De Bierpool 2024

Ik heb het ook niet NET overgemaakt. Lullige autocorrectie ;)
Bedankt voor het regelen!
@stanthebiker : congrats and enjoy the beer!
 
Laatst bewerkt:
Ook overgemaakt incl wat verzendkosten voor naar de andere winnaar.
Hoewel ik het dit jaar amper gevolgd heb toch een redelijke score bereikt al zat ik ver buiten de punten.

Lekker geregeld Steve!

(Ruesen is mijn achternaam)
 
Overgemaakt en nog een mailtje erachteraan gestuurd omdat ik ook geen forumnaam kon invullen. Bedankt voor het regelen!
 
Ik heb momenteel van 11 mensen een betaling ontvangen! Chapeau voor deze snelle betalers.

Ik zou het prettig vinden dat alle anderen dit ook doen, dan kan ik het voor mijn vakantie (a.s. zaterdag) afronden.
 
Alle geaccepteerde deelnemers hebben bericht ontvangen! Indien er vragen zijn graag per PB.

@brolli21 jouw kon ik geen bericht sturen, ik denk dat je PB's uit hebt staan. Zou je mij willen berichten? Alvast dank.

@Bassjunky en @boldor jullie staan nog steeds op: in afwachting. Indien jullie toch mee willen betalen, dan mag je mij een berichtje sturen.
Ik handel het morgen even af
 
Bij deze wil ik de Bierpool 2023 officieel sluiten. De prijzen zijn uitgekeerd en het wachten is alleen nog op foto's van het bier dat er van is gekocht of een lege strip paracetamol om de kater die dat bier heeft opgeleverd te bestrijden.

Iedereen bedankt!

En nu?? "Hoe overkom ik deze leegte?" hoor ik je denken. Nou... over 45 dagen begint het nieuwe seizoen alweer!
"Krijgt de bierpool 2023 in 2024 opvolging"? zal de volgende vraag zijn!

Ik laat graag het stokje aan een ander. Ik vind het best leuk om dit te doen, en echt veel tijd kost het ook niet. Maar ik heb er wat andere taken bij gekregen. Dus als iemand anders het wil organiseren, be my guest. Je mag je hieronder melden.
 
Bij deze wil ik de Bierpool 2023 officieel sluiten. De prijzen zijn uitgekeerd en het wachten is alleen nog op foto's van het bier dat er van is gekocht of een lege strip paracetamol om de kater die dat bier heeft opgeleverd te bestrijden.

Iedereen bedankt!

En nu?? "Hoe overkom ik deze leegte?" hoor ik je denken. Nou... over 45 dagen begint het nieuwe seizoen alweer!
"Krijgt de bierpool 2023 in 2024 opvolging"? zal de volgende vraag zijn!

Ik laat graag het stokje aan een ander. Ik vind het best leuk om dit te doen, en echt veel tijd kost het ook niet. Maar ik heb er wat andere taken bij gekregen. Dus als iemand anders het wil organiseren, be my guest. Je mag je hieronder melden.
Misschien is het leuk dat de winnaar, de volgende editie organiseert?
(En dat als vaste regel)
 
Ik denk dat er iemand anders, die hier iets actiever is het beter op zich kan nemen. En bij voorkeur iemand die in NL woont haha.

Stan the Biker is nu natuurlijk zn prijzengeld aan het opzuipen.
 
Is het niet een idee, om alle bierpool deelnemers (ik noem hier ff 8 euro de man) van te voren laten betalen. Geld 2 dagen voor de 1ste GP niet binnen( dan doe je niet mee). 1 iemand verzameld de knaken, en betaald de winnaar. De winnaar moet verplicht het bierpakket inclusief bon laten zien in dit topic.
 
Dat kan hoor. Maar betalen is niet het probleem. Alle deelnemers hebben betaald zonder problemen, de een een beetje meer dan de ander, maar dat is allemaal prima. En als de winnaar niet in het buitenland zat, had ik best via een website een leuk pakket willen samenstellen. Net zoals vorig jaar bij mij is gedaan. Dat was perfect geregeld.

Anyway, mag ik dit voorstel zien als sollicitatie? Want wat mij betreft ben je aangenomen ;-)
 
Ik wil het best regelen. 2 dagen voor de 1ste gp 8euro op mijn rekening en de winnaar krijgt alles. Evt verdeling 1tm3 maar ik zie liever alles voor de nr 1. Open voor suggesties, mijn suggestie ? Geen Daryn Binder.
 
Leuk vernieuwend idee, wil graag mee doen als het op die manier gaat mits ik er niet perse drank van hoef te kopen als ik win.
 
Ik vind het prima, alleen zou ik zeggen 5 euro.
Niet om die 3 euro maar 8 euro voor 2 bier vind ik veel, 5,- is een “mooi” bedrag.

Maar ik pas me aan, ook qua verdeling vh prijzengeld
 
Oke duidelijk ;) Had graag mee gedaan om het voor mezelf extra spannend te maken en ik vond dit wel het juiste moment aangezien er toch al aardig geschipperd word met de "regels"
 
Nou ja, dat is mijn mening.
Misschien dat de rest er anders overdenkt.
Heb er totaal geen probleem mee hoor Roy ;)
Maar ik zat gewoon ff als volgt te denken ; aangezien er geen pakket opgestuurd werd naar die man in Finland is het misschien wel het moment om de oorspronkelijke regels een beetje te laten vieren, past mij ook erg goed aangezien ik geen bier lust :)

Ik snap echt wel dat het als een bier pool opgezet is en als dat zo blijft kan ik daar prima mee leven hoor !
 
Ok nieuw voorstel. Elke deelnemer legt 6.5 euro in. ZXRH88 mag ook meedoen, en is verplicht de winst in iets voor zijn Motor te gebruiken. Dunlop banden bijvoorbeeld 😜
 
Wat mij betreft gaan we gewoon weer bier verdelen aan het einde van het seizoen, en mag iedereen op (nog te bepalen) bier webshop uitkiezen welk bier hij/zij wil doneren. Bij veel inschrijvingen een top 3, als het circa 40 bier betreft (dus 20 deelnemers) gewoon 1 winnaar.

Voor anderen, het is best leuk hoor zon pooltje! Dus start er gewoon één.

Als iedereen naar elkaar blijft wijzen stap ik wel naar voren om wederom de regelneef te zijn. Maar achteraf zeuren of commentaar leveren heb ik geen zin in. Dan moet je nu, nu het kan gewoon zeggen dat je het beter kunt en gaan regelen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan