DE R6 superzomermeeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
een teen is niet zomaar iets hoor. het bepaalt of je met je goede teen uit bed stapt, of je niet snel op je tenen bent getrapt, of je altijd je beste teentje voor hebt, als er een teen over de dam is volgen er meer, de teen valt niet ver van de dans, wie de teen kaatst kan hem niet meer terugverwachten, lange tenen vangen veel wind etc.etc.

ja het is even vervelend, maar soms moet je even streng zijn in een relatie B|
ik zit er erg mee, en mijn gevoel is ook erg belangrijk, ik vind dat je je dat te weinig realiseert. het is geven en nemen.....
maar lieve lieve mooie GoReTeXXX, je weet dat ik niet zonder je kan.

wil je weer een beetje verkering met me ??? :j


_O-
 
een teen is niet zomaar iets hoor. het bepaalt of je met je goede teen uit bed stapt, of je niet snel op je tenen bent getrapt, of je altijd je beste teentje voor hebt, als er een teen over de dam is volgen er meer, de teen valt niet ver van de dans, wie de teen kaatst kan hem niet meer terugverwachten, lange tenen vangen veel wind etc.etc.

ja het is even vervelend, maar soms moet je even streng zijn in een relatie B|
ik zit er erg mee, en mijn gevoel is ook erg belangrijk, ik vind dat je je dat te weinig realiseert. het is geven en nemen.....
maar lieve lieve mooie GoReTeXXX, je weet dat ik niet zonder je kan.

wil je weer een beetje verkering met me ??? :j



:Y :Y :Y :Y :Y :Y


*O* *O* *O* *O* *O*
 
whahahahahhaa ongelooflijk.... en ik moet me aanmelden voor de r6 meeting!? Klinkt wel heftig dit allemaal.. relatie problemen etc etc ^^ :D
 
Haal mij maar uit de lijst. Denk niet dat ik voor die tijd mijn motor weer straatwaardig kan maken.
Net terug van 3 dagen Ales. Superveel geleerd en toffe tijd gehad, alleen jammer van een foutje in bocht 1, wat natuurlijk weer de snelste bocht is. :o

Mijn brommer wordt nu officieel omgebouwd tot circuit/straatfiets. O-)
Uitgebreider verhaal en foto's komen morgen wel in het R6-topic.
 
Ik moet jou zeker eerst komen ophalen SupeR6?? :Y
we spreken denk ik met zijn allen af in Gouda, ik vertrek vanuit Den Haag met een paar man, in Gouda komen er nog een aantal vanuit Rotterdam e.o. en bij Woerden staat ook nog een R6je te wachten (of meer)

maar je mag ook eerst naar mij komen natuurlijk :Y
 
Haal mij maar uit de lijst. Denk niet dat ik voor die tijd mijn motor weer straatwaardig kan maken.
Net terug van 3 dagen Ales. Superveel geleerd en toffe tijd gehad, alleen jammer van een foutje in bocht 1, wat natuurlijk weer de snelste bocht is. :o

Mijn brommer wordt nu officieel omgebouwd tot circuit/straatfiets. O-)
Uitgebreider verhaal en foto's komen morgen wel in het R6-topic.
klote zeg Han.... wel fijn dat het verder zo tof was en dat jij niks mankeert (buiten wat je al deed dan ;) :j)
 
Hier gaat het feest ook over :( Vakantie op de 17e en de 18e vertrekken we richting zuid-frankrijk met de brommers op een trailer, dus ik zal de meeting ook moeten missen.. jammer maar helaas... -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan