Den Bosch e.o. deel 46 "as ge 't moar begrèpt war"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou ze goed beschermen! Misschien Harrie en jouw hondje ervoor laten liggen en laten bewaken? })
Harrie die luisterd wel als ik dat zeg haha!

Dan durft er niemand meer naar te kijken ook.
Goed idee *O*

Betekent wel dat je erbij moet komen zitten, want ik heb al gemerkt dat Harrie naar mij niet luistert en me alleen zit als een groot stuk speelgoed.... :+
 
[afbeelding]

Ik vind mijn motor in deze kleurstelling wel erg vetjes :Y

Iemand een adresje waar je spullen goud kunt laten anodiseren?

Anodiseren? Iedere aluminiumlegering zal in eenzelfde anodiseerproces een andere kleur 'goud' krijgen. Daarnaast zie ik draaidelen en gietstukken op je foto, beide met een verschillende micro/macro struktuur wat ook weer een effect op het anodiseer resultaat heeft. Wanneer je hetzelfde eindresultaat wilt zul je moeten lakken anodiseren kun je vergeten..
 
Anodiseren? Iedere aluminiumlegering zal in eenzelfde anodiseerproces een andere kleur 'goud' krijgen. Daarnaast zie ik draaidelen en gietstukken op je foto, beide met een verschillende micro/macro struktuur wat ook weer een effect op het anodiseer resultaat heeft. Wanneer je hetzelfde eindresultaat wilt zul je moeten lakken anodiseren kun je vergeten..

Hmz, dat is jammer.

Bestaat er wel een mooie, realistische goudkleurige lak? Of krijg je dan van dat vieze, wazige goud?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan