DF @ Emmen e.o

Wil ik net de filmpjes bekijken heeft hij het mooiste gedeelte (met zijn allen door de tunnel)overschreven o.i.d. Wat lelijk zo`n camera.......

Was wel leuk om zo te meeten. Alleen het touren ging me te gek, kon het niet bijhouden met de srad :D Erg leuk al die motoren bij elkaar.
 
Komt omdat je achteraan in de rij reed. Dan moet je al zoveel extra gas geven om de voorsten bij te blijven terwijl die eigenlijk niet eens gek hard reden. Kheb het ook vaak gehad.
 
Wil ik net de filmpjes bekijken heeft hij het mooiste gedeelte (met zijn allen door de tunnel)overschreven o.i.d. Wat lelijk zo`n camera.......

Was wel leuk om zo te meeten. Alleen het touren ging me te gek, kon het niet bijhouden met de srad :D Erg leuk al die motoren bij elkaar.

Ik had het in de gaten kerel, daarom bleef ik ook wat achterop hangen, zodat je altijd iemand in zicbt hebt
 
Ik vond het een leuke en geslaagde meeting allen!!!!... moesten helaas iets eerderin de rit al afhaken, ma wel lol gehad! Ik zeg;dit moet een vervolg hebben...

@s-rat, wel jammer idd van t filmpje in de tunnel dan!!is altijd kicken, helemaal met zoveel gekkenbij elkaar haha!!
 
Nu druk bezig de filmpies van de camera naar de computer te zetten. Is maar 10 gig, dus duurt wel ff hahaha.
Zo ff kijken wat het geworden is :+
 
Goed bezig keerl! Kben tunnel en alles tot Assen aan toe aant uppen :)
Kheb em inmiddels gepubliceerd maar hij is nog bezig met verwerken. Dus alleen in lage kwaliteit te kijken. Over een half uur verwacht ik Full HD. 35min rijplezier :)
 
Yep, ik ben er binnenkort ook weer bij.
Lichaam is weer hersteld, motor is weer klaar, nu alleen zelf nog even de ruwe kantjes van het niet kunnen rijden bijwerken :)
 
Was gezellig en voor herhaling vatbaar !

mezelf ook nog ff welgeteld 5 sec terug gezien op t filmpje *O*

Haha ik net zo ;) alleen bij het ingaan van de tunnel *O* waai ik ff voorbij..
jij bij het uitgaan geloof ik ;)

Voor degenen die het leuk vinden,of ze nog niet gezien hadden in de groepsapp, hier nog ff een paar foto's..








Was gezellig! :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan