De Baars 30/07

Hey mr kneedouwn, ik hoop dat je goed profiel op je TL hebt, want het giet hier als een beest!!

Maar ik zal je vast eens gezien hebben.. weet zo niet. Ben jij niet toevallig diegene met dat rood/wit/zwarte MJK pak of wel??

Grtzz HagaSan, ook vaste Baars klant.
(rood/zwart/zilveren 2002 GSX-R 750)
 
Nederlandse taal:
Kneedouwn - kneedown
kommentaar- commentaar
was en je van= ?
artiekel= testikel :)
tof fijn=?

http://www.taalsite.nl/ :)

en die schifttoets van jou, gaat die af en toe aan en uit?????

ik was vandaag wel van plan om een keer op de baars te komen spelen, tot vanmiddag mijn voorvorkkering ff mijn remblokjes en alles wat er omheen hangt nat maakte :(
morgen ff snel mijn voorvorkje uit mijn tl halen en bij WP afgooien.
 
Was zaterdag namiddag nog op de Baars (ts 16u00 en 17u00) weinig bekent volk.
Had nochtans gedacht dat Rico er zou zijn :?

Wij waren er ook, maar het was zoooow warm! Toen wij er waren, rond 14.00-15.00u stonden er ook niet veel motorrijders. We zijn toen maar naar huis gegaan.....

Sorry '( We zeiden nog tegen mekaar dat jij zou komen, maar ja.... Jammer dat je niet weet waar we wonen. Is vlak bij de Baars. Had je ff langs kunnen komen. Dragon was er ook.....
 
hallllleeeee

toetsen lijven inderdaad hangen tijd voor een nieuwe
ik heb een bl/zw/witpak
en de tl ruil ik zometeen maar om voor de waterscooter denk ik
mooi k*t heel de dag gewacht op een leuke avond en die valt weer in het water NEDERLAND GGGGRRRRR
 
Ow daar heb ik wel eens over gehoord. Waar ze dehele tijd dat stukje heen en weer rijden toch??

Heb je daar nooit last van de politie?
 
hallllleeeee

toetsen lijven inderdaad hangen tijd voor een nieuwe
ik heb een bl/zw/witpak
en de tl ruil ik zometeen maar om voor de waterscooter denk ik
mooi k*t heel de dag gewacht op een leuke avond en die valt weer in het water NEDERLAND GGGGRRRRR

Nee joh, dat van die shifttoets is niet voor jou bedoeld hoor! Hij bedoelde duidelijk iemand anders ;) Trek je niet alles aan, is helemaal niet nodig :)

Er zitten er hier gewoon een aantal op MF die zich met alles bemoeien en graag mensen afzeiken...leuk hè :?

Gewoon lekker posten, komt allemaal goed :)
Veel plezier op MF :P

Misschien tot binnenkort op de Baars :]


***Misschien moet diegene het topic SFEER eens een keertje goed doorlezen voor een aantal nuttige tips :? ***
 
ze komen weleens kijken maar naar mijn weten is er nog geen motorrijder opgeschreven die zich 'normaal' gedroeg
wel gehoord dat ze strenger gaan worden maar we zien wel :]
 
Er komen zo af en toe wel eventjes wat agenten langs, soms sturen ze je weg, ik heb ook wel eens gehoord dat er bekeurd is, maar verder heb ik nog weinig concreets gehoor. wel waarschuwingen van een motoragent, dat het niet te gek moest worden, en dat er geen auto's mochten staan. Overige verkeer respecteren, en niet idioot hard vooruit, dan blijft het goed gaan..

Grtzz HagaSan.
 
Nee joh, dat van die shifttoets is niet voor jou bedoeld hoor! Hij bedoelde duidelijk iemand anders ;) Trek je niet alles aan, is helemaal niet nodig :)

Er zitten er hier gewoon een aantal op MF die zich met alles bemoeien en graag mensen afzeiken...leuk hè :?

Gewoon lekker posten, komt allemaal goed :)
Veel plezier op MF :P

Misschien tot binnenkort op de Baars :]


***Misschien moet diegene het topic SFEER eens een keertje goed doorlezen voor een aantal nuttige tips :? ***

ik had het inderdaad niet tegen kneedouwn maar tegen dat konijn (die meteen begon te zeiken toen er iemand een normale vraag stelde)
 
ja je mag niet te hard rijden(te hard rijden is als het vout gaat)
geen stoppies wheelys en burnouts.
niet over de vlucht strook auto/motors inhalen
en zeker niet racen tegen elkaar.
gebeurdt op de baars allemaal niet, is het saaiste stuk snelweg in Nederland (en wil ik hiermee zo houden ander gaat het straks de zelfde kant op als ppp )

trouwens dat stuk naar en langs de spinder is ook :9~
 
.............................................tilburg noord...................berkel enschot
4758

...............breda...................................................................................................eindhoven
 
Sorry hoor als mensen gelijk op een .. zijn getrapt.
Merk laatste tijd wel hiero dat je niet een verkeerde reply moet plaatsen.
Het mag ook best wat relaxter hiero.
En als je daarna aangeeft dat het een geintje is en hem veel plezier wenst hiero is dat blijkbaar niet genoeg.

Iemand zijn topic gelijk op slot draaien is wel leuk?
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/8689
 
Laatst bewerkt:
Wij waren er ook, maar het was zoooow warm! Toen wij er waren, rond 14.00-15.00u stonden er ook niet veel motorrijders. We zijn toen maar naar huis gegaan.....

Sorry '( We zeiden nog tegen mekaar dat jij zou komen, maar ja.... Jammer dat je niet weet waar we wonen. Is vlak bij de Baars. Had je ff langs kunnen komen. Dragon was er ook.....
Zal de volgende keer jullie telefoonnr meenemen.
Als ik heb daartegen al heb :?
 
Sorry hoor als mensen gelijk op een .. zijn getrapt.
Merk laatste tijd wel hiero dat je niet een verkeerde reply moet plaatsen.
Het mag ook best wat relaxter hiero.
En als je daarna aangeeft dat het een geintje is en hem veel plezier wenst hiero is dat blijkbaar niet genoeg.

Begin eerst maar eens met krediet opbouwen. Dat duurt even. Het is niet zo dat als je ergens binnen komt gelijk de stoere gozer uit kan hangen. Dat wordt hier dus niet geaccepteerd.

Als je een tijdje lief gedaan hebt kan je heus wel wat maken. Neem mij nou, tijdje lief doen en dan kan je zeggen dat Revolution een vreemde Fries is en dat we de ontwikkelingshulp naar Friesland moeten stoppen. Afbikken en afduwen.
Maar nogmaals, daar moet enig krediet voor zijn.

;) Solly Rev })

Dus in het kort: GROTE BEK HOUDEN.

En nu gaan we weer ON-TOPIC :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan