Yes! Met het prutweer de afgelopen dagen en wat vrije tijd toch weer eens begonnen.
De teller is aangesloten, volgende klusje was een plekje voor de accu(s) maken. Ik had vanwege de ruimte twee multi mighty accu's gekocht. Deze kan je met elkaar verbinden voor meer capaciteit in verschillende configuraties en ook de positive van de aansluitingen kan je aanpassen. Erg handige dingetjes.
ze lagen al een tijdje te verstoffen, dus eerst even kijken of er niet teveel spanningsverschil is
beide strak op de 13.3V dus dike prima. Daarna verbinden en de gewenste aansluitingen erop schroeven
met wat hoekprofielen en plakschuim een accubakje vastgezet. Onderop de accu zitten klittenband strips zodat ie er niet uit kan springen. plastic spacers tussen de spanningsregelaar en de accu om warmteproblemen te voorkomen
spanningsregelaar en aarde hebben nu een mooi plekje al zeg ik het zelf
de min kabel zat nog aan het blok maar de plus ontbrak. Dus het startrelais een plekje naast de accu gegeven en nieuwe kabels op maat gemaakt. Relais ziet er wat rabbig uit maar die kan ik altijd nog vernieuwe mocht ie niet werken.
Kabelboom moest tussen de twee poten van het subframe door omdat er anders geen ruimte is voor de benzinekraan, nu begrijp ik de rare knik in die bevestiging ook
nu heft de hawk standard een elektrische brandstofpomp. Deze willen het nog wel eens begeven en daarom heb ik een vacuumpomp van een SV650 gekocht. Bij de vorige hawk had ik geen airbox maar dit keer was het wat lastiger een goede plek te vinden. Uiteindelijk met twee alu strips een plekje gevonden boven de achterste cylinder. Ik wil nog gaan kijken of ik een hitteschild kan maken boven de cilinderkop.
heb nog een twee nieuwe connectoren nodig voor het mooie maar verder past al het kabelspul erin en is het aangesloten.