De spinder

Status
Niet open voor verdere reacties.
..um Viccie, de foto's staan er wel nog hoor (ik kon niet meer in je zojuist gesloten topic reageren), het btreft alle Afbeelding-links uit de quotes, die doen het nl. gewoon..

Koz
 
En het was zo'n gezellig topic. Zullen we dat dan ook maar zo houden :?
Ik ben allang blij dat iedereen er redelijk goed vanaf is gekomen.
Ik hoop er van de week weer een keertje langs te komen!
 
..um Viccie, de foto's staan er wel nog hoor (ik kon niet meer in je zojuist gesloten topic reageren), het btreft alle Afbeelding-links uit de quotes, die doen het nl. gewoon..

Koz

ik was er idd eentje vergeten. Als het goed is zijn ze nu allemaal weg toch?
Mocht ik nog iets over het hoogd gezien hebben gewoon ff mailen waar ze staan, haal ik ze weg ;)
 
zullen we het nu weer hier over gaan hebben mijn beloofde a50 piccie

82455
 
ik zal nu zelf mijn conclusies trekken. Snowfreak ik hoor nog wel van je hoe eea af gaat lopen.
 
sorry was overhaast, had pagina 21 niet volledig gelezen maar had het al wel gesnapt.
 
hee komt daar veel plesie???? en hoe staat het met de uhm uhm viaduct. daar mocht je toch ook niemer staan?? maar ik neem gewoon aan dat daar alsnog bijeen wordt gekomen toch?? zowel de viaduct als de spinder??
pleaze le me know i wanna play!!!!
 
bij een beetje lekker weer stonden we nog steeds op de spinder, maar hoe het nu gaat lopen? De tijd zal het leren.

hee komt daar veel plesie???? en hoe staat het met de uhm uhm viaduct. daar mocht je toch ook niemer staan?? maar ik neem gewoon aan dat daar alsnog bijeen wordt gekomen toch?? zowel de viaduct als de spinder??
pleaze le me know i wanna play!!!!
 
ik zal nu zelf mijn conclusies trekken. Snowfreak ik hoor nog wel van je hoe eea af gaat lopen.

Ja om geen ruzie of discussie te krijgen heb ik maar gevraagd de foto's te verwijderen. Hoewel ze slechts de reeele situatie weergeven volgens mij. Je hoort het wel. Nog bedankt....
Het gaat trouwens erg snel beter met me. Met William gaat het niet zo goed. Ik wens hem het beste en snel herstel.
 
Huh heb jij William onlangs toch nog gesproken dan, ik had begrepen dat er gelukkig uit de onderzoeken verder niets was gekomen. Maar kan wel begrijpen dat hij ardig wat spierpijn heeft en dat het een tijdje gaat duren voor dat hij hier overheen. William sterkte joh. Enne jij natuurlijk ook Snowfreak.

Ja om geen ruzie of discussie te krijgen heb ik maar gevraagd de foto's te verwijderen. Hoewel ze slechts de reeele situatie weergeven volgens mij. Je hoort het wel. Nog bedankt....
Het gaat trouwens erg snel beter met me. Met William gaat het niet zo goed. Ik wens hem het beste en snel herstel.
 
Hee Snowfreak op het forum ben je al weer aardig op dreef, En weet je al wat je nieuwe motor word.Ligt natuurlijk aan de verzekering(stom stom van me)
Wil je achterop bij iemand naar de MM plaats dan even een oproep. Ik ga zelf niet. ga een paar dagen later samen met Appie rillia naar WDW en het garda meer in Italië.

C U 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan