Den Haag en omgeving

Waar woon je?

  • Den Haag

    Stemmen: 41 39,8%
  • Wassenaar

    Stemmen: 2 1,9%
  • Voorschoten

    Stemmen: 0 0,0%
  • Leidschendam/Voorburg

    Stemmen: 14 13,6%
  • Rijswijk

    Stemmen: 3 2,9%
  • Wateringen

    Stemmen: 3 2,9%
  • Westland

    Stemmen: 8 7,8%
  • Nog iets verder (Delft, Zoetermeer, Leiden)

    Stemmen: 32 31,1%

  • Totaal aantal stemmers
    103
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is nu toch te warm om te rollebollen...kijk maar:

(Afbeelding)

Ochtend Middag Avond Nacht

Weersverwachting

De zon schijnt vandaag volop en het wordt warm. De temperatuur loopt op tot 26 graden in het Waddengebied en 30 plaatselijk in het zuiden van het land. De wind waait uit het oosten of zuidoosten en neemt nog wat toe tot matig, kracht 3 of 4. Vooral op Scheveningen voorspeld men FANTASTISCH weer. De ideale stranddag!

Het is nooit te warm om te rollebolle naar mijn mening.

Het viel me op dat het erg druk is richting het strand, hoe komt dat nou toch
:? :X O-)
 
Kijk maar uit! Kheb gehoord dat sommige lui Alpinestars teensliders verloren zijn @scheveningen..
Het enige wat ik verlies is rubber van m'n linkerzool vlak onder de teenslider |( blijkbaar is het meer moeite om je voet goed op het steuntje te zetten naar mate je ouder wordt :X )
 
Steppie dan :P , alhoewel, met rubber bedenkt, slijtboutje eronder (voor zover er nog wat van over is), in rubber opgehangen... ik houd van comfort :+
 
Het was idd best gezellig zo, volgende keer ken ik jullie weer wat beter en dan blijf ik ratelen.
Ben niet echt onzeker ofzo, maar ik kijk wel een beetje de kat uit de boom he :)
Ging net nog ff naar Safe zoetermeer voor wat olie, was er een megaklapper op de A12 geweest.Het was een partij druk, heel de A12 was langs zoetermeer afgesloten.
Ik kwam echt drijfnat thuis(wat zou dat een uitkomst zijn airco in een leren pak).Volgende keer probeer ik er wel weer bij te zijn kleintje_b kunnen we het nog ff over je laad probleem van je motor hebben ;)
Hai Fave, niet alleen vaker posten, gewoon vaker overal heen komen, leer je de mensen vanzelf kennen ;)


:Y t was zekers gezellig
 
Het was idd best gezellig zo, volgende keer ken ik jullie weer wat beter en dan blijf ik ratelen.
Ben niet echt onzeker ofzo, maar ik kijk wel een beetje de kat uit de boom he :)
Ging net nog ff naar Safe zoetermeer voor wat olie, was er een megaklapper op de A12 geweest.Het was een partij druk, heel de A12 was langs zoetermeer afgesloten.
Ik kwam echt drijfnat thuis(wat zou dat een uitkomst zijn airco in een leren pak).Volgende keer probeer ik er wel weer bij te zijn kleintje_b kunnen we het nog ff over je laad probleem van je motor hebben ;)

Nou had ook niet de indruk dat je onzeker was hoor, ben zelf kat uit boom kijker doorgaans dus herken ze ook wel ;)
Volgende keer? moet mini wel seintje geven, anders weet ik van niks, heb niet altijd tijd om alles bij te houden, en moet ook net kunnen uiteraard, maar gezellig was het zekers.
Maar jij hebt nog lekker een sauna gehouden in je motorpak begrijp ik.
 
ik loop al de halve dag met splijtende koppijn rond... B|
ben maar niet op die fiets gestapt... morgen vast ook nog wel motorweer :] en dan ff olie wisselen *O*
 
Nou had ook niet de indruk dat je onzeker was hoor, ben zelf kat uit boom kijker doorgaans dus herken ze ook wel ;)
Volgende keer? moet mini wel seintje geven, anders weet ik van niks, heb niet altijd tijd om alles bij te houden, en moet ook net kunnen uiteraard, maar gezellig was het zekers.
Maar jij hebt nog lekker een sauna gehouden in je motorpak begrijp ik.


Nix mis met een sauna! Of aufguss!! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan