De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja pjotr 75 , deze vraag heb ik hier ook al eens gesteld ( secundaire kleppen verwijderen , ervaringen / voor en nadelen ? ) en wacht na een paar maanden nog steeds op antwoorden .
 
Ik ben er echt bijzonder positief over. Als je een TuneECU kabel weet te regelen kan je ze altijd nog op 100% open zetten, is vrijwel hetzelfde als ze er uit halen, kan in 3 tellen teruggezet worden door de originele mapping er in te laden en hoef je niet physiek iets aan te passen.
 
Ik ben ook geïnteresseerd in hoe je dit gefabriceerd hebt ;)
groet,

Greyled

Van karton het gewenste schermpje (hoogte) en de vouwlijnen uitzetten.
Deze op een plaat van 1mm dik alluminium overnemen.

De zaak buigen tot het bijna spanningsloos geklemd kan worden tussen de koplampscherm en tellerhuis.ik heb deze in kleur gespoten maar het kan ook met folie kon alleen geen oranje
folie vinden. Protype is wi. t foto is te groot moet ik eerst even resizen die kan ik er later nog wel even bijplakken.
 
Van karton het gewenste schermpje (hoogte) en de vouwlijnen uitzetten.
Deze op een plaat van 1mm dik alluminium overnemen.

De zaak buigen tot het bijna spanningsloos geklemd kan worden tussen de koplampscherm en tellerhuis.ik heb deze in kleur gespoten maar het kan ook met folie kon alleen geen oranje
folie vinden. Protype is wit foto is te groot moet ik eerst even resizen die kan ik er later nog wel even bijplakken.
full
 
Ik zat eigenlijk een beetje te spelen met de gedachte om een 1190 adventure te kopen, echter las ik in de nieuwe motorplus en op verschillende fora dat er wat problemen zijn met koffers en snelheden boven de 170. Dat de motor dan erg gevaarlijk begint te pendelen,

Kan iemand met een 1190 dit bevestigen of is er misschien toch een oplossing voor dit? Zou toch erg jammer zijn als je met 150pk niet harder kan dan 170..
 
Laatst bewerkt:
Nou de SMT is er dan eindelijk mee op gehouden :(

Tijdens het rijden zo maar de hele teller in de war en alle lampjes knipperen en stroom uitval ? :?

Dus de boel maar aan de kan en kijken of er wat te vinden was , niet dus , proberen te starten |( geen ene malle moer meer , helemaal dood !

snellader er aan ook niets andere accu wel dashbord maar niet starten ook geen pomp of zo hoorbaar |(

Foutmelding in de pc kast CPU fout :?

Nou zo mogen het bij Mulder uitzoeken wat er loos is , hoop niet dat de boordcomputer het begeven heeft :(
 
Nou de SMT is er dan eindelijk mee op gehouden :(

Tijdens het rijden zo maar de hele teller in de war en alle lampjes knipperen en stroom uitval ? :?

Dus de boel maar aan de kan en kijken of er wat te vinden was , niet dus , proberen te starten |( geen ene malle moer meer , helemaal dood !

snellader er aan ook niets andere accu wel dashbord maar niet starten ook geen pomp of zo hoorbaar |(

Foutmelding in de pc kast CPU fout :?

Nou zo mogen het bij Mulder uitzoeken wat er loos is , hoop niet dat de boordcomputer het begeven heeft :(

Misschien kabel breuk in de kabelboom naar het contact slot, dat lees je af en toe op advrider. Net op de plek waar de kabelboom achter de kap vandaan komt.
Dan heb je soort gelijke symptomen.
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond, ben op zoek naar een tanktas voor 2012 990 SM. Heeft iemand hier ervaring welke het mooiste passen, origineel geeft men aan dat ze er geen voor hebben in de catalogus.

Ik heb nog wel een KTM tanktas (990SM) voor je liggen.
Mag voor zacht prijsje weg, ik doe er te weinig mee.
 
Laatst bewerkt:
daar ik mijn smt in de verkoop zet heb ik diverse accessoires in de aanbieding. als ik accessoires kan appart verkopen kan ik de smt aan een lagere prijs aanbieden.
smt is een 2012 met abs met 16000km en vraag 9999€ zoals hij er bij staat.

staat hier op pagina 72.

accesoires te koop. :


valblokken op motorblok en wielassen voor 140€ was 185€

tanktas ktm voor 110€ was 145€

dna mk2 airbox voor 300€ was 480€

akrapovic dempers en y stuk 900€ was 1600€

bmc luchtfilter 50€ was 100€


alles in nieuwstaat
 
Laatst bewerkt:
Goeie spullen.

Heeft iemand hier héél toevallig een SMR/SM zadel liggen? Ik wil die heel graag overnemen.
 
Laatst bewerkt:
daar ik mijn smt in de verkoop zet heb ik diverse accessoires in de aanbieding. als ik accessoires kan appart verkopen kan ik de smt aan een lagere prijs aanbieden.
smt is een 2012 met abs met 16000km en vraag 9999€ zoals hij er bij staat.

staat hier op pagina 72.

accesoires te koop. :


valblokken op motorblok en wielassen voor 140€ was 185€

tanktas ktm voor 110€ was 145€

dna mk2 airbox voor 300€ was 480€

akrapovic dempers en y stuk 900€ was 1600€

bmc luchtfilter 50€ was 100€


alles in nieuwstaat

Ik bied €650 voor de akra's :)
 
Klopt inderdaad, Vianden is onze uitvalsbasis en van daaruit mooie ritten maken :]

wat zijn een beetje leuke routes in de Ardennen? Ik ga eigenlijk altijd naar de Eifel maar wellicht dit weekend effe heen en weer naar Belgie/Lux.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan