De EFE van Rednas

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


De maten zoek je maar lekker zelf uit anders wordt het te makkelijk voor je :P

Heb het hele systeem(maten)overgenomen uit het GSX-R frame...
 
(Afbeelding)

De maten zoek je maar lekker zelf uit anders wordt het te makkelijk voor je :P

Heb het hele systeem(maten)overgenomen uit het GSX-R frame...
hehehe. die maten komen wel goed Ron :)

bedankt weer :} nu zal ik je voorlopig niet meer lastig vallen :+

O ja, nog even over die tank die je nog had? Hoe erg gedeukt en verroest is ie en wil je er misschien vanaf?

[me]Rednas is best wel handig met plamuur en metaal[/me] O-)
 
hehehe. die maten komen wel goed Ron :)

bedankt weer :} nu zal ik je voorlopig niet meer lastig vallen :+

O ja, nog even over die tank die je nog had? Hoe erg gedeukt en verroest is ie en wil je er misschien vanaf?

[me]Rednas is best wel handig met plamuur en metaal[/me]
O-)
Shit dat ik nu net dat voorwiel van je gekocht heb want dan hadden we kunnen ruilen de tank koste me 65 euro incl statiegeld voor terug brengen bij sloop Muts maar zit wel roest in maar zit een deuk in de bovenkant en heb ook nog een zadel liggen in staat van ontbinding dus moet nieuw bekleed worden :+

Dus....
 
Laatst bewerkt:
Shit dat ik nu net dat voorwiel van je gekocht heb want dan hadden we kunnen ruilen de tank koste me 65 euro incl statiegeld voor terug brengen bij sloop Muts maar zit wel roest in maar zit een deuk in de bovenkant en heb ook nog een zadel liggen in staat van ontbinding dus moet nieuw bekleed worden :+

Dus....
woo, 65 euro voor een tank met roest en deuken :O dat zijn toch geen normale prijzen??

dat zadeltje klinkt goed ;) Wat wil je voor beiden hebben? O-)
 
woo, 65 euro voor een tank met roest en deuken :O dat zijn toch geen normale prijzen??

dat zadeltje klinkt goed ;) Wat wil je voor beiden hebben? O-)
Zadel kan ik effe niet vinden wordt vervolgd dus...en tja heb toen rondgebeld en dan schrik je pas echt en zal maar niet verklappen wat de Katana tot nu toe kost en wat ik allemaal nog nodig heb O-) maar omdat er geen kraan opzit mag je hem hebben voor 50,- en als ik het zitje vind krijg je die erbij...

Of Fred moet nog een gave tank voor je hebben!
 
Zadel kan ik effe niet vinden wordt vervolgd dus...en tja heb toen rondgebeld en dan schrik je pas echt en zal maar niet verklappen wat de Katana tot nu toe kost en wat ik allemaal nog nodig heb O-)
Ik ben bang dat ik dat niet wil weten :X

maar omdat er geen kraan opzit mag je hem hebben voor 50,- en als ik het zitje vind krijg je die erbij...

Of Fred moet nog een gave tank voor je hebben!
sounds good :) we wachten Fred nog even af (waar blijft ie toch? :+ )

maar anders kom ik wel een keertje kijken naar die tank en dat zadel voor 50 euro :Y
 
Ton v heugten??
das gvd neerlands trots in de ouwe zijspan crossssssssssssssss :+
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de foto's Ron, nu weet ik iig wat er wel en niet op zo'n frame thuis hoort ;) :}

wat betreft die tank en dat zadel: laat maar even zitten ;)
 
Barst.
Nog 'n EFE ....

Ik ga morgen mijn schuurtje in.
Moet ik nog ergens speciaal naar zoeken?
Later.
Go fred *O*
wat ik echt graag wil hebben nu is een orignele as voor in het frame waar de achterbrug aan zit en een tank :Y de rest komt tzt wel

thanks alvast voor de moeite!
 
Ben net pas thuis. Nog niet in de garage geweest.
Garage is aan de andere kant van Haarlem...en geen licht daar.
Op korte termijn ga ik ff kijken voor je.
Later.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan