De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
3000 euro is niets. Koop je een halve akrapovic voor.
Of 30 wings.
 
okay wist ik niet....kon me alleen herinneren dat er hier een discussie was over het geringe prijsverschil (iets van 1100 Euro??) tussen de 1050 en 1190...dat klopt dus niet, ik vind ongeveer 3000 Euro verschil wel significant

Klopt. Die etter was ik ;). Wat ik bedoelde was een jong-gebruikte 1190 gaat nu rond de 14000 à 15000...
 
3000 Euro niets....voor 7 keer niets kun je een 1290 SuperAdv kopen....maar ja er zijn hier van die armoedzaaiers die dan roepen "daar kun je 2 motoren voor kopen" :')



O-)
 
Laatst bewerkt:
En voor de 50 plussers (ja ook jij toktok, die smr moet de deur uit!)
BMW prijslijst 2015

Die SMR blijft echt nog wel even of het zou moeten zijn dat er iets kwam van een 1290 SMR. Neig wel altijd een beetje maar een 1190 adv maar denk toch dat ik met de SMR sneller onderweg ben, bovendien vind ik de SMR véél véél mooier. Dus voorlopig blijft die. Was net nog even in de garage om hem te bewonderen, heb er zelfs een action cam op gezet, kun je na gaan :+
 
Vanmorgen mijn sinterkerstennieuw aanwinsten gemonteerd *:) *O*






Alleen geeft die vergrote voetstandaard met inklappen wel een tik tegen de ketting. Kan dat dit kwaad? Zodra hij is ingeklapt is ie wel vrij van de ketting
 
Laatst bewerkt:
Ruim een week geleden toch besloten zo'n led lamp te bestellen bij Zen overland.
Gisteren de led lamp binnen gekregen, eerste indruk ziet er goed degelijk uit.
De installatie duurde een kleine 20 minuten omdat de koplamp fysiek verwijderd moest worden. Maar de hoeveelheid licht van de Led lamp is nogal wat meer dan de halogeen. ik rij dit jaar niet meer dus hoe het lichtbeeld op straat is weet ik nog niet.

Led lamp en H4 lamp langs elkaar.
[afbeelding]

Led lamp geinstalleerd
[afbeelding]
[afbeelding]

Voor:
[afbeelding]

Na:
[afbeelding]
goed alternatief voor xenon, ik ga ook eens kijken.
 
Vandaag eindelijk m'n sinterkerstennieuw kado's gemonteerd *O* *:)





Nu slaat alleen de vergrote voetsteun met inklappen even tegen de ketting. Kan dit kwaad? Eenmaal ingeklapt is hij wel geheel vrij van de ketting
 
Laatst bewerkt:
kijk toch maar eens goed hoeveel speling je hebt. Je ketting beweegt nogal wat bij lastwisselingen. Als hij toevallig "hapt" in je standaard....

....ja ja, voor diegene die bijdehandjes hebben gehad voor ontbijt, hij draait idd flink rond ja :)
 
Of evt de stop van de standaard iets verlagen zodat de standaard iets minder ver opklapt

Krijg je dan geen problemen met de schakelaar?
Je zou toch verwachten dat het voetje vrij blijft van de ketting, of is dat voetje niet voor een 990 SMT?
 
Heb je hem wel goed gemonteerd? Moet ie bv niet andersom, zodat ie naar binnen staat?
 
Krijg je dan geen problemen met de schakelaar?
Je zou toch verwachten dat het voetje vrij blijft van de ketting, of is dat voetje niet voor een 990 SMT?

Voetje is gewoon uit de powerpart catalogus. Hij is ook vrij van de ketting als hij eenmaal ingeklapt is. Alleen de veer die de standaard in laat klappen schiet zo hard omhoog dat de standaard iets doorschiet en vervolgens met de bredere voet de kettingen tik geeft. Misschien is kijken of de voet iets verder weggedraaid kan worden
 
Heb je hem wel goed gemonteerd? Moet ie bv niet andersom, zodat ie naar binnen staat?

lijkt mij niet. de motor helt over richting de grote voet. als ie andersom zou zitten zou het gewicht nog steeds op dat kleine stukje staan. Maar kan er goed naast zitten hoor. Dit was in mijn hoofd een logische redenatie dat de voet er zo op moest :P
 
Waarom zet je zo'n voetje op een straatmotor? :? Ik heb er ook 1 maar da's puur omdat ie anders in het zand niet blijft staan.

Vlakke kant zit parallel aan de achterbrug. Komt bij mij totaal niet in de buurt van de ketting of brug. maar heb een adv met verplaatste standaard.


Even geen betere foto bij de hand...

odRMQwKzI2fb-OhllHlm5AqDC-VpD9BPPnxgfOjzatg
 
Laatst bewerkt:
Waarom zet je zo'n voetje op een straatmotor? :? Ik heb er ook 1 maar da's puur omdat ie anders in het zand niet blijft staan.

op een zompig grasveldje is het ook wel nuttig, als je gaat camperen bijvoorbeeld. Ik gebruik zelf een stukkie multiplex onder de standaard, maar zo'n voetje is handiger
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan