De nieuwe generatie... Ducati Monster 1100(S)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:9~ :9~
full
 
Ik vind ze best mooi, maar toch horen Termi's onder een duuc...Al het andere spul vind ik nét iets minder hebben (of tekort komen) dan noni...

Ik heb vele soorten merken dempers en complete systemen gehad... en niets anders heeft mij zo geimponeerd als de termi's (geluid en prestaties)

Ook de termi's op de Yammie van Rossi horen daar niet op thuis...vervang deze voor smek Yoshimura...
Dit zegt wat over Saluti EN over de Termi's ;)
 
Tot over 5000km _O- _O- :+ :+
Termi kwaliteit ;( /prijs klopt niet :N [afbeelding]


Maakt niet uit... een ander systeem erop klopt en hoort niet. ;)

Duurzaamheid is afhankelijk van de gebruiker en nog voordat ik 5000 km heb gereden, is de fiets al weer ingeruild... zeker weten.
Begin dit jaar mijn S2R1000 full Rizoma uit 2006 ingeruild op de 1098, deze had nog geen 2000 km gelopen zonder één spatje regen ;)
 
Maakt niet uit... een ander systeem erop klopt en hoort niet. ;)

Duurzaamheid is afhankelijk van de gebruiker en nog voordat ik 5000 km heb gereden, is de fiets al weer ingeruild... zeker weten.
Begin dit jaar mijn S2R1000 full Rizoma uit 2006 ingeruild op de 1098, deze had nog geen 2000 km gelopen zonder één spatje regen ;)


eeeh, hoelang doe jij over 5000 km *D
 
eeeh, hoelang doe jij over 5000 km *D

Ik heb 23 jaar seizoenen doorgereden en mn buik ervan vol ! Getver!

Nu rolt -ie alleen uit haar verwarmde garage (vanaf haar kleedje en vanonder haar fluwelen doek) JAHA zo gek ben ik... bij 20 graden (en hoger) alsook blauwe lucht en goede vooruitzichten...
Ik had daarnaast wel een Tricker staan voor mindere dagen... dus ben nog aan het rondneuzen...
 
Ik heb 23 jaar seizoenen doorgereden en mn buik ervan vol ! Getver!

Nu rolt -ie alleen uit haar verwarmde garage (vanaf haar kleedje en vanonder haar fluwelen doek) JAHA zo gek ben ik... bij 20 graden (en hoger) alsook blauwe lucht en goede vooruitzichten...
Ik had daarnaast wel een Tricker staan voor mindere dagen... dus ben nog aan het rondneuzen...

hey, bedoelde het anders. Moet ik ongeveer 3 jaar wachten of korter.... ;)
Bij jou weet ik bijna zeker dat de motor goed behandeld en goed onderhouden is *D

p.s. ben zelf ook een mooiweerrijder geworden. Ik heb niet zolang als jij gereden maar genoeg om deze dagen mijn koekblik bijkans te kussen met zijn verwarmde stoelen... :Y
 
V.w.b. Termignoni: Wat jij laat zien met de Termi-foto's is zeker niet representatief voor alle Termi uitlaten. 1000-en liefhebbers rijden met Termi's rond en hebben die problemen niet: zijn naar mijn mening gewoon setje "pech uitlaten". Ik kan je ook wel negatieve verhalen van bijv. Arrow vertellen maar dat zullen hoogstwaarschijnlijk ook incidenten zijn. Een groot gedeelte van de moto-gp rijders rijdt met Termi's: Dat zullen ze niet voor niets doen denk ik...Ik rij al jaren met Termi's en heb daar nooit problemen mee gehad. Termi's horen nu eenmaal bij Ducati zoals Siske bij Wiske hoort...

Vandaag overigens mijn eerste carbon-delen van TPR-racing binnengekregen voor mijn 696: Wat een superieure kwaliteit in vergelijking met met het DP carbon en een stuk goedkoper !: Dennis: bedankt voor de tip !!

Die Zard's gaan je knipperlichten laten smelten met een beetje pech...verder zijn ze niet echt onderscheidend t.o.v. de Termi's (Voor mij nog steeds de enige echte), ja: ze zitten inderdaad wat hoger....
 
Emile zijn dat niet die slip-ons vanonder die 1098, die eruit ziet als en R ?

Je hebt gelijk Nick maar dat had ik ook al gepost.

monster Dark: Heb drie fietsen gehad met geïntegreerde zooi achterin... veel electra problemen, vocht en nauwelijks zichtbaar en in de zon NAKS (dus m.i. onveilig !)
 
Dit zijn mijn laatste termi's... is het geen plaatje :9~
full


full


en hier op mijn S2R... (terwijl vrijwel de meeste S2R bezitters, die lelijke hoge termi's hebben die enorm uitsteken...) Hier de lage race exemplaren...

full
 
Maakt niet uit... een ander systeem erop klopt en hoort niet. ;)

Duurzaamheid is afhankelijk van de gebruiker en nog voordat ik 5000 km heb gereden, is de fiets al weer ingeruild... zeker weten.
Begin dit jaar mijn S2R1000 full Rizoma :? uit 2006 ingeruild op de 1098, deze had nog geen 2000 km gelopen zonder één spatje regen ;)

Zie geen rizoma rem,koppl. reservoirs,stuur,rem/schakelset,valbeugels etc. :N

en bij hoge termi´s is het meestal een full race syteem zonder de puist :9

verder is/was de 1098 een plaatje :9~
 
Zie geen rizoma rem,koppl. reservoirs,stuur,rem/schakelset,valbeugels etc. :N

en bij hoge termi´s is het meestal een full race syteem zonder de puist :9

verder is/was de 1098 een plaatje :9~~

Oke... bijna full Rizoma...op wat kleine dingetjes na...maar die katvervanger was een drama, dus die puist weer uiteindelijk teruggeplaatst.
 
Klopt zijn slip-ons van 1098 1700km gebruikt, deze heeft te lang met DB killers vol gas gereden(circuit)kunnnen ze niet tegen
En de Db killers deugen niet die er bij geleverd worden.(beste is om deze iets in te korten )en bijkomend probleem was aansluiting in de demper zelf,de gassen gingen ook langs de perfo.buis direct de vulling in.
Termi's zijn gewoon te duur en de kwaliteit laat nog wel eens niet dat zijn wat je er van mag verwachten,ik doe al een aantal jaren iets met dempers qua in en verkoop en kom zo ook div dingen tegen voor hervulling.
Mijn mening is dat als je 1000 euro of meer kwijt bent voor die dingen dat je daar wel iet van mag verwachten :)
Emile zijn dat niet die slip-ons vanonder die 1098, die eruit ziet als en R ?

Je hebt gelijk Nick maar dat had ik ook al gepost.

monster Dark: Heb drie fietsen gehad met geïntegreerde zooi achterin... veel electra problemen, vocht en nauwelijks zichtbaar en in de zon NAKS (dus m.i. onveilig !)
 
Piepjes bouwen is ook nog niet van de baan,maar deze Zard werd me aangeboden door importeur :)
maar wat heb jij er in hemelsnaam mee gedaan? Gewoon normaal lekker gasgeven?

Heb wat op google lopen zoeken naar voorbeelden maar niks gevonden.

En je ging toch ook eigen pijpies bouwen? dat is dan weer kicken :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan