de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.

CandyLightningMaus

Die hard MF'er
7 nov 2002
852
0
In navolging van eerst het topic Hoevelaken, en later het topic PPP & A4 hierbij 't topic voor de zuidelijke regionen!
In plaats van elk weekend n nieuw topic te openen over de Baars nu een plek waar alles samen komen kan.


Tot 't volgende mooi-weer-avond of het volgende lekker-weer-weekend. CU all there! *D
 
Da's idd wel handig :}
En vanaf volgende week kunnen we ook weer 's avonds rijden want dan is het weer langer licht *D
 
openings zin weg gehaald
Als het weer mooi weer is zou het zomaar kunnen dat ik langs rijdt.....
CU there ;)



Nou je zin? :+
 
Dus zondag a.s. rond 13:00 is het weer raak op de Baars :?

Er wordt goed weer opgegeven voor die dag... en ik wil beswel komen.
 
ach ja, ik kan me inzetten tegen de oorlog in Irak of ik kan naar de baars gaan... lijkt me geen moeilijke keuze }) c u @ da Baars
 
Gezellig, en laten we proberen de baars voortaan koekblikvrij te houden/maken.

Op zich geen slecht voornemen maar ik denk dat het geen optie is. Voor zover ik weet/denk wordt het alleen maar erger @ het viaduct omdat de Baars steeds meer naamsbekendheid krijgt.

De enige manier om de Baars "Pottekijker vrij" te maken is om er niet meer te gaan rondhangen, dan kunnen ze niet meer zo erg kwijlen vanwege al die snelle flitsende bikes die er staan. Een stel gasten bij mij uit de buurt komen nu ook al iedere week met hun bolide (zilvere honda Type R) en ik denk dat er zodoende steeds meer volk komt gluren....

Als alternatief voor een andere Hangout is de Carpoolplaats tegenover het CBR echt een goede optie (zie ander topic by the way). Is er hier animo voor om daar voortaan te gaan staan? Ik en nog een paar (waaronder o.a. Haga-San denk ik) zullen hier wel voor zijn maar het werkt echt alleen wanneer we met genoeg mensen zijn omdat iedereen anders alsnog op de brug zelf gaat staan. Misschien een leuk idee om een polletje op te zetten :? .

Greetz,
 
Ik wil ook wel komen, maar ik zou bij god niet weten waar ergens die carpoolplaats is :?
Ik kom vanuit richting den Bosch (N65/A65).
Als je dan ff zou kunnen vertellen waar die ergens is ben ik er ook :)
 
ikke ga ook naar de MOTORpool plaats. als er ook wat mensen wat bezems mee nemen.. ligt daar wel gruwlijk veel glas en andere zooi.
 
Ik wil ook wel komen, maar ik zou bij god niet weten waar ergens die carpoolplaats is :?
Ik kom vanuit richting den Bosch (N65/A65).
Als je dan ff zou kunnen vertellen waar die ergens is ben ik er ook :)

In het andere topic is het uitgelegd maar ik zal het hier ook posten, vanaf den Bosch is het afslag "Berkel Enschot", je rijdt dan rechts langs het CentraalBureauRijvaardigheden af. Als je op de kruising aan de voorkant van het CBR staat kan je links richting Moergestel en Rechts naar Berkel-Enschot (80 weg) en rechtdoor weer terug de snelweg op. Je moet deze kruising oversteken en dan kan je voordat je weer de snelweg opgaat links de Motorpool plaats oprijden. Je kan de Motorpoolplaats al meteen zien vanaf de kruising. Hieronder een plaatje:
full


En voor diegene die smelten van de regen is er een overdekt viaduct en een soort van bushokje :)
 
Als ik zondag nog ga rijden kom ik ook nog wel effe langs.. maar dat weet ik nog niet p'cies allemaal..

Q_tjoeng, als ik zondag kom zal ik de verf wel meenemen als je wil.
 
Als ik zondag nog ga rijden kom ik ook nog wel effe langs.. maar dat weet ik nog niet p'cies allemaal..

Q_tjoeng, als ik zondag kom zal ik de verf wel meenemen als je wil.

Kan idd wel maar dan rijden we wel met een rugzak ofzo rond en dat vinnik in principe niet zo fijn. Ik weet niet of je voor zondag nog een gaatje vrij heb dan kom ik em wel halen ofzo, anders houden we het gewoon op een zondag.

Krijg zaterdag trouwens eindelijk mijn soloseat binnen van de spuiterij :) , dan kan ik eindelijk mn beugeljes pasklaar maken en em erop knallen. Nu nog hopen dat de kleur een beetje goed uitvalt, we zullen wel zien.
 
Kan idd wel maar dan rijden we wel met een rugzak ofzo rond en dat vinnik in principe niet zo fijn. Ik weet niet of je voor zondag nog een gaatje vrij heb dan kom ik em wel halen ofzo, anders houden we het gewoon op een zondag.

Krijg zaterdag trouwens eindelijk mijn soloseat binnen van de spuiterij :) , dan kan ik eindelijk mn beugeljes pasklaar maken en em erop knallen. Nu nog hopen dat de kleur een beetje goed uitvalt, we zullen wel zien.
Is maar een klein potje hoor, bij mij past ie wel in de bagageruimte. Bij jou misschien niet.. mail er anders maar ff voor.

Watvoor soloseat heb je trouwens, net zo-een als ik had? (zie mijn site..)
 
Zaterdag maar niet aan de drank zitten dan! O-) ben ik in ieder geval fit op zondag, maarrr weet nog niet zeker of ik mijn velgjes weer terug heb van de spuiter. En anders de cafe racer maar meenemen zonder verlichting etc ken je ook rijje natuurlijk.

Motorpoolplaats is beste optie denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan