Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die is er niet
De vraag is, wat wil je leren, wat is je huidige niveau, wat voor motor heb je (straat/race)... Kortom, welke verwachtingen heb je?
zoveel mogelijk rijden is de beste training..
mooh het vrij rijden ben ik zat
verwachtingen had ik ooit maar daar ben ik mee gestopt
in een groep van 5 rijden ik ook gehad in 2009 ging toen wel ( bij RA )
was toen 3 dagen
heb op 3 dagen meer geleerd dan op 1 dag .
huidige nivo ? tja hans verschilt nogal vanaf 2009
zolder 1.54.000 vrij rijden 2009
spa 3.10 hehehehe vrij rijden 2009
assen 2.03.000 vrij rijden 2012
mettet 1.19.000 vrij rijden 2012
ales 1.33.000 ra 2009
croix 1.06.000 vrij rijden 2014
dat begrijp ik raw ....
maar waar dan assen, zolder, spa, mettet, croix ?
en dan meerdaags of maar 1 dag ? en dan 1 op 1 bijvoorbeeld
wat zou jou doen ? 10 keer vrij rijden of een RA training boeken ?
mooh het vrij rijden ben ik zat
verwachtingen had ik ooit maar daar ben ik mee gestopt
in een groep van 5 rijden ik ook gehad in 2009 ging toen wel ( bij RA )
was toen 3 dagen
heb op 3 dagen meer geleerd dan op 1 dag .
huidige nivo ? tja hans verschilt nogal vanaf 2009
zolder 1.54.000 vrij rijden 2009
spa 3.10 hehehehe vrij rijden 2009
assen 2.03.000 vrij rijden 2012
mettet 1.19.000 vrij rijden 2012
ales 1.33.000 ra 2009
croix 1.06.000 vrij rijden 2014
Oke, je rijdt dus ongeveer "groep 3" tijden, hebt niet echt een doel, maar bent het vrij rijden een beetje zat :-)
Da's wel lastig om een plan op te baseren. Maar ik neem aan dat je sneller wilt gaan rijden (anders snap ik er echt niets meer van) :-)
Mijn ervaring met dit soort tijden is dat het vaak door een kleine wijziging in rijstijl, grote effecten kan hebben. Mijn advies zou dan zijn om een cursus te boeken bij een organisatie waar de groepen klein zijn, of waar 1:1 instructie mogelijk is.
Omdat ik op dat gebied niet geheel onpartijdig ben kan ik het niet maken een organisatie aan te bevelen, anders zou ik zeggen, steek je licht eens op bij Racecracks...
opzich maakt het circuit niet veel uit. al zou ik wel voor een langer circuit kiezen als mettet of croix . RA training is goed. motorsportschool cursus ook wel en kost een boel minder. zou zeggen probeer er gewoon een paar en rij tussendoor ook genoeg. dan blijft het tenminste hangen en pas je het toe. van wedstrijden rijden word je zeker sneller, al zou ik wel eerst je snelheid iets omhoog halen omdat het anders een beetje frustrerend word of kans op crashen vrij groot omdat je toch met de groep mee wil maar misschien niet echt de do en donts weet.
Oke, je rijdt dus ongeveer "groep 3" tijden, hebt niet echt een doel, maar bent het vrij rijden een beetje zat :-)
Da's wel lastig om een plan op te baseren. Maar ik neem aan dat je sneller wilt gaan rijden (anders snap ik er echt niets meer van) :-)
Mijn ervaring met dit soort tijden is dat het vaak door een kleine wijziging in rijstijl, grote effecten kan hebben. Mijn advies zou dan zijn om een cursus te boeken bij een organisatie waar de groepen klein zijn, of waar 1:1 instructie mogelijk is.
Omdat ik op dat gebied niet geheel onpartijdig ben kan ik het niet maken een organisatie aan te bevelen, anders zou ik zeggen, steek je licht eens op bij Racecracks...
Met die ronden tijden,nivo 2 of ART Motorsportschool Zolder
of stefan mertens Onze stages | Mertens Riding School groep 3/4
hans , ik heb bij ferry gereden 4 dagen intoaal zelfs voorgereden in nivo 1
heb alleen een schurft hekel aan 1 dags evenementen
doel is ik dat ik een stuk sneller wil worden . ik blijf tegen paar dingen aan hikken
wil constanter worden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
foto 's van frankrijk / croix afgelopen zomer
Link not found
De privetraining is dus echt wat voor jou want je wilt niet met 5 man in een groep. Let wel, hoe kleiner de groep, hoe hoger de kosten.
Alleen je zal ff heen en weer moeten tuffen om wat te leren. Zo een dag is wel intensief dus ik denk dat 1 dag wel weer mooi is. Kan je het thuis verder laten bezinken en vervolgens ergens een 2 daagse boeken om het geleerde in de praktijk te brengen Succes kerel
goede tijden rijden,op een bepaald moment zakken de tijden niet veel meer zonder begeleiding,
Aan je fotos te zien is de bochtsnelheid ok, de winst zal dus moeten komen uit sneller accelereren en later en harder remmen,vooral in stop en go circuits zoals croix kan je op die manier nog veel tijd winnen,
Da's slechts een detailhet enorm hard insturen is niet zo moeilijk, heel eruit komen des te meer