De Yamaha MT-07

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nog steeds zoekende naar een dealer die mij een goede prijs kan geven.
De ene vraagt nog meer dan de andere voor een mt-07 + seatcover. :')
 
Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum. Zal me even netjes voorstellen, Roy Broeke, 25 jaar en woonachtig te Rotterdam. Sinds vorig jaar een R6 uit 2008 in mijn bezit. Maar vandaag akkoord gegeven op een Yamaha MT-07 Race Blu! Eind maart met de introductiedag op de MT-07 gereden bij motostore barendrecht en was meteen verkocht. Ik ruil mijn R6 in omdat ik toch graag wat rechterop wil zitten en altijd wel een fan van het geluid van een 2 cilinder ben geweest.

Hij is al binnen bij de dealer, moet alleen nog een afspraak maken om hem af te halen.

Heeft er al iemand een filmpje gevonden waarop er een andere uitlaat is gemonteerd op de motor? aangezien de standaarduitlaat toch een beetje teleurstellend is.

Gefeliciteerd met de aanschaf van je mt-07, er zijn nog geen filmpjes verschenen op internet, we moeten denk ik nog wachten totdat de eerste akrapovic is geleverd en dat word pas juni.
 
Is er hier iemand die zowel op de MT als op de gladius gereden heeft? Ik ben nl best benieuwd of het verschil in gewicht erg merkbaar is.

( niet gaan zeuren dat dat een wijvenmotor is graag; ten eerste ben ik dat en ten tweede weet je wel beter als je erop gereden hebt.)
 
Is er hier iemand die zowel op de MT als op de gladius gereden heeft? Ik ben nl best benieuwd of het verschil in gewicht erg merkbaar is.

( niet gaan zeuren dat dat een wijvenmotor is graag; ten eerste ben ik dat en ten tweede weet je wel beter als je erop gereden hebt.)
_O- _O-

De MT-07 verraste mij echt onwijs, door het lekkere koppel van de motor.
Ik reed gister met een maatje van me (proefritje van 1,5 uur) door Amsterdam.
Maar ik heb echt geen moment gehad dat ik hem niet bij hield.
 
Gefeliciteerd!! Super mooie combinatie met de blauwe delen. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet, de mijne komt ook binnenkort. Sterkte met wachten :)
 
Nette prestatie gezien 't feit dat hij slechts een paar weken geleden pas voor 't eerst te zien was bij de dealers. Alleen de kleuren matgrijs en deep armor ontbreken nog hier, of heb ik t fout?
 
Nette prestatie gezien 't feit dat hij slechts een paar weken geleden pas voor 't eerst te zien was bij de dealers. Alleen de kleuren matgrijs en deep armor ontbreken nog hier, of heb ik t fout?

Ik heb de Deep Armor besteld. Over 2 dagen heb ik hem eindelijk *O*
 
Onlangs besloten om het racen en crossen aan de kant te zetten (jaja, 30 geworden) en ben aan het twijfelen om een MT-07 te kopen. Heb ze bij Termaat zien staan en ga hopelijk vrijdag een proefrit maken. Ben benieuwd of het zo geweldig is als iedereen hier zegt. Ben ook nog behoorlijk aan het twijfelen over een Kawasaki Z750 of een ER6N. Zijn er hier nog goede meningen over de verschillen? Heb het aantal PK's etc. al wel aardig scherp, heb alleen geen idee qua rij-eigenschappen.

Overigens, mochten er nog geinteresserden zijn voor mijn cross gear;
http://www.motor-forum.nl/forum/lis...ross-outfit-te-koop-oa-KTM-Body-Armour-n.html
 
Wallpaper time!

2014-yamaha-MT-07-wallpaper.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan