De Limbocl@n: Stormlooptopic | deel 161

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo iets
full
 
Tim die wisselt vaker van motor , dan iemand anders van onderbroek.
Welke motor had je te koop staan überhaupt.
Ben wel benieuwd wat de nieuwe aankoop wordt van tim.
 
Pff, ik begrijp ineens waarom het in Regio Haarlem zo rustig is... Zijn die mannen hierheen verhuisd...

Als jullie nou ook eens een beetje bij ons kwamen spammen... :+
 
Ik heb ook zitten kijken naar een autootje voor erbij. Is wat makkelijker om mee naar school te gaan (motor kan ik er niet fatsoenlijk kwijt, auto wel :') ) Helaas is de verzekering zo ontzettend duur :/

Met een barreltje van 25 jaar oud betaal ik al 120+ per maand aan alleen WA... De motor is 70 per kwartaal (en dan heb ik nog diefstalverzekering ook) :W

Edit: Ook eindelijk een fotootje voor in de OP :)

10959576_649292308525981_1214200534559889546_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook zitten kijken naar een autootje voor erbij. Is wat makkelijker om mee naar school te gaan (motor kan ik er niet fatsoenlijk kwijt, auto wel :') ) Helaas is de verzekering zo ontzettend duur :/

Met een barreltje van 25 jaar oud betaal ik al 120+ per maand aan alleen WA... De motor is 70 per kwartaal (en dan heb ik nog diefstalverzekering ook) :W

Edit: Ook eindelijk een fotootje voor in de OP :)

[afbeelding]

Je motor gewoon @ auto parkeerplaats zetten.
 
@Bochtenprinses daar zet ik hem liever niet neer, is een soort van veldje/modderige parkeerplaats waar iedereen zo in kan (ook geen toezicht of niks en er staan boompjes omheen).

@Woobke morgen :W

@TimJ had ik in het vorige topic al gedaan maar hier komt ie nog eens ;)

Ik ben Tom, 21 Jaar en ik kom uit Stein. Ik lees al wat langer mee op het forum (ook al in mijn brommertijd :+ )
In november mijn motorrijbewijs gehaald en sinds een paar weken ben ik trotse eigenaar van een BMW Funduro :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan