De nieuwe generatie... Ducati Monster 1100(S)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt zijn slip-ons van 1098 1700km gebruikt, deze heeft te lang met DB killers vol gas gereden(circuit)kunnnen ze niet tegen
En de Db killers deugen niet die er bij geleverd worden.(beste is om deze iets in te korten )en bijkomend probleem was aansluiting in de demper zelf,de gassen gingen ook langs de perfo.buis direct de vulling in.
Termi's zijn gewoon te duur en de kwaliteit laat nog wel eens niet dat zijn wat je er van mag verwachten,ik doe al een aantal jaren iets met dempers qua in en verkoop en kom zo ook div dingen tegen voor hervulling.
Mijn mening is dat als je 1000 euro of meer kwijt bent voor die dingen dat je daar wel iet van mag verwachten :)

Rij ook wel eens op circuit met de bijgeleverde termi killers
maar heb tot nu toe geen last van zulke taferelen
en anders ga ik wel claimen bij waar ik ze vandaan heb :o
 
Kan zijn maar jij rijd toch een monster,die hebben ander type DB killers :Y 1098 heeft een recht pijpje met sleufgaten aan de zijkant en is dicht aan de kop de kant die in de demper steekt :) normale standaad DB killer is gewoon "open" en kan dus veel beter de warmte afvoeren :)
Heb je er al veel km mee gemaakt?
Rij ook wel eens op circuit met de bijgeleverde termi killers
maar heb tot nu toe geen last van zulke taferelen
en anders ga ik wel claimen bij waar ik ze vandaan heb :o
 
Kan zijn maar jij rijd toch een monster,die hebben ander type DB killers :Y 1098 heeft een recht pijpje met sleufgaten aan de zijkant en is dicht aan de kop de kant die in de demper steekt :) normale standaad DB killer is gewoon "open" en kan dus veel beter de warmte afvoeren :)
Heb je er al veel km mee gemaakt?

Ze zijn zoals je ze omschrijft enkel de sleufgaten zijn bij mij gaatjes
en denk dat ik er al zo´n 10k mee gereden heb
blok loopt er trouwens ook wat minder bokkig door bij lage snelheid
iets wat toine toen al zei komt door betere CO2 verhouding
 
Ik heb een S4RS gehad en die liep niet fijn met de Termi (2 piepen aan 1 kant laag model+plus 50mm kat.vervanger)dempers vervangen voor een set Spark met aan weers zijde van de motor een demper,hier liep de motor echter wel goed mee
Ze zijn zoals je ze omschrijft enkel de sleufgaten zijn bij mij gaatjes
en denk dat ik er al zo´n 10k mee gereden heb
blok loopt er trouwens ook wat minder bokkig door bij lage snelheid
iets wat toine toen al zei komt door betere CO2 verhouding
full
 
Ik heb een S4RS gehad en die liep niet fijn met de Termi (2 piepen aan 1 kant laag model+plus 50mm kat.vervanger)dempers vervangen voor een set Spark met aan weers zijde van de motor een demper,hier liep de motor echter wel goed mee[afbeelding]

Ja wel vreemd idd , vinnik trouwens ook mooi zoals de piepen op je RS zitten :P
zie je tenminste het achterwiel goed *D
weet je trouwens hoe lang vulling gemiddeld mee gaat in termi´s :?
 
Ligt een beetje aan hoe ze gebruikt zijn (veel met DB killers gereden) en of de afstelling van de motor goed is.maar normaal iets van 10.000km ,dan kan het geen kwaad om ze los te maken om te controleren
Zeker als je weet dat vulling + gasdichte popnagels iets van 55 euro kost :)
Ja wel vreemd idd , vinnik trouwens ook mooi zoals de piepen op je RS zitten :P
zie je tenminste het achterwiel goed *D
weet je trouwens hoe lang vulling gemiddeld mee gaat in termi´s :?
full
 
Ligt een beetje aan hoe ze gebruikt zijn (veel met DB killers gereden) en of de afstelling van de motor goed is.maar normaal iets van 10.000km ,dan kan het geen kwaad om ze los te maken om te controleren
Zeker als je weet dat vulling + gasdichte popnagels iets van 55 euro kost :)[afbeelding]

Dus is als setje voor 2 dempers te koop voor 55 E , waar haal je dat spul
want heb al eens meer om gasdichte nagels geleurd ,hadden allemaal grote :?
boven hun hoofd.
 
Kun je bij mij kopen :) zowel de vulling als de gasdichte popnagels :Y
Dus is als setje voor 2 dempers te koop voor 55 E , waar haal je dat spul
want heb al eens meer om gasdichte nagels geleurd ,hadden allemaal grote :?
boven hun hoofd.
 
Kun je bij mij kopen :) zowel de vulling als de gasdichte popnagels :Y

okee....zal er te zijner tijd aan denken wanneer het geluid decibels gaat vormen

zoals de GP racer van stoner 8-)

die gasdichte nagels zijn zeker kneppelhard zodat ze niet met een huis,tuin en
keuken popnageltang te bewerken zijn ......of wel :?
 
Ik gebruik altijd alu. popnagels met stalen pen,voordeel is dat deze ook makkelijker weer uit te boren zijn en dus ook met je huis,tuin tang te bewerken zijn.
okee....zal er te zijner tijd aan denken wanneer het geluid decibels gaat vormen

zoals de GP racer van stoner 8-)

die gasdichte nagels zijn zeker kneppelhard zodat ze niet met een huis,tuin en
keuken popnageltang te bewerken zijn ......of wel :?
 
Is er hier al iemand die met de 1100 heeft gereden,lijkt namelijk wel alsof de dealers het ding nog niet op de weg mogen zetten.
 
Volgens mij mag je er pas op rijden NA 12 dec... een enkeling geeft wel aan dat dit al kan maar slechts bij inschrijving... (vette worst)

Nee, bologna-eisen worden trouw nagekomen...

De mijne staat al deels omhangen met extra's klaar in de werkplaats...ONDER een hoes...in afwachting van de rest van de accesoires en 12dec...(speciale avond in Hippo met intro'van alle nieuwe modellen)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij mag je er pas op rijden NA 12 dec... een enkeling geeft wel aan dat dit al kan maar slechts bij inschrijving... (vette worst)

Nee, bologna-eisen worden trouw nagekomen...

De mijne staat al deels omhangen met extra's klaar in de werkplaats...ONDER een hoes...in afwachting van de rest van de accesoires en 12dec...(speciale avond in Hippo met intro'van alle nieuwe modellen)

Heb je nog een speciaal hoekje gereserveerd voor Topic members *D
 
Rob heb je ook van die carbon randjes in de tank? (lucht kanaal gaten)
Als je weer in Hypo bent schiet dan ff een paar foto's als je wilt ben zeer benieuwd hoe die word :)
_O- man, jullie mogen eerste rij zitten :Y en dan zet ik wel een lekkere lambrusco met wat olijven, pesto en parmesan voor jullie neer...


Of een Hippo kaakje natuurlijk ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan