GPinsider jaargang 2024 gaat beginnen

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.957
4.203
De Betuwe
Over een kleine maand begint het MotoGP seizoen weer.

Jullie weten wat dat betekend, GPinsider 2024!*O*

Maak als MotoGP manager je eigen dream team aan op GPinsider en strijd voor eeuwige roem;)

*Klik hier* om mee te doen.

EDIT:
Moment, er mist een coureur in de Moto3 klasse. Wordt zsm geregeld!

Edit2:
Gefixt, inschrijving is gestart

Edit3 (13:35):
Er stonden 3 test rijders in de MotoGP lijst (Crutchlow, Pirro en Savadori). Deze zijn inmiddels verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Bij de motogp teams staan nog een paar test rijders. Is dat bewust?
 
Nee, is te lastig om door te voeren zag ik ergens.

Maar mooi dat het er ook dit jaar gewoon weer is, Duderuud bedankt !
 
  • Eens
Waarderingen: NR34
Vraagje aan @Duderuud : Over het algemeen zijn MotoGP coureurs duurder dan Moto2 en Moto3 coureurs. Wil dat ook zeggen dat we meer punten kunnen behalen met MotoGP coureurs? Want ik begreep dat de sprint races van de MotoGP nog niet meetellen in de puntentelling?
 
Nee, ze kunnen hetzelfde aantal punten behalen. En inderdaad, sprintraces doen niet mee omdat de software daar flink voor verbouwd moet worden en dat kost een hele boel €€€
 
Kunnen we gewoon het team aanpassen tot vlak voor het eerste weekend? Ik wil namelijk weten of Morbidelli mee mag doen de eerste race omdat ik hem gekozen heb.
 
Ook een team gemaakt. Is het eigenlijk 1 keer een team aanmaken en daarna potje ouwehoeren hier. Of moet je ook gedurende het seizoen nog bijsturen? Kan nergens een beschrijving vinden van het spel verder.
 
Ook een team gemaakt. Is het eigenlijk 1 keer een team aanmaken en daarna potje ouwehoeren hier. Of moet je ook gedurende het seizoen nog bijsturen? Kan nergens een beschrijving vinden van het spel verder.
Niet bijsturen. Team is voor het hele seizoen.
 
JE LINK DOET HET NIET
Wat zeg je?
1708526410392.jpeg
 
Ook een team gemaakt. Is het eigenlijk 1 keer een team aanmaken en daarna potje ouwehoeren hier. Of moet je ook gedurende het seizoen nog bijsturen? Kan nergens een beschrijving vinden van het spel verder.
Het is volgens mij wel van belang dat je gedurende het seizoen hier (minimaal) dagelijks weergeeft wat je met je team hebt besproken. :+

We strijden hier wel met open vizier.

Bierpool trouwens ingeschreven via de link.
 
Bij mij, en anderen wel. Je kan hem ook gewoon ff opzoeke via pools in het GP insider menu.
Hmm, zal dan wel aan mij liggen maar kan het via de link niet bereiken en via pools worden er geen resultaten weergegeven.
Als het verder bij iedereen wel werkt snap ik er niks meer van
 
Terug
Bovenaan Onderaan