Den Haag en omgeving, deel V *O*

Wat gaan we doen van de zomer?

  • ijsje bij Florencia

    Stemmen: 2 8,7%
  • hangen bij de Escubelle

    Stemmen: 1 4,3%
  • strandfeestjes

    Stemmen: 7 30,4%
  • motorritjes

    Stemmen: 13 56,5%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
@aliss: volgens mij kunnen mod's wel kleurtjes gebruiken, maar zijn bij ons HTML-tags uitgeschakeld...anders had <font color="#FF00FF">roze</font> misschien gewerkt :?

en zo te zien werkt dat niet, dus zal je vic moeten chanteren ofzo... })

en mini: kinderen zijn lief, maar niet full-time :X
 
Hmmm.. heb een dochtertje van 8 weken, superlief! Nog even doorgroeien en ze mag bij papa tussen buik en tank op de Gixxer mee.. :9~

@aliss: volgens mij kunnen mod's wel kleurtjes gebruiken, maar zijn bij ons HTML-tags uitgeschakeld...anders had <font color="#FF00FF">roze</font> misschien gewerkt :?

en zo te zien werkt dat niet, dus zal je vic moeten chanteren ofzo... })

en mini: kinderen zijn lief, maar niet full-time :X
 
en mini: kinderen zijn lief, maar niet full-time :X
Kinderen; een verzamelwoord voor; beperking in vrijheid en financieen, belemmering tot het zijn van een eigen individu in persoonlijke zaken als hobby's en het normaal uitvoeren van je werk. Tijdrovende, alles volschijtende, jankende, stinkende hompjes spugend vlees B|
 
Kinderen; een verzamelwoord voor; beperking in vrijheid en financieen, belemmering tot het zijn van een eigen individu in persoonlijke zaken als hobby's en het normaal uitvoeren van je werk. Tijdrovende, alles volschijtende, jankende, stinkende hompjes spugend vlees B|

Tot zo'n minimensje de eerste keer breeduit lacht als ze je ziet.. een echte tranentrekker!
 
mini, je bent gewoon bang dat door de euforische en positief sentimentele emoties die vrijkomen door een schat van een kind je soft wordt.... :X
 
Kinderen; een verzamelwoord voor; beperking in vrijheid en financieen, belemmering tot het zijn van een eigen individu in persoonlijke zaken als hobby's en het normaal uitvoeren van je werk. Tijdrovende, alles volschijtende, jankende, stinkende hompjes spugend vlees B|

Kinderen zijn niets meer dan een hardnekkige geslachtsziekte

















:+
 
môgge iedereen :W

ik mag dus vandaag op me nichtje passen...en die zit in haar "ik wil papa, ik wil mama" fase, dus nix is goed...en een Dora koekje kan echt niet, het MOET een kabouter plop koekje zijn, maar gelukkig kan ik haar wel sussen en troosten... me pa is daar niet zo'n held in O-)

mogge! leuk man lekkah oppassen, beter dan werken!!! :Y

wat ga je allemaal voor leuke dingen met haar doen vandaag,
bedoel je bent wel haar oom dus moet je wel een beetje tof voor dr zijn! :+
 
me knuffelfiets was gisteren koppig met starten, maar na stukje rennen en op reserve dee ze weer lief :Y maar lekt nogsteeds olie :(

beetje filmpjes kijken zoals dora of rolie polie olie ofzo en kleuren en met het poppenhuis spelen en dan nemen me ouders der mee wandelen en kan ik terug naar me eigen leven :)



heb jij een leven? mja, zo noemen we het maar voor het gemak...
 
Kinderen; een verzamelwoord voor; beperking in vrijheid en financieen, belemmering tot het zijn van een eigen individu in persoonlijke zaken als hobby's en het normaal uitvoeren van je werk. Tijdrovende, alles volschijtende, jankende, stinkende hompjes spugend vlees B|


:} :Y
 
ga zo me plaspoort maar es ophalen...valt toch wel mee met de gladheid? of is :] een afrader?

denk dat het 'weldenkend den haag' wordt...
 
@ Mini... Heb me broer gesmst, zal aast wel zeggen dat ik de verfbrander mag komen ophalen.
Hoezo mag ik hem niet zelf aan je geven? -O- Ik wil je graag weer zien Honey!!! :j


:+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan