De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me ingeschreven voor de demo week op 21 juni. Wilde dit jaar sowieso eens verder gaan dan Luxemburg en dit leek me wel een leuke gelegenheid.
 
Meet of zonder uitlaten is dit sowieso al een van de mooiste brommerts!

en alweer zes jaar oud ontwerp!
Gaat me ook nog niet vervelen, al sta ik wel open voor iets anders :)
tijd voor een 1290 smr met weer zo'n sexy design!
 
Dag allen,

Ik heb een 950 SMR, maar krijg de DB killers er niet lekker uit (akrapovic).

Twee vraagjes;

- Kan het zijn dat er verschil zit in links en rechts? M.a.w. ik heb ze er de vorige keer verkeerd in gezet (ging ook al lastig -O- )?

- Iemand tips hoe ik ze toch lekker passend krijg? of er makkelijker uit krijg?
~[edit] Hier staan aardig wat tips O-) http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/254304//

Thanks
 
Laatst bewerkt:
Zondag weer voor de eerste keer dit jaar de Eifel in met wat vrienden.
Me grote broer gaat ook mee 1290 Super adv
Worden zijn eerste meters in de Eifel.
hij is hem woensdag gaan halen.Kleine kans dat we even ruilen. zeggen dat hij beter stuurt als de 1190 adv met die 10 liter extra. Ben echt benieuwt
Route waar we mee afgesloten hebben vorig jaar.beginnen we ook weer mee
kleine 450 km sturen ;]
zal kijken dat ik weer wat beeldmatriaal kan maken!
klein voorproefje
waar we het seizoen mee geeindigd zijn
 
Zondag weer voor de eerste keer dit jaar de Eifel in met wat vrienden.
Me grote broer gaat ook mee 1290 Super adv
Worden zijn eerste meters in de Eifel.
hij is hem woensdag gaan halen.Kleine kans dat we even ruilen. zeggen dat hij beter stuurt als de 1190 adv met die 10 liter extra. Ben echt benieuwt
Route waar we mee afgesloten hebben vorig jaar.beginnen we ook weer mee
kleine 450 km sturen ;]
zal kijken dat ik weer wat beeldmatriaal kan maken!
klein voorproefje
waar we het seizoen mee geeindigd zijn

Staat die video toevallig privé?
 
HEE HARRY!
ik ben gestopt in Den Haag, dus kan af en toe weer eens buitenspelen op zondag. Gaan we een keer de blubber in met de trial en 450?
 
Ik wist niet dat KTM dat soort reizen aanbood... Wat gaaf zeg.
En ook niet extreem duur.

is dit jaar ook voor 't eerst geloof ik. is i.s.m. een bekende Nederlandse motorreisorganisatie (zoekt en gij zult vinden aan de horizon, let op de website layout) KTM zelf heeft er weinig mee te maken als ik 't zo zie, behalve dat ze hun logos etc gegeven hebben voor het maken van de website..o en ze doen nog een schepje bovenop de kosten :P

Heb zelf naar de demo week zwarte woud zitten te kijken, maar heb dat toch laten schieten.. Je rijdt feitelijk maar gedurende 1 dag op 4 van de aangegeven motoren. Als je de prijs van 449 terug gaat rekenen, het hotel waar je verblijft kost als je rechtstreeks via 't hotel boekt om en nabij 240 euro. De eerder genoemde motorreisorganisatie biedt dezelfde reis (excl ktm demos) in hun eigen assortiment aan voor 349 euro, natuurlijk moeten hun hun geld ook verdienen en leveren ze de mooiste routes. Voor de ktm demo variant betaal je dus nog eens 100 euro extra om 1 dag op 4 ktm's te kunnen rijden, wat gelijk staat aan een dag huur in principe.. Maar, daar tegenover staat dan weer wel dat het volledig verzorgt is in de zin van uitgestippelde routes, gezelligheid in het hotel, met KTM liefhebbers op pad, en wat is nou een mooiere plek om je favo KTM te testen dan het zwarte woud :] . Of dat de extra kosten waard zijn, up to you :)
 
Ik heb dezelfde overweging gemaakt. Niet de goedkoopste, maar vond de meerprijs wel opwegen tegen de extra's.. Ieder zijn keus natuurlijk. Op andere gelegenheden ben ik nogal eens de regelneef, deze keer mag een ander het doen..
 
zojuist even op de 1290 SDR gezeten, nog niet gereden.
Ik weet het niet hoor. Ik pas er in ieder geval wel makkelijk op en stuur is minder naked geplaatst dan ik dacht, beetje tussen naked en sm in.
Maar dan die enorme tank tussen je benen, ik ben al zo lang vlakke doorlopende zadels gewend... Volgende week proefrijden, we gaan het zien.
1 x een stoppie en ik breng hem terug met een gek loopje en een blauwe zak
 
Heb vandaag lekker stukje gereden met de via dit forum aangekochte Leo's.
Maar er komt een lekker geluid uit die niet onder doen voor de Akra's van mijn vriend zijn SMR.
Maar hij polpt en knalt nu wel erg is het aan te raden om een andere mapping te doen of is het normaal ??
 
nou ik heb eindelijk de vergunning binnen. nu nog bezwaartermijn en verbouwen.
in augustus deuren open dus dan verwacht ik wel een rijtje LC8 voor de deur :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan