De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb daar pas nog eens een rant op MF over losgelaten, die was natuurlijk extreem qua insteek (zo zwart-wit denk ik helemaal niet), maar ik vind het niet leuk dat er zoveel elektronische bemoeienis komt. Nu is het een leuke gimmick, dan vindt de overheid dat het beter is en kun je het niet meer zonder krijgen. Ik heb echt de meeste lol op motoren zonder al die hulpmiddelen -O-

Ter lering ende vermaack: Waar is het respect voor ouderen gebleven?

een 950S heeft standaard al ABominabele Slechte remmen en met maar 95pk en een wielbasis als de Exxon Valdez is TC ook overbodig :P

De paranoia wat betreft de overheid is overdreven, jaaaren geleden tijdens de introductie van de Hayabusa gingen ineens de wildste verhalen, dat soort motoren zou echt verboden gaan worden was het gerucht. En nu, een nieuwe S1000RR maakt op alle fronten gehakt van die Busa en kun je gewoon kopen, enkel in lelijkheid is de Busa nooit overtroffen. 8-)

Ik vind TC op de 1290SDR wel prettig moet ik zeggen, ook de verschillende rijmodi maak ik graag gebruik van..........en ik ben toch zeker niet meer de jongste O-)
 
Wat is het verschil tussen een "gewone "se en de ertsberg uitvoering ? Stickers ?

The most striking element on the 950 Super Enduro R Erzberg Edition is the solely for this motorcycle created Erzberg graphics. But not just the on the spoiler illustrated trail, which has to be raced in the "Iron Road Prologue" at high speed, strikes the observer’s eye at a glance; in case the owner strives for having a lightweight bike, he simply disassembles the standard mufflers and puts the extra-light Acrapovics on, which belong to the Erzberg Edition as well as handguards protecting the hands of the rider or high-quality carbon covers preventing the ignition cap and the clutch cap from being scratched. Adjustable footrests guarantee each rider an ideal position for chasing the leader’s prologue time and an already quite frequently required bar pad provides protection around the triple clamps. In case the knobs of the standard tires had a hard time on the Erzberg, the rider simply mounts the additional pair of Metzeler Enduro 3 tires in order to proceed the ride on this extraordinary and strictly limited KTM bike.

Bron
 
mooie recensies en mooie fiets moet ik zeggen. Hij oogt kleiner met een berijder erop dan ik in eerste instantie had gedacht.
blijft een tank natuurlijk..
misschien kan ik mijn pa ervoor porren :)
gaaf dat mensen die veel WW rijden of reizen over asfalt nu iets spannenders te kiezen hebben dan de 1200GS.
volgende project een 1290 smr en de 701 smr aub, ik wil weer wat nieuws rijden :)
 
Laatst bewerkt:
mooie recensies en mooie fiets moet ik zeggen. Hij oogt kleiner met een berijder erop dan ik in eerste instantie had gedacht.
blijft een tank natuurlijk..
misschien kan ik mijn pa ervoor porren :)
gaaf dat mensen die veel WW rijden of reizen over asfalt nu iets spannenders te kiezen hebben dan de 1200GS.
volgende project een 1290 smr en de 701 smr aub, ik wil weer wat nieuws rijden :)


zit ik ook op te wachten maar ben bang dat dat er toch niet van gaat komen...helaas. Dan blijf ik gewoon op mijn huidige rondrijden, ook absoluut geen straf, integendeel *O*
 
Hier een review van bijna 17 minuten van de 1290 SA door de heren van 1000ps :
Binnen 20 seconden schrapen de voetsteunen al over de grond :)

Weet iemand toevallig of die cruisecontrol module van de 1290 over te bouwen is op de 1190?
 
Laatst bewerkt:
ehehe... weer eens lekker gereden vandaag, na een week glibberen en glijden. Kon vandaag eindelijk weer gaaaaaassss geven....
full


full
 
Zo ik ga morgen weer opstappen.
Kutweer nou lang genoeg geduurd :(
 
Krijg toch wel heel erg 1290 sm smr en smt kriebels als ik die adventure zie en hoor gummen in die filmpjes.

Ik hoop echt heel hard dat ktm die fietsen gaat maken.
ben al aan het sparen :Y
 
Beste KTMers,

Dit jaar wil ik voor het eerst met de motor naar Italie en weer terug.

Heeft iemand heeeel toevallig deze te koop of te leen?

Of heb je een gouden tip?
productcode is 62512020000


Laat t me weten.Tristan

Gr

tristanmelano@me.com


62512020000_m.jpg
 
Laatst bewerkt:
iemand interesse in een originele uitlaat van een ktm 990 smt? uitlaat heeft geen schade. Gereserveerd

mail even voor interesse; jeroen.van.der.jagt@gmail.com
 
Laatst bewerkt:
iemand interesse in een originele uitlaat van een ktm 990 smt? uitlaat heeft geen schade. gratis af te halen.

mail even voor interesse; jeroen.van.der.jagt@gmail.com

Waarom verkopen weggeven?!

Ivm montage van vervangingsdempers?
Ik zou ze houden, al is het maar vanwege de mogelijk aanstaande apk.
 
Waarom verkopen weggeven?!

Ivm montage van vervangingsdempers?
Ik zou ze houden, al is het maar vanwege de mogelijk aanstaande apk.

Wat ook kan : Zelf houden.
Tegen de tijd dat je je brommer inruilt voor een andere.... originele dempers er weer op en je aftermarket uitlaten eraf halen en los verkopen.
Per saldo levert dat veelal een paar leuke centen meer op.

En er komt nog lang geen APK voor motoren in Nederland. In elk geval niet voor 2022, zie http://www.anwbmotor.nl/nieuws/voorlopig-geen-apk-voor-motoren
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan