De LIMBO-Cl@n – Weekendje weg

Dé Bochtenprinses

MF veteraan
7 mei 2006
39.613
121
full
De LIMBO-Cl@n – Weekendje weg
Van het een komt het ander: zo heb je het over een avondje gaan zuipen in een topless bar en zo gaat het over een weekendje Eifel met de LIMBO-Cl@n zodat er geen BOB’s nodig zijn.

Gezien de befaamde organisatorische eigenschappen van de LIMBO-Cl@n en het gebrek aan initiatief dit topic om alles ruim van te voren op te zetten en te regelen (voor Limburgse begrippen dan). Daarom dan ook het verzoek de meeste onzin @ het regionale topic te plaatsen.

Tips en voorstellen zijn natuurlijk welkom.


Datums
Mijn voorstel is om het weekendje vooraan in het seizoen in te plannen oftewel eind april begin mei. Gezien afgelopen zomer maakt dit ivm met het weer vrij weinig uit, misschien zelfs kans op beter weer :9. Aangezien we nu een aantal maanden op de zaken vooruit lopen lijkt mij dat iedereen de mogelijkheid heeft eventueel een (halve)dag verlof op te nemen zodat we er een lang weekend van kunnen maken.

Weekend 1: 27, 28 en 29 April (30 april = Koninginnedag)
Of
Weekend 2: 4, 5 en 6 Mei (Inderdaad, valt tegelijk met dodenherdenking en Bevrijdingsdag)

De eerste opzet is om op vrijdag te vertrekken en met een omweg richting verblijfplaats te gaan zodat we op de zaterdag een heel weekend in de Eifel kunnen rijden. Als afsluiter van de toertocht natuurlijk het gezellig avondje zuipen, het resultaat hiervan zal denk ik voor de meeste de zondag bepalen ;) :+.

Indien andere voorstellen laat maar komen, maar om nu 5 weekenden neer te gaan zetten schiet niet op, het zal toch passen en meten blijven met wie er wel of niet mee kan


Verblijfplaatsen (opties)
De uiteindelijke verblijfplaats zal een beetje afhankelijk zijn van de groep en onze wensen/eisen maar hieronder volgen alvast een aantal mogelijkheden:
Hotel Restaurant Maas, Lutzerath
Home - Am Tunnel - Motor Hotel
Hotel Brauer: Uw rustpunt in het Moezelgebied
heksenhuis.nl -&nbspThis website is for sale! -&nbspheksenhuis Resources and Information.
Hotel Typisch

Kosten
De kosten zijn een beetje afhankelijk van wat we willen, maar een overnachting met ontbijt zal zo rond de 30-40 euro liggen per persoon per nacht.


Geïnteresseerden
Hier is niets definitiefs aan, slechts om een idee te krijgen van wie er mee wil en kan zodat er serieuzer gekeken kan worden naar een verblijfplaats en de kosten hiervan.

Dé Bochtenprinses (Rob) – Weekend 1 & 2
Beeker (Fabian) - Weekend 1 & 2
Timj (Tim) - Weekend 1 & 2
Headbanger (Mark) - Weekend 1 & 2
Youp (Youri) - Weekend 1 & 2
Woobke (Rob) - Weekend 1 & 2
tommy6 (Tom) - Weekend 1 & 2
Ridge (Micha) - Weekend 1 & 2
RolandPricken (Roland) - Weekend 1 & 2
Lange85 (Edo) - Weekend 1 & 2
VIRII (Bram) - Weekend 1 & 2
Wormaap (Ron) - Weekend 1 & 2
Trance@holic (Sander) - Weekend 1 & 2

OVB

Supersillie (Robin)
Higgins (Pascal) - Weekend 1
 
Laatst bewerkt:
Eten mot goed zijn, en droge slaapplek,....meer eis ik niet ;) het zuipen zit in DE bijna overal wel goed ;) count me in :Y was sowieso al van plan 2 weken in het voorjaar vrij te nemen,.. zomer is de laatste jaren klote :X
 
Ik wil natuurlijk graag mee...maar bij mij ligt het er helemaal aan of/wanneer ik een motor koop...dus zal het een last minute beslissing worden van mijn kant uit...is het dan vol heb ik helaas pech :(
 
Eten mot goed zijn, en droge slaapplek,....meer eis ik niet ;) het zuipen zit in DE bijna overal wel goed ;) count me in :Y was sowieso al van plan 2 weken in het voorjaar vrij te nemen,.. zomer is de laatste jaren klote :X

eten zit bij zee germans ook altijd wel goed hoor...
 
Hmmz, wil auch waal met :) (mot ich waal ne nuuje brommer höbbe) en angesj goan ver mer met de auwe :+
Bietje zoepe, gaas gaeve en noa duitse wiever loere :Y :Y
Weekend 1 en 2 is mich om ut aeve, mer reserveer vreug, ut meiste is noe namelik al volgeboekt ;)
 
Hmmz, wil auch waal met :) (mot ich waal ne nuuje brommer höbbe) en angesj goan ver mer met de auwe :+
Bietje zoepe, gaas gaeve en noa duitse wiever loere :Y :Y
Weekend 1 en 2 is mich om ut aeve, mer reserveer vreug, ut meiste is noe namelik al volgeboekt ;)

*O* Russischroulette met de motor dus... blijft ie het doen of niet :+ ;).. neah wat dat betreft is toch alles welkom... ik gok het erop dat er toch 2 of meer groepen zullen ontstaan... eentje met de normale en eentje met de mensen die willen blazen..

Wat betreft dat volgeboekt... we zijn er voor onze begrippen al optijd bij :X :=
 
Even zonder gekheid, noteer mij maar voor beide weekenden. Ik heb dan sowieso niks te doen met de Nederlandse autosport, alleen de Duitse competitie zou dan wel eens kunnen gaan rijden, maar dat weet ik toch pas op 't laatste moment... En dat sla ik dan misschien maar een keer over. :)

-edit-

De voorkeur gaat wel uit naar het weekend in mei.
 
Laatst bewerkt:
Waarom geen vianden Luxemburg, voorstelletje. Meeste minder bekend en mooie wegen.
 
Gewoon wat routes zoeken, schijnt mooier te zijn dan de Eifel, spriet is goedkoop en weinig blauw.
Wil niet zeggen dat ik niet naar de Eifel wil gaan hoor :p

Hotelletjes zal ik eens voor kijken, ligt natuurlijk ook aan het aantal personen.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon wat routes zoeken, schijnt mooier te zijn dan de Eifel, spriet is goedkoop en weinig blauw.
Wil niet zeggen dat ik niet naar de Eifel wil gaan hoor :p

Hotelletjes zal ik eens voor kijken, ligt natuurlijk ook aan het aantal personen.

Das nu net het voordeel van de eifel... zijn we wat bekender.. dus weet je wel wat leuke routes om te rijden :Y.. dus meerdere mensen die voorop kunnen rijden :+..


vandaar dus nu ff kijken hoe groot de groep ongeveer gaat zijn zodat we wat specifieker kunnen zoeken :Y
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me leuk........moet alleen even kijken en gaan rekenen of mijn beurs het toelaat... :+


Mijn beurs is namelijk vrij leeg na de aanschaf van de motor

Ik zal dus wel eens kijken binnekort, en dan horen jullie of ik mee ga of niet.

Lijkt me iig wel heel leuk :Y
 
Lijkt me leuk........moet alleen even kijken en gaan rekenen of mijn beurs het toelaat... :+


Mijn beurs is namelijk vrij leeg na de aanschaf van de motor

Ik zal dus wel eens kijken binnekort, en dan horen jullie of ik mee ga of niet.

Lijkt me iig wel heel leuk :Y

je hebt nog een half jaar om te sparen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan