Dank voor de reactie, ik heb in de techniek sectie ook al antwoord gegeven.
Het voorbewerken van de onderdelen en het vinden van een bedrijf wat kan verchromen en scoperen is het probleem niet. Ik ben alleen bang dat door een verschil in laagdikte of het teveel afslijpen van de onderdelen de as-gat passing straks te groot is en ik valse lucht aanzuig.
Iemand die al eens een carburateur op deze manier heeft laten reviceren?
Het laten weken in terpentine en grof schoonborstelen doet eigenlijk al aardige wonderen, de boel komt er redelijk mooi onder vandaan gelukkig. Her en der wel de nodige corrosie helaas. Zal binnenkort even foto's maken van de voortgang tot nu toe.
Later deze week de losse onderdelen een tijd in de ultrasoon op 80 graden laten liggen en dan moet de boel aardig schoon zijn.
Volgens mij heb ik ook weer een onderdeeltje opgespoord, namelijk de oliekoeler.
Deze lijkt vrij aardig op de originele die gebruikt werd, en het is geleverd op een Honda en past dus mooi in de geest waarin de motor word opgebouwd.
Foto van de voorkant zoals hij moet worden.
En hier een foto van vroeger
Dit type koeler moet het worden, hij komt van een CBX750 F, familie dus
http://cgi.benl.ebay.be/Olkuhler-fu...ZViewItemQQitemZ160285211936#ebayphotohosting
:edit: krijg de ebay foto niet mooi getoond
Groeten,
Nap