De Noord Holland Noord OBT November editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
gaat m'n herry schopper maar weer eens proberen te voorzien van orginele pijpjes.
zijn er weer wat meer mensen blij, als ik in de buurt rij _O-
hoewel ze weten wel dat ik eraan kom...........gaan we nog even over nazien O-)






* gewoon 8x10mm en er is weer een goede sound }) niet zo schel maar ff zwaarder ;)


Wij hebben geen Klachten gehad over Herrie en zo :N
Durfen ze zeker niet na het zien van zo veel Kaalhoofdige Figuren :X




:+
 
Is dat woordenboekgebrabbel nu eindelijk afgelopen :?
Dit schiet niet op, eerst 20 minuten naar alle woorden zoeken en dan neerplempen alsof het dagelijkse kost is en je nooit anders doet :Z


})
 
Gratie verdwijnt in luttele secondes waar het bloed de gelaatstrekken bereikt na deze vriendelijke en onmiskenbaar minder goed geinformeerde opmerkingen van een zwart geklede jonkvrouwe. Uw perceptie was wellicht geplaagd door de laagstaande herfst zon op de matzwarte, ongepoetste lelijkheid van het niet-zo-enorm-blinkende ros. Het enigma van de subtiliteit van een vrouwelijke dwaling kan niet worden getoetst door het onvermogen mijnerzijds tot dichtkunst als de uwe. Hopelijk kruisen onze paden zich onverveerd en spoedig weder...


(Afbeelding)
_O- _O-
 
Is dat woordenboekgebrabbel nu eindelijk afgelopen :?
Dit schiet niet op, eerst 20 minuten naar alle woorden zoeken en dan neerplempen alsof het dagelijkse kost is en je nooit anders doet :Z


})
Beste August, je intelligentie en gotspe zijn van dergelijk hoog niveau dat je zonder noemenswaardige problemen deze hersenspinselen kan ontcijferen. Ik neem aan dat je ongebreidelde subtiele terechtwijzing voortkwam uit mededogen richting onze minder bedeelde medeposters?
 
:} :} :} voor alle foto's (en het gebazel erom heen :+ )

Het voor- en nagenieten is altijd bijna net zo leuk als de rit zelf.
Ik durf het bijna niet te vragen O-) , maar wanneer is de volgende?
 
Gratie verdwijnt in luttele secondes waar het bloed de gelaatstrekken bereikt na deze vriendelijke en onmiskenbaar minder goed geinformeerde opmerkingen van een zwart geklede jonkvrouwe. Uw perceptie was wellicht geplaagd door de laagstaande herfst zon op de matzwarte, ongepoetste lelijkheid van het niet-zo-enorm-blinkende ros. Het enigma van de subtiliteit van een vrouwelijke dwaling kan niet worden getoetst door het onvermogen mijnerzijds tot dichtkunst als de uwe. Hopelijk kruisen onze paden zich onverveerd en spoedig weder...

:? ...Moest het wel 3x lezen om te begrijpen wat daar staat. -O-














;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan