dealer ervaringen Tec Motors

Aha, Tec motoren een helle goede zaak prima service, klantvriendelijkheid super, je komt nog niet binnen of het is al wil je koffie thee.
Afhandeling geweldig. Moest een nieuwe achterbandje hebben Bridgestone krijg je daar met 15% korting en hij werd er bij mij gratis ondergezet hoefde alleen het bandje te betalen.
Werkplaats is daar altijd hastikke schoon en ze maken je motor ook altijd weer goed schoon of het beste nog ze houden hem gewoon schoon.
Ze hebben goede apparatuur staan en alles werk daar prima.
Leuke showroom boven en ook beneden met leuke motoren.
Ze kunnen je bijna altijd helpen met problemen en ze geven graag tips. en die vallen vaak een stuk goedkopen uit dan een dure oplossing.

Garantie doen ze óók niet moeilijk, heb remblokjes gekocht maar ze werkte niet helemaal goed op me remschijf, (had gesinterde gekocht).
Nou zegt die haal je ze er af kom je ze omruilen (had al ruim 800km mee gereden) en dan kijken we voor andere remblokjes en maken we een leuk prijsje, echt top, geen andere remblokjes want hij remt nu al wat beter maar toch.


Maar een wordt voor echt top bedrijf :Y :Y :Y :} :} :}
 
Maar hoezo wil iemand uit de omgeving Bergen op Zoom dat eigenlijk weeten :? ;)

Is daar vedder geen goede dealer in de buurt.
 
Aha, Tec motoren een helle goede zaak prima service, klantvriendelijkheid super, je komt nog niet binnen of het is al wil je koffie thee.
Afhandeling geweldig. Moest een nieuwe achterbandje hebben Bridgestone krijg je daar met 15% korting en hij werd er bij mij gratis ondergezet hoefde alleen het bandje te betalen.
Werkplaats is daar altijd hastikke schoon en ze maken je motor ook altijd weer goed schoon of het beste nog ze houden hem gewoon schoon.
Ze hebben goede apparatuur staan en alles werk daar prima.
Leuke showroom boven en ook beneden met leuke motoren.
Ze kunnen je bijna altijd helpen met problemen en ze geven graag tips. en die vallen vaak een stuk goedkopen uit dan een dure oplossing.

Garantie doen ze óók niet moeilijk, heb remblokjes gekocht maar ze werkte niet helemaal goed op me remschijf, (had gesinterde gekocht).
Nou zegt die haal je ze er af kom je ze omruilen (had al ruim 800km mee gereden) en dan kijken we voor andere remblokjes en maken we een leuk prijsje, echt top, geen andere remblokjes want hij remt nu al wat beter maar toch.


Maar een wordt voor echt top bedrijf :Y :Y :Y :} :} :}

Klinkt zo mooi, kan bijna niet waar zijn :+
 
www.motordealer.info

Ik kwam gisteren via Google deze site tegen. Ik vind de info op de site niet helemaal 100% te vertrouwen, want de motorzaak in kwestie kan ook lovende berichten over zijn/haar eigen zaak posten onder een 'valse' naam. Misschien een beetje vergezocht, maar dat balletje is (op die site) al vaker opgegooid.

Desondanks geeft de site een redelijk beeld van positieve en negatieve ervaringen die motorrijders hebben gehad met bepaalde zaken.

Suc6! Groet, David
 
www.motordealer.info

Ik kwam gisteren via Google deze site tegen. Ik vind de info op de site niet helemaal 100% te vertrouwen, want de motorzaak in kwestie kan ook lovende berichten over zijn/haar eigen zaak posten onder een 'valse' naam. Misschien een beetje vergezocht, maar dat balletje is (op die site) al vaker opgegooid.

Desondanks geeft de site een redelijk beeld van positieve en negatieve ervaringen die motorrijders hebben gehad met bepaalde zaken.

Suc6! Groet, David

Ik zie bijna alleen maar ervaring uit het verre verleden. Meest recente wat ik kon vinden was uit 2002
 
Zoals de titel al zegt...wie heeft er ervaring met Tec Motors (Zuidland) ?
Alle feedback is welkom, klantvriendelijkheid, afhandeling garantie, werkplaats etc.

www.tec-motors.nl

Mijn ervaring.....is niet meer dan prima , klantvriendelijk zeer zeker,garantie-
afhandelingen word altijd goed opgelost, de werkplaats.........voor de meeste van
ons de interessanste plaats daar word met veel vakkennis gesleuteld, Techneut
Leen v dintel doet dit al jaren met plezier.
voor diegene die al jaren de motor73 lezen,stond eens een eigenbouw MV Augusta in
deze was gebouwd door Leen :] (staat ook in de showroom).
ga zelf eens kijken koffie staat altijd klaar. :Y
 
Mijn ervaring.....is niet meer dan prima , klantvriendelijk zeer zeker,garantie-
afhandelingen word altijd goed opgelost, de werkplaats.........voor de meeste van
ons de interessanste plaats daar word met veel vakkennis gesleuteld, Techneut
Leen v dintel doet dit al jaren met plezier.
voor diegene die al jaren de motor73 lezen,stond eens een eigenbouw MV Augusta in
deze was gebouwd door Leen :] (staat ook in de showroom).
ga zelf eens kijken koffie staat altijd klaar. :Y
Pssst, is een cbr600f in vermomming...
 
Ook goede ervaring mee , ben er maar 1 keer geweest maar top service.
Had een probleem dat het schroefdraad in mijn motorblok bij de olieaftabbout dol was,
hebben ze netjes gemaakt , kon gelijk langs komen en een uurtje later reed
ik weer lekker mijn rondjes *O*
 
www.motordealer.info

Ik kwam gisteren via Google deze site tegen. Ik vind de info op de site niet helemaal 100% te vertrouwen, want de motorzaak in kwestie kan ook lovende berichten over zijn/haar eigen zaak posten onder een 'valse' naam. Misschien een beetje vergezocht, maar dat balletje is (op die site) al vaker opgegooid.

Desondanks geeft de site een redelijk beeld van positieve en negatieve ervaringen die motorrijders hebben gehad met bepaalde zaken.

Suc6! Groet, David


Hou er rekening mee daat deze site niet meer geupdate werd sinds 2003 ???
 
Ook goede ervaring mee , ben er maar 1 keer geweest maar top service.
Had een probleem dat het schroefdraad in mijn motorblok bij de olieaftabbout dol was,
hebben ze netjes gemaakt , kon gelijk langs komen en een uurtje later reed
ik weer lekker mijn rondjes *O*

Owja, een suzuki TL1000 :Y
 
Nette zaak, maatje van mij heeft er zijn RSV Mille vandaan, goed behandeld en nette service. Als ik goed heb komt de monteur bij Motoport Rockanje vandaan en is in Zuidland een eigen zaak begonnen TEC. Klein maar fijn!
 
Nette zaak, maatje van mij heeft er zijn RSV Mille vandaan, goed behandeld en nette service. Als ik goed heb komt de monteur bij Motoport Rockanje vandaan en is in Zuidland een eigen zaak begonnen TEC. Klein maar fijn!

Dat heb je helemaal juist Spector, monteur Leen (zo heet ie toch?) komt van Motoport Rockanje.
Ik ben er 2x geweest, echt goeie service :Y
Met de 'Cagiva Roadshow' (demo rijden op diversen modellen) hebben ik en mn vader ook lekker kunnen proef-rijden, zonder verplichtingen.
Enne, RSV heb ik zien staan daar, was dat die gele?
 
blok is ook wel een beetje aangepast

Ja, en voor de geinteresseerden onder ons morgen word het stof er af geblazen,en
kan men het geluid bewonderen :} :] :Y

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een keer meegedaan met de Cagiva Roadshow die bij hun werd georganiseerd. Het is een klein bedrijf, maar daardoor niet zo afstandelijk als de groten.

Ik heb er wat spullen besteld voor mijn Gran Canyon en die redelijk snel gekregen. Gewoon aardige lui.

Ik heb geen ervaring met hun werkplaats.
 
Top zaak! Heb er m'n VTR gehaald en in service gehouden, hoewel ik in Den Haag woon. Zegt genoeg denk ik :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan