De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo morgen gaat het gebeuren....na 3,5 jaar en ruim 50000 kilometer gaat de SMT ingeruild worden voor een 1190 Adventure. Hopelijk is het morgen niet al te koud. :X

Mooi *O*

als ik zo naar die nieuwe SMT kijk....misschien wordt de Adv ook wel de opvolger van mijn SMT, wel met de wieltjes van de 1050
 
Thanx Vino zal het onthouden als werkgever straks de straten weer onveilig maken samen met die duc en die appie _O-

Oei wielen van de 1050.....dat is geen gek idee!!
 
Thanx Vino zal het onthouden als werkgever straks de straten weer onveilig maken samen met die duc en die appie _O-

Oei wielen van de 1050.....dat is geen gek idee!!

Werkgever :? laat die het maar niet horen ;) woordvoorspelling op je mobiel zeker _O-
Kom morgen wel even langs om hem van dichtbij te bekijken, je mag hier ook langsrijden :Y
Heb wel warme chocolademelk voor je :+
 
kent iemand deze stickertjes? Wil die graag op mijn koffertjes plakken aan de achterkant om wat zichtbaarder te zijn. Is nogal zwart nu. Hoogte 4 cm.. breedte cm of 20?

KTM - READY TO RACE

Hey Danny! Ik heb van dit materiaal stickertjes gekocht op ebay. Geen ktm logo, gewoon kleine rondjes. Die heb ik het en der op de zwarte vlakken van mijn motors geplakt. Werkt goed, je ziet dat spul ook wel op auto's van hulpdiensten.
 
Haha, had al een opmerking verwacht. Ik heb het er niet zelf ingebouwd; zo gekocht.

ik zie zo'n mooie, brede rechthoek van licht op de weg. Enorme lichtopbrengst.

Zelfs sterker dan het groot licht maar niet irritant voor de overige weggebruikers.
dan is het bij jou gewoon goed, want dat moet je hebben idd, zolang je de vogeltjes niet uit de boom schijnt is het goed :) J :) je hebt zeker geen id welk merk het is?
 
dan is het bij jou gewoon goed, want dat moet je hebben idd, zolang je de vogeltjes niet uit de boom schijnt is het goed :) J :) je hebt zeker geen id welk merk het is?

Sorry, geen flauw idee. Kan zo geen merk(teken) zien.
 
Laatst bewerkt:
Haha, had al een opmerking verwacht. Ik heb het er niet zelf ingebouwd; zo gekocht.

ik zie zo'n mooie, brede rechthoek van licht op de weg. Enorme lichtopbrengst.

Zelfs sterker dan het groot licht maar niet irritant voor de overige weggebruikers.
Ik heb het ook, nog nooit iemand naar me geseind, hoop gezeur om niks. Gewoon een strakke bovenlijn en daaronder een puist licht. Heb m'n grootlicht vervangen voor een 100W halogeenlamp en m'n 2 ledbakken hangen er ook aan. Als ik díe vergeet uit te zetten laat men het me weten :+
 
Ik heb het ook, nog nooit iemand naar me geseind, hoop gezeur om niks. Gewoon een strakke bovenlijn en daaronder een puist licht. Heb m'n grootlicht vervangen voor een 100W halogeenlamp en m'n 2 ledbakken hangen er ook aan. Als ik díe vergeet uit te zetten laat men het me weten :+
ook xenon dus, ik had dan wel een goedkoper setje maar echt heel verstrooid, misschien maar eens een pilot kopen dan
 
Hier ook bixenon van hidxenonverlichting.nl
Nooit gezeik, goed licht. Als mijn vrouw achter me rijdt (ook xenon) nergens last van.
Gewoon afstellen
 
Laatst bewerkt:
Had ik hier laatst een vraag over een alternatief voor de orginele koelslangklemmen , word ik gvd zelfs hier niet serieus genomen , en daar gaat m'n laatste beetje zelfrespect . ( zit ik dan met m'n + 7 pk en min 7 kg oranje koelslangen )
 
Tjonge... dacht zaterdag nog een laatste ritje te maken van het jaar (mooi weer en nog geen pekel gezien)... wil ie niet starten. Error Soft 33 Dot 10.1... na wat ge-google en gebel blijkt het de accu te zijn. Afijn, voordat je ergens bent en deze hebt besteld is de middag al weer om. Hopelijk lost een nieuwe accu het probleem op.
 
mijn accu heeft ook geen zin meer ben ik bang. normaal start hij meteen, nu is het kouder en heeft de accu het zwaar maar 6 - 8 seconden de startmotor laten draaien kan niet goed zijn.
motobatt of yuasa ...

ik heb ook wel eens gelezen op fora dat men een yuasa voor een pan european 1300 erin hangt omdat dat dezelfde batterij is, maar veeeeel goedkoper. iemand ervaring mee ?
 
Laatst bewerkt:
De mijne moet met dit weer ook in 1x starten, anders heeft de accu niet genoeg puf meer om hem nog een keer rond te krijgen. Niet ideaal :')
 
mijn accu heeft ook geen zin meer ben ik bang. normaal start hij meteen, nu is het kouder en heeft de accu het zwaar maar 6 - 8 seconden de startmotor laten draaien kan niet goed zijn.
motobatt of yuasa ...

ik heb ook wel eens gelezen op fora dat men een yuasa voor een pan european 1300 erin hangt omdat dat dezelfde batterij is, maar veeeeel goedkoper. iemand ervaring mee ?

Geen ervaring met die pan european accu. Heb de Yuasa besteld. Zwaar blok heeft een zware accu nodig. €160... ouch. Mijn eerste indicatie kwam ook de vorige twee keer, toen starte ie al minder soepel...
 
Had ik hier laatst een vraag over een alternatief voor de orginele koelslangklemmen , word ik gvd zelfs hier niet serieus genomen , en daar gaat m'n laatste beetje zelfrespect . ( zit ik dan met m'n + 7 pk en min 7 kg oranje koelslangen )

Ik heb ze nog niet gemonteerd maar als echte vent gebruik ik duct-tape en prikkeldraad. :Y




(Of de klemmen die ik bij de koelslangen geleverd gekregen heb.)
 
mijn accu heeft ook geen zin meer ben ik bang. normaal start hij meteen, nu is het kouder en heeft de accu het zwaar maar 6 - 8 seconden de startmotor laten draaien kan niet goed zijn.
motobatt of yuasa ...

ik heb ook wel eens gelezen op fora dat men een yuasa voor een pan european 1300 erin hangt omdat dat dezelfde batterij is, maar veeeeel goedkoper. iemand ervaring mee ?

6-8 seconde is zo wie zo lang, korte pulsen a max 3 seconden is beter dan kan de accu beter opwarmen en herstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan