De Betuwse motormuizen

Nee tis er niet meer van gekomen. De plannen waren er wel.
 
Laatst bewerkt:
tjoo
khad vandaag personeels uitje... dus helaas geen tijd gehad om te motorrijden. twas wel super weer! jij nog wel wezen rijden?oke! dik in orde. en wat houdt dat r.manager in dan? verkoop van producten?
nieuw zeeland is wel prettig om n poosje te vertoeven zeker ;)

ik ben nu bezig met afstuderen. doe small business en retail management (vrij vertaald: ondernemerschap)

goed weekend allemaal!!

Weet jij al wat je precies wilt gaan doen als je klaar bent met de studie? Of ga je nog even verder met leren? Moet je nog lang?
Nieuw Zeeland is echt helemaal super. Zou nog wel terug willen! ;)
Is inderdaad veevoeder verkopen + veevoederadvies geven, klantencontacten onderhouden en zorgen dat alles goed gaat. Best leuk om te doen.
 
He, de naam is maarten. Kom uit Buren. Rijdt nu nog met een zwarte gdf650 bandit van 2006. Donderdag mn splinternieuwe dr-z400sm halen in afferden!!
 
He, de naam is maarten. Kom uit Buren. Rijdt nu nog met een zwarte gdf650 bandit van 2006. Donderdag mn splinternieuwe dr-z400sm halen in afferden!!


Goeiedag Maarten, we zien de pix wel verschijnen !!

Wordt nog gezellig druk op dat Neder-betuwe topic...
 
Weet jij al wat je precies wilt gaan doen als je klaar bent met de studie? Of ga je nog even verder met leren? Moet je nog lang?
Nieuw Zeeland is echt helemaal super. Zou nog wel terug willen! ;)
Is inderdaad veevoeder verkopen + veevoederadvies geven, klantencontacten onderhouden en zorgen dat alles goed gaat. Best leuk om te doen.

ik heb de studie duaal gedaan, dus kheb de afgelopen 4 jaar 3 dagen gewerkt en 2 dagen school gehad per week. Als het goed is ben ik met n week of 3/4 klaar. Voorlopig blijf ik dan wel in de verkoop zitten (buitendienst).

Deze week ben ik nog druk met school maar volgende week moeten we maar eens met de de mensen van dit topic een stukkie gaan rijden vind je niet??
hopen dat et mooi weer blijft!
 
ik heb de studie duaal gedaan, dus kheb de afgelopen 4 jaar 3 dagen gewerkt en 2 dagen school gehad per week. Als het goed is ben ik met n week of 3/4 klaar. Voorlopig blijf ik dan wel in de verkoop zitten (buitendienst).

Deze week ben ik nog druk met school maar volgende week moeten we maar eens met de de mensen van dit topic een stukkie gaan rijden vind je niet??
hopen dat et mooi weer blijft!


Wat verkoop jij dan?
 
ja joh! ben je niet rijden?? jammer dat ik geen tijd heb. vanaf volgende week ga k em weer wat vaker uitlaten ;)

Ik was eerst van plan om half 1 te gaan tot 3, moest thuis zijn om 3 uur, maar das niks geworden, maar ik ga zo denk ik effe, ligt er aan hoe laat meissie weer terug is..
 
O kijk aan toch nog iemand hier.. Oostende das ook een beetje vakantie of niet?
 
werken en nog eens werken jammer genoeg


Ja ik ook he, maar met de telefoon kan ik nog is een keertje wat posten he, wel makkelijk, maar verslavend... Maar ja tis maar goed dat er gewerkt wordt, anders kon je ook niet motorrijden.
 
hallooooo

vakantie??? wat denktie wel :)
ik heb vandaag ook al 3 klanten gebeld die op vakantie waren. Echt schandalig... Deze week moet ik nog ff blokken. Vrijdag het plan inleveren. Hopelijk hoef ik niet teveel aan te passen en mag ik gelijk verdedigen, dan heb ik ook vakantie. Nouja van school dan he;)

Als ik later groot ben ga ik ook nog eens op een circuit rijden! :Y
 
Je hebt ook altijd mensen die mazzel hebben he! Maar tlijk mij ook wel gaaf zon circuitdagje...
 
Nou mazzel niet echt hoor! Ben de laatste keer goed hard gevallen!
Maarree...het blijft ontzettend leuk om te doen. Je moet het echt een keer proberen! (ben je echter wel meteen verslaafd!) ;)
 
Nou mazzel niet echt hoor! Ben de laatste keer goed hard gevallen!
Maarree...het blijft ontzettend leuk om te doen. Je moet het echt een keer proberen! (ben je echter wel meteen verslaafd!) ;)


Ja dat denk ik ook wel ja. Ik ga dat denk ik nog een keer organiseren, als is dat alleen maar om wat beter van te leren rijden.. Heb je er zelf niet veel aan over gehouden dan, en motor, ook veel schade?

En toch iemand helpen bij de race dat lijkt mij ook nog wel leuk. Ik zie dat niet als werk volgens mij..
 
Terug
Bovenaan Onderaan