de Bennekom ReRit ! ! ! Sterker dan voorheen

Ik rij de 135 km rit ook mee

  • Ja

    Stemmen: 14 38,9%
  • Misschien

    Stemmen: 9 25,0%
  • Nee

    Stemmen: 13 36,1%

  • Totaal aantal stemmers
    36
daar:
(Afbeelding)


zal morgen dus wel publiek in functie in de berm zitten :(
Zelf nog niet meegemaakt maar het is daar wel flink uitkijken, als je het bord "pannenkoek restaurant" ziet hou je dan maar aan de 80. Daar zitten van die vader en moeders die meer op de kinderen letten etc. en toch met het blik de weg opdraaien.

Verleden jaar is er daar iemand helemaal kort gereden.

Maar ik ga niet zitten stoken / panieken het is wel een 2delig gevoel wat ik altijd heb als ik die weg afgaat.
 
helaas moeten wij (The Unknown & Anneliezzje) ons afmelden.
Er is helaas wat tussen gekomen..
Volgende x rijden we zekerste weten weer mee !!
 
Had al aangegeven dat ik mee wilde in een ander topic maar bij deze ook hier :P Lekker laat, maar dacht zo van 'hoe meer dB hoe meer vreugd' :]
 
Zo net thuis van het werk, nu ff een paar uurtjes de ogen sluiten en dan fijn een stukje motor rijden!!!!!

Tot zo voor die genen die komen en tot ooit voor diegene die niet komen!

De weersverwachting is iig alweer een stuk bijgesteld in positieve zin!!!!!
 
Zo net thuis van het werk, nu ff een paar uurtjes de ogen sluiten en dan fijn een stukje motor rijden!!!!!

Tot zo voor die genen die komen en tot ooit voor diegene die niet komen!

De weersverwachting is iig alweer een stuk bijgesteld in positieve zin!!!!!
'T is hier ( waar om 14.00 de koffiepauze is ;) ) prachtig weer :} :}

Zal jullie daar wel zien ( had helaas vooraf al iets anders gepland, maar had me ook niet opgegeven, dus ben niet één van de vele die zich op het laatst afmeldt ) :X

Kunnen we gelijk ff bijlullen Do. :}
 
Het weer is prachtig en dat blijft het tot het eind van de dag.
Kan iemand 2 fluor vestjes mee nemen want dat zou ik doen. Helaas lagen deze nog in de auto en is de vrouw ermee weg.
 
Meisje is fout gereden beld net vanuit Belgie :?
Dus ik hoop dat ze nog op tijd hier is, anders wens ik jullie een prettige :] en hou het rubber op de weg.
 
'T is hier ( waar om 14.00 de koffiepauze is ;) ) prachtig weer :} :}

Zal jullie daar wel zien ( had helaas vooraf al iets anders gepland, maar had me ook niet opgegeven, dus ben niet één van de vele die zich op het laatst afmeldt ) :X

Kunnen we gelijk ff bijlullen Do. :}
Koffie bij Nitromax ??
Hmmmm.... nou ga ik wel mee :P :P
 
Ik ga zo ff kijken of het mogelijk dat ik onboard beelden kan maken tijdens de rit :p


kickuuuuh!!! Owja een stukje van de route voor degene die het boeit :9

8,0      links      Borden Rhenen/Agro business volgen      Nijenoord
            (let op!! Kruispunt is erg groot, wegwijzer staat vrij ver weg)      
10,0      links      bij Meteo Consult (schuin aan de overkant)      onbekend
11,2      rechts      Borden Rhenen/Nude volgen (N225)      Lawickse Alleee

Onbekend = de kortenoord alle
 
Koffie bij Nitromax ??
Hmmmm.... nou ga ik wel mee :P :P
Is ook goed, duurt met zo'n Senseo alleen eindeloos vóór iedereen koffie heeft ;)

Met de MegaMeeting had ik zat koffie over, had zo'n apparaat voor 100 bakkies geregeld, komt er bijna niemand naar de Pre-Meeting bij mij, omdat er een paar spettertjes vielen B| Kon in 80 kopjes koffie weggooien ( en ik eet nu nóg stroopwafels en Bastogne koeken :( )

;)

Pauze is bij mij vandaan iets van 200 meter, doe ik ff met de auto :P :9
 
Is ook goed, duurt met zo'n Senseo alleen eindeloos vóór iedereen koffie heeft ;)

Met de MegaMeeting had ik zat koffie over, had zo'n apparaat voor 100 bakkies geregeld, komt er bijna niemand naar de Pre-Meeting bij mij, omdat er een paar spettertjes vielen B| Kon in 80 kopjes koffie weggooien ( en ik eet nu nóg stroopwafels en Bastogne koeken :( )

;)

Pauze is bij mij vandaan iets van 200 meter, doe ik ff met de auto :P :9
Je kan die gele kanarie toch wel ff uit de schuur jatte.
200 meter met de auto |( |( .... Tsss zoiets doe je ..... met de motor :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan