik dat zo allemaal eens lees
 
"Allrighty"
Aangezien ik ook best wel een bakje snert lust in de winter, wil ik mischien ook best wel een mooi ritje maken. Nogmaals, eigenlijk voor mezelf, liever pekelvrij en gaarne wel droog. Maar ik denk dat meerdere mensen die mening delen.
Daarnaast heb ik het idee dat er niet heeeel veel animo is? (Kaas, ik, Nobodie, Spider, nog meer?)
Da's opzich nie veel, maar ja.
(Dit is overigens trouwens de eerste winter dat ik niet doorrijd (oa ivm stalling), dus ik heb m wel lekker gepoetst en siliconenvrij in de garage staan, vandaar gaarne pekelvrij).

Deze tijd van het jaar regent het nog verschrikkelijk vaak, maar December - Januari kan er best wel eens een erg mooi dagje in zitten.
Nu is het probleem, dat daar natuurlijk niet op te plannen is. In dit geval, als we perse :P een rit willen gaan rijden, denk ik, dat het een beetje instinctieve rit wordt. Of te wel: donderdag zegt die rare Fries Piet, a.s. weekend kan het wel eens mooi weer worden.
Dan zit je weer met het probleem, wie kan er in dat weekend en daarnaast wie heeft er zin?
Om een lang l*lverhaal kort te maken :+ : Gaan we wat plannen en dus gokken of gaan we voor het zekere en wachten we dus maar tot volgend jaar als het zonnetje weer eens iets dichter bij NL staat?
 
plannen op korte terijm is voor mij makkelijker. ik heb namelijk alleen maar korte termijn geheugen ;)
 
Heb die van mij (nog) niet gestald. Ga hem van 15 december tot 1 maart wel stallen. Maar als het nog mooi weer wordt, en het is voor 15 december.... Wie weet!
 
"Allrighty"
Aangezien ik ook best wel een bakje snert lust in de winter, wil ik mischien ook best wel een mooi ritje maken. Nogmaals, eigenlijk voor mezelf, liever pekelvrij en gaarne wel droog. Maar ik denk dat meerdere mensen die mening delen.
Daarnaast heb ik het idee dat er niet heeeel veel animo is? (Kaas, ik, Nobodie, Spider, nog meer?)
Da's opzich nie veel, maar ja.
(Dit is overigens trouwens de eerste winter dat ik niet doorrijd (oa ivm stalling), dus ik heb m wel lekker gepoetst en siliconenvrij in de garage staan, vandaar gaarne pekelvrij).

Deze tijd van het jaar regent het nog verschrikkelijk vaak, maar December - Januari kan er best wel eens een erg mooi dagje in zitten.
Nu is het probleem, dat daar natuurlijk niet op te plannen is. In dit geval, als we perse :P een rit willen gaan rijden, denk ik, dat het een beetje instinctieve rit wordt. Of te wel: donderdag zegt die rare Fries Piet, a.s. weekend kan het wel eens mooi weer worden.
Dan zit je weer met het probleem, wie kan er in dat weekend en daarnaast wie heeft er zin?
Om een lang l*lverhaal kort te maken :+ : Gaan we wat plannen en dus gokken of gaan we voor het zekere en wachten we dus maar tot volgend jaar als het zonnetje weer eens iets dichter bij NL staat?
[me]F@z5r houdt wel van een gokje op z'n tijd :P :9 :+ ...[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan