De Motobliekers 11 - meer gezelligheid dan kilometers..

motor vandaag weer uit de schuur gehaald, schoongemaakt en weer een lekker stukje gereden.. de eerste kilometers van het jaar *O*
Hier ook ff gereden (zonder schoonmaak vooraf) in september was de laatste keer maar...ging lekker en best nog soepeltjes ook. Wel een beetje koud nog zonder wintervoering en col :P
 
Super leuke beurs, erg geslaagd en ook goed geslaagd!!
Leuk dagje met DKK en Speedaddickt ;) ;) en lekkere koffie en cakjes gegeten en gedronken bij taz :P hihi en ff bij mijn oude stage de KNMV langs geweest :) Ze hebben veel aanbevelingen toegepast erg gaaf!!!

Jammer dat de beurs om 18:00 dicht ging haha :+ :+
 
Hahaha dat klinkt indd geslaagd! Heb jullie niet gezien! Wel veel andere bekende tegen gekomen.
 
Super leuke beurs, erg geslaagd en ook goed geslaagd!!
Leuk dagje met DKK en Speedaddickt ;) ;) en lekkere koffie en cakjes gegeten en gedronken bij taz :P hihi en ff bij mijn oude stage de KNMV langs geweest :) Ze hebben veel aanbevelingen toegepast erg gaaf!!!

Jammer dat de beurs om 18:00 dicht ging haha :+ :+
Beetje zitten x boxen totdat we sluiten haha.
Was gezellig.
 
Een sport-tour fiets heeft toch zeker wel een meer relaxte houding voor je armen dan een R1..

Hopelijk dat je sportfysio je nog kan helpen :Y
 
dit resulteert vaak in grote hoeveelheden vliegen wespen en andere insecten in de zomer...


Hoeft niet, het is erg nat geweest en daar kunnen ze ook niet altijd even goed tegen, gaan ze van rotten...


Ralph, als je dan toch bij het moment komt dat je helaas je R1 moet inwisselen, is een FZ1 dan niks voor je? Dat vind ik zelf ook een hele mooie machine en die zou ik zelf ook wel willen rijden.
 
Laatst bewerkt:
Een sport-tour fiets heeft toch zeker wel een meer relaxte houding voor je armen dan een R1..

Hopelijk dat je sportfysio je nog kan helpen :Y
Ja zeker, ik wil even kijken hoe dit seizoen gaat verlopen.

Deze week ff bellen of ie wat kan betekenen.

Ralph, als je dan toch bij het moment komt dat je helaas je R1 moet inwisselen, is een FZ1 dan niks voor je? Dat vind ik zelf ook een hele mooie machine en die zou ik zelf ook wel willen rijden.
Hij is er nog niet uit hoor ;) Maar als het later moet, dan moet het maar.
FZ1 heb ik al eens een maandje van de verzekering mee gereden toen mijn eerste R1 gejat was. Was idd prima fiets. Eerste dagen wel wat spierpijn van de andere zithouding _O-
 
Ja zeker, ik wil even kijken hoe dit seizoen gaat verlopen.

Deze week ff bellen of ie wat kan betekenen.Hij is er nog niet uit hoor ;) Maar als het later moet, dan moet het maar.
FZ1 heb ik al eens een maandje van de verzekering mee gereden toen mijn eerste R1 gejat was. Was idd prima fiets. Eerste dagen wel wat spierpijn van de andere zithouding _O-



Haha ik wil hem zelf ook hebben, vind het een hele mooie machine. Sowieso is het dan voor mijn vriendin beter als ze achterop zit, die heeft nogal last van haar rug. (Een kromming waar ik de naam niet van weet) en dan krijgt ze snel pijn nu op de Thundercat.
 
Of een superbike stuur op de R1? :P
SpieglerSuperbikeKitR1.jpg


Gisteren de Fazer weer eens gestart en een klein rondje van een km of 25 gemaakt.
1 druk op de knop en hij liep, ik ben er dus klaar voor. Dat het mooie weer maar doorzet 8-)
 
Hoeft niet, het is erg nat geweest en daar kunnen ze ook niet altijd even goed tegen, gaan ze van rotten...


Ralph, als je dan toch bij het moment komt dat je helaas je R1 moet inwisselen, is een FZ1 dan niks voor je? Dat vind ik zelf ook een hele mooie machine en die zou ik zelf ook wel willen rijden.
Of een SV1000 met een superbike stuurtje erop. :] Zit je ook al wat rechter op.
 
Ik heb me nou altijd al afgevraagd waarom ze zo'n ding een superbike stuur noemen, op de superbikes zit toch echt een heel ander stuur :?
De eerste superbikes (Honda CB750, Kawa Z1 etc) uit de jaren '70 hadden wel zo'n stuur, ik vermoed dan ook dat het daar vandaan komt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan