De Betuwse motormuizen

klopt, die heb ik gezien. idd een mooie RSV. maar ik ben niet actief op zoek. volgend seizoen ;)
die staat al wel ff tekoop trouwens...

zeker een mooie omgeving! veel dijken :9~~


Stond er bij jou nou een R1 op de stoep of in de buurt? Of niet gezien soms?
 
Ikke kom ook uit de buurt! ;)

Kijk, een snelle meid :) Welkom! t word nog gezellig hier :Y

euhm volgens mij is er even onduidelijkheid wat nu het verschil is tussen ijzeldooren en ijzendoorn _O-
idd mooie bochten daar ja. zwaar genieten!

Heb vanavond de dijk naar vianen uitgereden, en via leerdam weer terug. Mooi ritje! En top weer... :]

Stond er bij jou nou een R1 op de stoep of in de buurt? Of niet gezien soms?

Heb em gezien ja. was een r6. maar die stond 100 mtr bij ons huis vandaan. weet niet wie dat is.
 
net nog even de bochten bij ijzendoorn een aantal keren getest; ze zijn goed bevonden :)
 
Jammer dat ik vanmiddag af moest zeggen!!! Baal er goed van. Maar misschien is het van de week savonds ook nog mooi weer.

Twas vandaag wel weer motorweer. Heb hem maar eens netjes schoongemaakt en opgepoetst, was al weer tijdje geleden. Achterwiel maar eens met wd40 gedaan, wrijf je het vet er zo af.....
 
ik vindt de dijk van ochten maar niets als je van ochten naar tiel rijd dan zie je aleen maar steentjes in de bochten liggen heb al paar keeer gehad dat het achter wiel ging glijden omdat nu meer auto;s over de dijk rijden en veel naast het asvalt daar liggen lossen steunen dan normaal want ze hadden de weg opengebroken in ochten
 
Jammer dat ik vanmiddag af moest zeggen!!! Baal er goed van. Maar misschien is het van de week savonds ook nog mooi weer.

Twas vandaag wel weer motorweer. Heb hem maar eens netjes schoongemaakt en opgepoetst, was al weer tijdje geleden. Achterwiel maar eens met wd40 gedaan, wrijf je het vet er zo af.....

achja is niet anders joh. hoe is t met je meissie?

twas echt lekker weer vandaag, wel erg warm met pak aan...
heb em vanavond ook nog ff schoongemaakt.voor vet heb k zo'n spuitbus, s100 heet het geloof ik... werk goed!

ik vindt de dijk van ochten maar niets als je van ochten naar tiel rijd dan zie je aleen maar steentjes in de bochten liggen heb al paar keeer gehad dat het achter wiel ging glijden omdat nu meer auto;s over de dijk rijden en veel naast het asvalt daar liggen lossen steunen dan normaal want ze hadden de weg opengebroken in ochten

liggen idd af en toe wel wat kleine steentjes maar bij de mooie bochten viel het mee. als je gewoon doorrij heb je meestal niet echt last van die steentjes...
 
Laatst bewerkt:
zo, et topic weer even omhoog geschopt... :)

ja zit de hele dag al enquete resultaten te verwerken met n verrot ingewikkeld statistisch programma.... k probeer zo weinig mogelijk op MF te zitten...maar lukt niet echt ;)
heb zin om weer een rondje te rijden. hopen dat et zonnetje eerdaags weer gaat schijnen!
 
zo, et topic weer even omhoog geschopt... :)

ja zit de hele dag al enquete resultaten te verwerken met n verrot ingewikkeld statistisch programma.... k probeer zo weinig mogelijk op MF te zitten...maar lukt niet echt ;)
heb zin om weer een rondje te rijden. hopen dat et zonnetje eerdaags weer gaat schijnen!


Ja ik ook maar het weer moet eerst even beter worden. Waar leer jij dan voor? [statistisch ingewikkeld programma???] Moest goed kijken hoe ik het typte :P

Kben allleen maar grond en zand gewend... en lastige grondwerkers... die de hele dag uit hun neus vreten en nooit eens zin hebben.... :r
 
zo, et topic weer even omhoog geschopt... :)

ja zit de hele dag al enquete resultaten te verwerken met n verrot ingewikkeld statistisch programma.... k probeer zo weinig mogelijk op MF te zitten...maar lukt niet echt ;)
heb zin om weer een rondje te rijden. hopen dat et zonnetje eerdaags weer gaat schijnen!


SPSS ofzo?! Heb ik ook moeten doen! ;)
 
Ja ik ook maar het weer moet eerst even beter worden. Waar leer jij dan voor? [statistisch ingewikkeld programma???] Moest goed kijken hoe ik het typte :P

Kben allleen maar grond en zand gewend... en lastige grondwerkers... die de hele dag uit hun neus vreten en nooit eens zin hebben.... :r

k leer voor miljonair (ben alleen nog niet zo ver gevorderd maargoed)
nee kheb voor mn afstudeeropdracht een tevredenheidsonderzoek gehouden, en die resultaten moeten verwerkt worden, en de wijze mensen op school vinden het leuk als je dat met zo'n programma doet... ;)

SPSS ofzo?! Heb ik ook moeten doen! ;)

*O* een mede strijder ;) idd SPSS ja. ik had er 2 jaar terug ook al een keer mee gewerkt maar dat is wel even vogelen voordat je weer een beetje wegwijs in dat programma bent. ondertussen al de meest ingewikkelde spreidingsdiagrammen en kruistabellen getoverd! nu met n boxplot bezig, mn begeleider vind die ingewikkelde overzichten prachtig dusja...

wat studie deed jij? of ben je nog bezig?
 
Laatst bewerkt:
k leer voor miljonair (ben alleen nog niet zo ver gevorderd maargoed)
nee kheb voor mn afstudeeropdracht een tevredenheidsonderzoek gehouden, en die resultaten moeten verwerkt worden, en de wijze mensen op school vinden het leuk als je dat met zo'n programma doet... ;)*O* een mede strijder ;) idd SPSS ja. ik had er 2 jaar terug ook al een keer mee gewerkt maar dat is wel even vogelen voordat je weer een beetje wegwijs in dat programma bent. ondertussen al de meest ingewikkelde spreidingsdiagrammen en kruistabellen getoverd! nu met n boxplot bezig, mn begeleider vind die ingewikkelde overzichten prachtig dusja...

wat studie deed jij? of ben je nog bezig?


ja ja das duidelijk, nou succes ermee.
 
Nog mensen die een retoertje gaan maken vanmiddag, tis aardig weer dacht ik??
 
k leer voor miljonair (ben alleen nog niet zo ver gevorderd maargoed)
nee kheb voor mn afstudeeropdracht een tevredenheidsonderzoek gehouden, en die resultaten moeten verwerkt worden, en de wijze mensen op school vinden het leuk als je dat met zo'n programma doet... ;)*O* een mede strijder ;) idd SPSS ja. ik had er 2 jaar terug ook al een keer mee gewerkt maar dat is wel even vogelen voordat je weer een beetje wegwijs in dat programma bent. ondertussen al de meest ingewikkelde spreidingsdiagrammen en kruistabellen getoverd! nu met n boxplot bezig, mn begeleider vind die ingewikkelde overzichten prachtig dusja...

wat studie deed jij? of ben je nog bezig?

Ik heb in febr. mn studie veehouderij afgerond. In feb. ben ik ook meteen begonnen met mn eerste job: ben Rayon Manager Rundvee. Das best een pittige baan maar heb er wel lol in! Ik heb 3 mnd in Nieuw Zeeland gezeten en daar moest ik SPSS gebruiken. Ook bij mn andere stage. Echt een ramp! (Ahum!) Inmiddels snap ik het aardig. Hoef het gelukkig niet meer te gebruiken! Wat voor studie doe jij dan? Moet je nu afstuderen...of is het nog voor een stage ofzo?
 
Nog mensen die een retoertje gaan maken vanmiddag, tis aardig weer dacht ik??

tjoo
khad vandaag personeels uitje... dus helaas geen tijd gehad om te motorrijden. twas wel super weer! jij nog wel wezen rijden?

Ik heb in febr. mn studie veehouderij afgerond. In feb. ben ik ook meteen begonnen met mn eerste job: ben Rayon Manager Rundvee. Das best een pittige baan maar heb er wel lol in! Ik heb 3 mnd in Nieuw Zeeland gezeten en daar moest ik SPSS gebruiken. Ook bij mn andere stage. Echt een ramp! (Ahum!) Inmiddels snap ik het aardig. Hoef het gelukkig niet meer te gebruiken! Wat voor studie doe jij dan? Moet je nu afstuderen...of is het nog voor een stage ofzo?

oke! dik in orde. en wat houdt dat r.manager in dan? verkoop van producten?
nieuw zeeland is wel prettig om n poosje te vertoeven zeker ;)

ik ben nu bezig met afstuderen. doe small business en retail management (vrij vertaald: ondernemerschap)

goed weekend allemaal!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan