demper

sv_snake

MF'er
22 jan 2003
68
0
ik wil een nieuwe demper op m'n sv. welke moet ik nemen (ik heb er de ballen verstand van)en waarom? kunnen jullie een indicatie geven van de prijs > geleverd en gemonteerd?

thx
 
Onder Crazy Chris' zijn ouwe SV zat een 2 brothers, prachtig geluid :} . Een bos klink ook niet verkeerd :)
 
micron schijnt erg lekker te zijn onder een sv... geen carbon nemen die scheuren af... tenminste bij die van mijn collega (seatpipe)
 
weet iemand een goedkoop adresje?

ik hoor veel over laser, is dit aan te raden?
 
jaja... zoveel motorliefhebbers hier..
altijd hebben jullie het over mooie geluiden die zijn om van te :9~
maar mij een paar goede tips geven ho maar... mooi is dat


:+
 
neem gewoon een titanium Akrapovic klinkt super :)
[me]MaRRioBlade is een beetje Akra geil ;) [/me]
 
Heb een keer een SVtje gezien met een setje Devil dempers, da brulde pas!!
 
Heb twee hoge titanium BSM-dempers op m'n SV zitten, niet goedkoop maar errug mooi :) :) :)
Geluid is ook mooi, maar zonder Db-killers echt heftig })
full
 
Op dinsdag 17 juni 2003 21:19 schreef motorkaatje het volgende:
Heb twee hoge titanium BSM-dempers op m'n SV zitten, niet goedkoop maar errug mooi :) :) :)
Geluid is ook mooi, maar zonder Db-killers echt heftig })
(Afbeelding)

Vampire toevallig?

:9~ :}
 
Goed, alle merken zijn inmiddels wel langs gekomen en geen onvertogen woord gelezen. Klinken blijkbaar allemaal goed (genoeg). *D
Dus morgen naar de dealer, pijpie eronder en gááááán. :]
 
ik wil een nieuwe demper op m'n sv. welke moet ik nemen (ik heb er de ballen verstand van)en waarom? kunnen jullie een indicatie geven van de prijs > geleverd en gemonteerd?

thx

Heb zelf een Bos T-Six Oval aluminium op mijn SV.
Voordat ik em had ook een tijdje rondgekeken, maar de Bos is dus een van de weinigen waarbij je je originele uitlaat niet hoeft af te zagen (vond ik belangrijk voor later).
Bij Akrapovic hoefde dat overigens ook niet bij een full system, maar dat was echt zowat 3x zo duur. Da von'k nie de moeite woard....
 
Terug
Bovenaan Onderaan