DE R6 superzomermeeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er ook iemand die vanuit het zuiden vertrekt? Zo ja, voeg me ff toe op msn zodat we kunnen afspreken. Wel zo leuk om met een paar man te rijden. Ik kom zelf in ieder geval uit Landgraaf.

ik kom uit breda is dat zuid genoeg :+

:N

Laat aub die uitlaat thuis!


Anders heb ik weer eens het idee dat ik op een brommertje rij vergeleken bij het geluid wat dat ding waarschijnlijk produceert :+

mmm ik denk dat ik m toch maar laat zitten dan })
 
Laatst bewerkt:
waar en hoe laat vertrekken julder uit den haag?
dan rij ik gezellie mee *O*
weet ik nog niet.. zal het weekend even afspreken met de knakkers die bij Gouda/Woerden gaan staan.. dan weet ik ongeveer hoe laat we weg moeten gaan! *O*

ik kan namelijk niet keihard knallen vanwege recente invordering
 
ik wil me bij deze ook graag aanmelden voor de meet *D

heb sinds kort een R6 en die bevalt reuze :Y :Y

maar ff een vraagje dr zit een GP pijp onder nu is t verstandig om ff de orgineele terug te zetten ivm met de herrie die dat ding produceert voor de mede rijders of zeggen jullie van nee man lekker laten zitten en de rit in z'n 2 rijden })

[afbeelding]


:+


ps misschien dat dr nog meer aanmeldingen komen heb t linkje ff gepost in t breda topic daar zitten ook nog 3 R6 rijders waarvan ik weet dat die het R6 forum niet echt bij houden zeg maar :+


Leuk pijpje, heb de mijne van de week ook opgehaald }) , maar ik laat voor de mijne van het weekend een DB killer maken bij Superpole, is wel leuke pijp zo, maar wel heel erg aso en zeker als je een beetje doorrijdt/ duitsland etc dan wil je dus echt niet in de kijker rijden met zo'n pijp. Tijdens een circuit dag op spa francorchamps, waar je met open pijpen mag blazen kan die er dan mooi uit ;)

Ook moet ik mijn 6 binnenkort opnieuw laten afstellen voor de superpole icm met de dynojet kit/k&n filter etc, want wil dat de afstelling wel 100% klopt.

Is de jouwe ook afgesteld sinned ? Wellicht dat je dat niet weet aangezien je deze 6 pas hebt.
Lijkt mij dat na montage van zo'n GP demper je motor al snel te arm loopt mits je de setup standaard laat..

Balen dat ik de meeting niet bij zal kunnen wonen, dan zit ik met mijn gat in zuid-frankrijk, vertrek net de zaterdag er voor ... -O-
 
Leuk pijpje, heb de mijne van de week ook opgehaald }) , maar ik laat voor de mijne van het weekend een DB killer maken bij Superpole, is wel leuke pijp zo, maar wel heel erg aso en zeker als je een beetje doorrijdt/ duitsland etc dan wil je dus echt niet in de kijker rijden met zo'n pijp. Tijdens een circuit dag op spa francorchamps, waar je met open pijpen mag blazen kan die er dan mooi uit ;)

Ook moet ik mijn 6 binnenkort opnieuw laten afstellen voor de superpole icm met de dynojet kit/k&n filter etc, want wil dat de afstelling wel 100% klopt.

Is de jouwe ook afgesteld sinned ? Wellicht dat je dat niet weet aangezien je deze 6 pas hebt.
Lijkt mij dat na montage van zo'n GP demper je motor al snel te arm loopt mits je de setup standaard laat..

Balen dat ik de meeting niet bij zal kunnen wonen, dan zit ik met mijn gat in zuid-frankrijk, vertrek net de zaterdag er voor ... -O-


ik durf niet te zeggen of ie nog standaard is kwa afstelling :? hij loopt vrij hoor stadioneer. rond de 1,5 2 duizend toeren is dat normaal bij een 2003/2004 model?

heb wel blauwe vlammen enz dr uit als ik 's avond rij })

en uh ik wil nog wel een power commander gaan halen maar dat wordt volgende maand denk ik dat zit dr deze maand niet meer in gezien ik al t nodige heb gekocht deze maand voor me 6je.

hij is nu uitgerust met:
1 superpole gp carbon
2 xennon (2e set is op komst)
3 prof strobo set in de koplampen (waarvan 1 lamp kapot is |( )
3 'race gaas' in t kapje voor t uitlaatspruitstuk waar nog meer van volgt

aankomende veranderingen zijn:
1 2e xennon in de rechter koplamp
2 stalen remleidingen voor
3 knippers in de achterlicht unit
4 witte angel eyes als stadsverlichting


en volgende maand dan met een beetje geluk de power commander })
dan vind ik t wel ff mooi geweest kost toch een hoop centen zo stiekum '(

edit: een db killer in een gp pijp :? ik geef toe dat de herrie eigenlijk een beetje te aso is idd maar is dat wel mogelijk joh een killer in een gp pijp :?

ah ja bij superpole kan alles. ik ben echt super tevreden over die gasten *O*
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk is dat mogelijk, hij wordt gewoon op specificatie gemaakt bij superpole, had ze er al over gebeld voordat ik de uitlaat overkocht van een medeforummer. Ik ga binnenkort circuit rijden en als dat aanslaat dan zal ik dat met regelmaat gaan doen, dus dan wil ik zowieso pijpjes waar ik me mee in de buurt van het circuit kan vertonen of in Duitland zonder dat ik meteen gigantisch opval en dus meteen van de weg geplukt word. In DL is het dan vaak zo dat je je brommer gewoon kunt laten staan en met de benenwagen verder mag....

Zelf's met killer er in klinkt ie waarschijnlijk nog een stuk steviger dan de gemiddelde sportuitlaat, maar ja niet meer zo extreem, aldus de superpole man die ik aan de tel sprak ;)
 
en is er ook een leuke rond ritje uit gezet. dan alleen dat klaverblad zo lang het maar geen dijk is. want daar zijn slecht ervaringen mee ge weest in de eerst rit van de r6 meeting amersfoort.

laat ten we hoop en op veel zon *O* O-) *O* O-) *O* O-) *O* O-) *O* O-) *O* O-) *O* O-) *O* O-) *O* O-) *O* O-) *O* O-) *O* O-) *O* O-) *O* O-) *O* :] 8-) :] 8-) :] 8-) :] 8-) :} 8-) :} 8-) :} 8-) :} 8-) :} 8-) :} 8-) :} 8-)
 
Tuurlijk is dat mogelijk, hij wordt gewoon op specificatie gemaakt bij superpole, had ze er al over gebeld voordat ik de uitlaat overkocht van een medeforummer. Ik ga binnenkort circuit rijden en als dat aanslaat dan zal ik dat met regelmaat gaan doen, dus dan wil ik zowieso pijpjes waar ik me mee in de buurt van het circuit kan vertonen of in Duitland zonder dat ik meteen gigantisch opval en dus meteen van de weg geplukt word. In DL is het dan vaak zo dat je je brommer gewoon kunt laten staan en met de benenwagen verder mag....

Zelf's met killer er in klinkt ie waarschijnlijk nog een stuk steviger dan de gemiddelde sportuitlaat, maar ja niet meer zo extreem, aldus de superpole man die ik aan de tel sprak ;)

ah ok mmm das ook wel een idee.

maar wel scheef een GP met DB KILLER _O- _O- _O- _O-

maar de buren zullen dr wel wat blijer mee zijn denk ik. -O-
 
Ik zit met een "klein" probleem, d'r lekt olie uit m'n blok. Waarschijnlijk is het een kapote pakking. Ik breng em dinsdag weg en hoop dat ze em voor het weekend kunnen maken.
 
balen dat sommige niet mee kunnen, alhoewel een aantal daarvan ook een leuk alternatief hebben!

Noto: hoop dat het meevalt voor je !
 
HOE LAAT WILLEN DE MENSEN UIT GOUDA/WOERDEN DAT WIJ (DEN HAAG E.O) BIJ HEN ZIJN????
 
HOE LAAT WILLEN DE MENSEN UIT GOUDA/WOERDEN DAT WIJ (DEN HAAG E.O) BIJ HEN ZIJN????

Gouda <> Apeldoorn is ongeveer 105 km daar doe je dus met wat getreuzel 1.5 uur over. Als we zorgen dat we om 10 uur er zijn dan moet het goed komen.

voor de mensen uit den haag en omgeving dus ongeveer 9:15 verzamelen.
makkelijkste is ergens op de a12 maar waar ? Ergens op het forepark lijkt me het gemakkelijkste.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren motor weggebracht, maar zonder afspraak... hoop heel hard dat ik em uiterlijk zaterdag op kan halen. Morgen maar eens even bellen als ik nog niks gehoord heb dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan