De Yamaha MT-07

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft iemand een foto met enkel de bevestiging zonder tassen? Ik ben wel eens benieuwd. Mogelijk dat ik ook 2 tassen aanschaf

Ik heb ze van SW-Motech, hier filmpje :

De koffer beugel zit onder de passagiers beugel.

full
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er nog heel degelijk uit. Mij gaat het er om als je zonder tassen rijdt dat het mount systeem niet heel opvallend aanwezig is. Zeker als je de stangen met een handomdraai af kan halen.

Bedankt voor je moeite msx!
 
Laatst bewerkt:
Laatste tijd merk ik nadat ik een ritje van 20min heb gereden en bijv stil sta voor een stoplicht mijn moter boven de 100 graden wordt. Laatst 105. Is dit normaal? Valt me ook op dat dan de fan achter mn radiator niet gaat draaien. Bij welke temp begint deze te draaien?
 
Het zit binnen de marge Wernt. Ik geloof dat pas bij 120 je zorgen moet maken, check even het boekje na. Mijn temperatuur zit rond de 80 soms lager soms hoger.
 
Als je stil staat loopt de temperatuur best snel op ja, is niet raar. Bij mj gaat de fan wel aan rond de 105 geloof ik..

Boekje zegt dit:
Dit display toont de koelvloeistoftemperatuur van 40 °C tot 116 °C in stappen van 1°C. Als de melding “HI” knippert, stop de machine dan, stop vervolgens de motor en laat de motor afkoelen. (Zie pagina 6-42.)

Pagina pagina 6-42 is dan niks meer dan: wacht tot motor is afgekoeld, controleer het niveau en op lekkage etc. etc. en ga naar je dealer om het koelsysteem te laten controleren en/of repareren :)
 
Laatst bewerkt:
Richard85 + maatje die ook een MT-07 heeft Meeting present (onder voorbehoud)

Top! De lijst wordt steeds groter, we zitten inmiddels rond de 14 8-)

*O* ********* !! Willen a.u.b. alle MT-07 bezitters even reageren op het present of absent verhaal van de YAMAHA MT-07 Meeting op 10 Mei , ook als je niet komt. Dan weten we hoe het ervoor staat, alvast bedankt !! ********** *O*
 
@MSX125 Wat doe je zoal allemaal in de tassen, en wat past er allemaal in, en er zit verder geen beveiliging op de tassen ?
 
@MSX125 Wat doe je zoal allemaal in de tassen, en wat past er allemaal in, en er zit verder geen beveiliging op de tassen ?


Er past van alles in ! Ze zijn uit te breiden van 14 naar 21 L, dus noem het maar op. Ook zitten er waterdichte hoezen bij dus hoef je niet bang te zijn dat je kleren nat worden (mits je je spullen er uiteraard in stopt :X ) qua beveiliging is er bij die tassen van Yamaha de optie om een slotje door de ritssluitingen te steken.


'Heb (bijna) de zelfde als MSX125, vandaar dat ik ook reageer :P
 
Ik weet nog niet of ik naar de meeting kom, ga eerst maar even uit van niet, kan altijd nog veranderen :)
 
@MSX125 Wat doe je zoal allemaal in de tassen, en wat past er allemaal in, en er zit verder geen beveiliging op de tassen ?

Er past van alles in ! Ze zijn uit te breiden van 14 naar 21 L, dus noem het maar op. Ook zitten er waterdichte hoezen bij dus hoef je niet bang te zijn dat je kleren nat worden (mits je je spullen er uiteraard in stopt :X ) qua beveiliging is er bij die tassen van Yamaha de optie om een slotje door de ritssluitingen te steken.

'Heb (bijna) de zelfde als MSX125, vandaar dat ik ook reageer :P

Bedankt voor het beantwoorden :+ , ik heb Abus cijfersloten erop gedaan in het zwart. Verder zitten de tassen vast door riempjes aan de beugel onder de bijrijder stepjes.
 
Top! De lijst wordt steeds groter, we zitten inmiddels rond de 14 8-)

*O* ********* !! Willen a.u.b. alle MT-07 bezitters even reageren op het present of absent verhaal van de YAMAHA MT-07 Meeting op 10 Mei , ook als je niet komt. Dan weten we hoe het ervoor staat, alvast bedankt !! ********** *O*

Ik ben ook lid van "wie rijdt?" op Fb en daar bij enkele MT-07 rijders deze mededeling ook gedaan. :)
 
De meeting voor de MT-07 rijders is een leuk initiatief!
Ik heb het in de agenda staan en kom graag uit Zwolle naar Tiel op 10 mei.
Groeten AJ
 
Als jullie vanuit Apeldoorn doorrijden naar Arnhem (gelredome bv) dan wil ik ook wel aanhaken ;) en misschien Zevenaar ook wel. Wie weet kunnen we van daaruit wel een mooie route doen richting Tiel, ik wil eventueel wel voorop rijden (kronkelroute op tomtom of zelf wat maken)
 
Ik ben er waarschijnlijk ook bij op 10 mei.

Ik kom zelf uit de buurt.
Tussen Tiel en Nijmegen ligt trouwens een heerlijke dijk voor de liefhebbers!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan