devvers, coders en designers gezocht

arcadis

MF veteraan
2 mrt 2003
5.111
1
Utrecht
Motor-Forum.nl is al jaren het grootste motorgerelateerde forum van Nederland en hoort bij de grootste van de wereld. Het forum in zijn huidige vorm bestaat ook al wat jaartjes en heeft ook zo zijn beperkingen laten zien. We zijn van plan om motor-forum te voorzien van nieuwe techniek, een 'nieuw' gezicht en daarnaast de gebruikers zo min mogelijk last te laten ondervinden van de vernieuwingen.

Dit is een groot project wat zo zijn mankracht vergt, wat de reden is om nieuwe mensen aan te trekken voor het team dat zich bezig houdt met de ontwikkeling van motor-forum.

We zoeken daarom mensen die met ons dit project willen dragen. Wat we zoeken zijn mensen die vaardig zijn in het maken van webgebaseerde toepassingen. De kennis de we hiervoor nodig hebben bestaat uit twee delen.

[*] Kennis van X(HTML), CSS en consorten. Het forum zal volledig opnieuw moeten worden opgetrokken in een andere templatingtechiek. Daarnaast zal het ontwerp van MF ook zo zijn veranderingen moeten ondergaan. Dit is een fijn samenspel tussen gebruiksgemak, functionaliteit en het ontwerp.

[*] Het forum is geprogrammeerd in PHP en de database die wij gebruiken is het aloude MySQL. Mensen die vaardig zijn in het ontwikkelen in de scripttaal PHP en ook zo hun mondje SQL spreken zullen het forum van zijn functies voorzien.

Deze twee typen kennis zullen samen nadenken over hoe het forum nog beter gemaakt kan worden en zo de ervaring voor de gebruikers nog prettiger te maken.

Als je een of meerdere van de bovenstaande dingen beheerst en graag deel uitmaakt van een groep mensen die met veel plezier onze gemeenschap draaiende houdt, neem dan even contact op via e-mail: dev@motor-forum.nl. Naast de eeuwige roem en het plezier, maak je deel uit van de crew die aan de basis staat van wat motor-forum is. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En als jullie nog iemand over hebben, wij hebben nog een goeie zoekfunctie nodig op Motormaf. O-)
 
Nou goed dan, maken we er 10 euro van. Ben de beroerdste niet O-) Die ouwe zooi is straks toch onbruikbaar voor julie, zie het maar als ontwikkelingshulp :+

Rough negotiator :+ 10 euro plus een van de nieuwe 600 supersports op kenteken door jullie te betalen en te leveren door een dealer van onze keuze voor alle crewmembers van MF . Let the bidding begin 8-)

Maar we wijken af en ik ga Arcadis' topic niet verder vervuilen *D

Dus: Gezocht: zie topictitel
 
Wil met alle liefde helpen hoor :Y
Vrees alleen dat het niet gaat helpen :+
Programeren is niet mijn sterkste kant :P
 
arcadis

wat voor een template techniek willen jullie gebruiken dan???
ik werk zelf met:
-Photoshop CS2
-Dreamweaver mx 2004
-Fireworks mx 2004
-flash mx 2004
 
Laatst bewerkt:
arcadis

wat voor een template techniek willen jullie gebruiken dan???
ik werk zelf met:
-Photoshop CS2
-Dreamweaver mx 2004
-Fireworks mx 2004
-flash mx 2004
Met template techniek wordt bijvoorbeeld iets als Smarty bedoelt, dus geen softwarepakket.
Hoewel ik me wel kan voorstellen dat Photoshop skills nuttig kunnen zijn :)
 
Wat is zo ongeveer het ervaringsniveau wat jullie zoeken.

Mijn sql kennis komt vooral vanuit de oracle hoek maar veel ervan is ook binnen mysql bruikbaar.

PHP spreek ik een aardig woordje maar verwacht (nog) geen wonderen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan