Den Bosch e.o. deel 46 "as ge 't moar begrèpt war"

Status
Niet open voor verdere reacties.
pimp.jpg


Ik vind mijn motor in deze kleurstelling wel erg vetjes :Y

Iemand een adresje waar je spullen goud kunt laten anodiseren?

En wat zal het kosten om een volledige motor te laten overspuiten?
 
Laatst bewerkt:
Een droommotor vind ik lastig te zeggen, omdat ik een hele hoop nieuwe motoren zou willen hebben (als het maar supersport/bike is). Maar zo'n R6 of een R1 (modellen allemaal na 2004) komt een aardig eind in de buurt :Y Liefst in racetrim (stickers / uitvoering) met alleen een kenteken en ergens verborgen wat lichten. Een S1000RR is ook een behoorlijke kanshebber :+

Ik denk dat deze, afgezien van de vering met telemetrie, dashboard en dat soort dingen nog wel betaalbaar is. Mooie set velgen, mooie kuipset en dempers. Leuke remschakelset en dat soort dingen. Zelfde geld voor zo'n zelfde uitvoering in R6.

[~[url="http://img804.imageshack.us/img804/9097/43be4682.jpg"]afbeelding~][/URL]

Of deze in het zwart :9

[afbeelding]

Die R1, de blauwe, kom ik altijd in het matzwart tegen als ik van m'n werk naar huis rijd.
Super vet ding met akra's. Nooit vervelend als die voorbij komt rijden :+
 
Klote mijn internet werkt niet meer op mijn laptop.
Hij kan het ip adres niet opnieuw instellen wat een bullshit.
Morgen weg voor mijn nieuwe internet had ik ook al meer als 1.5 maand moeten hebben.
btw avond allemaal !!!!
 
Kwam er net zo'n meidje van de post, een prettige kerst wensen. Toch helemaal vergeten dat die voor geld komen! :X :+
Ik weer met een klote gevoel... :$
 
Laatst bewerkt:
Kwam er net zo'n meidje van de post, een prettige kerst wensen. Toch helemaal vergeten dat die voor geld komen! :X :+
Ik weer met een klote gevoel... :$

Haha, dat deed ik ook altijd, wist destijds niet dat die voor geld kwamen _O-

Prettige kerst gewenst!

Oh, dankjewel. Jij ook wà!

Houdoe.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan