De 6e Fazermeeting! Rondje Eindhoven 24-07!!

Welke datum?

  • 17 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 juli

    Stemmen: 8 53,3%
  • 7 augustus

    Stemmen: 7 46,7%
  • 14 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • andere datum?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15
@Ollie zal ik dan ook maar op de 7e stemmen, zodat je er bij kan zijn :)
Nu hopen dat ik dan ook kan :P

Heb iig nog niks staan

Oeps nu is het 6 tegen 6 :P
 
Ik heb gestemd voor 24 juli :Y
want 7 augustus heb ik al een date om met collega's naar de Eiffel te gaan. :]
Heb dus "lichte" voorkeur voor *O* 24 juli *O* .

Ben benieuwd. :W
 
7 tegen 7 het word spannend :P

ik ben trouwens ook al techneut, studeer informatica ... zou toch iets met motor keuze te maken hebben ? :P
 
Straks moet ik het op 2 dagen gaan organiseren :? .Wat een technofielen hier allemaal die een motor kopen die niet kapot te krijgen is (denken we dan). Ik krijg de mijn dinsdag gelukkig weer terug *O* .
Ook leuk :P
En dan maar hopen dat 'ie goed gerepareerd is en de klachten zijn verholpen!!!
 
Zal de eerste keer voor mij zijn, al die fazertjes bij elkaar.
Had al gestemd, tja op de 24e.
Afwachten wat het wordt.

Groetjes Fazertoy
 
Ik ben er ook bij *O* ...... hoop ik -O- .

Neh, ik kom wel :P ..... Kan ik eindelijk Spider weer eens plagen *D ... en een spiegel inleveren :o ;) .
Oh ja, die heb jij nog! Help me dan ff herinneren dat ik m'n tanktas mee moet nemen ;)


Straks moet ik het op 2 dagen gaan organiseren :? .Wat een technofielen hier allemaal die een motor kopen die niet kapot te krijgen is (denken we dan). Ik krijg de mijn dinsdag gelukkig weer terug *O* .
Best leuk, kunnen we de route 2 keer rijden :+
Jaa, dinsdag heb je weer een motor *O* *O*


als het lukt zal ik erbij zijn !

ik hoop dat er meer 1000 komen !

maarten
:Y Ik ben er iig als ik kan!
 
Best leuk, kunnen we de route 2 keer rijden :+
Jaa, dinsdag heb je weer een motor *O* *O*
Ik heb de route vandaag weer gereden/gecontroleerd, wat een pokkewerk om elke keer te stoppen en correcties en de km-standen op te schrijven (op een kawa.... zucht, ik kan niet wachten tot dinsdag) en het was al zo warm. De route wordt iets van 250 km, allemaal binnendoor, en een paar meter door Belgie. Nu nog mooi weer....
 
Ik heb de route vandaag weer gereden/gecontroleerd, wat een pokkewerk om elke keer te stoppen en correcties en de km-standen op te schrijven (op een kawa.... zucht, ik kan niet wachten tot dinsdag) en het was al zo warm. De route wordt iets van 250 km, allemaal binnendoor, en een paar meter door Belgie. Nu nog mooi weer....
Zo te horen kan de route niet stuk :)
Vond vandaag trouwens prima weertje :)
 
Ik heb de route vandaag weer gereden/gecontroleerd, wat een pokkewerk om elke keer te stoppen en correcties en de km-standen op te schrijven (op een kawa.... zucht, ik kan niet wachten tot dinsdag) en het was al zo warm. De route wordt iets van 250 km, allemaal binnendoor, en een paar meter door Belgie. Nu nog mooi weer....
:b *D
 
is dat de route die ik hier laatst gepost heb?
Just curious })
Hij lijkt er wel een beetje op, maar dan wat meer binnendoorweggetjes. Wat wil je ook als je elke keer bordjes kempenroute tegen blijft komen.... Maar wel grappig dat ik zelf ongeveer dezelfde route had uitgestippeld. Maar ja dat zijn ook zo'n beetje de enige leuke weggetjes hier in de buurt :] .
 
Laatst bewerkt:
Is 24 juli a.s. nu de definitieve datum :?
Dit gezien het merendeel van de stemmen (met 1 stem meer) :Y _O-
 
Is 24 juli a.s. nu de definitieve datum :?
Dit gezien het merendeel van de stemmen (met 1 stem meer) :Y _O-
OK, we have a winner *O* *O* *O* *O* *O* , het wordt tijd om de knoop door te hakken. Het wordt 24 juli!
Graag allemaal even bevestigen of je wel of niet komt. Ik heb de routerol bijna klaar dus die komt binnenkort beschikbaar.
 
ik ga eens kijken of ik er ook bij kan zijn. lijkt mij gezellig weer eens met iedereen te rijden
 
Ik kan er niet bij zijn deze keer.... ga met mijn vriendin lang weekend naar Luxemburg (en de motor gaat mee :9 )
Veel plezier in ieder geval :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan