Momenteel ben ik druk bezig om de achternaaf te polijsten en daarna in te laten spaken.
Nu zit ik nog een beetje in dubio wat ik ga doen met de remankerplaat.
Een "echte" 2ls is voor mij net iets buiten het budget en om een CB72 achternaaf of een andere te pakken als vervanger spreekt mij ook niet echt aan.
Dan blijven er in mijn ogen nog 2 mogelijkheden over omdat ik een remkabel ga gebruiken.
1. Ankerplaat aanpassen voor remkabel en een fake 2ls maken, wel de bevestigingen etc. maar niet de werking.
2. Een remhevels, remschoenen etc. van een andere 180mm 2ls bemachtigen en als we dan toch gaan lassen dit in de remankerplaat pasmaken.
If something is worth doing, it's worth doing right!
Als het goed is is het voorwiel van een CB350 ook 180mm in doorsnee en is deze 2ls.
Nu weet ik dat het remdeel aan de verkeerde kant zit en als je deze zomaar omdraait het remvermogen afneemt daar het niet meer Leading is maar met enige aanpassing moet dat toch goed gaan? (de remschoenen en hevels niet met de klok meedraaien maar om hun as)
Heeft er iemand nog een complete remankerplaat liggen voor dit experiment en is het idd 180mm?