Diefstal van Ducati's bij Ducati Store Herzele(B)

Laffie

MF veteraan
29 mei 2001
1.562
0
Dommelen
In de nacht van zaterdag 18 juni op zondag 19 juni werd bij Ducati Store Herzele ingebroken.
De volgende motoren werden ontvreemd:

Een 999s zonder lichten en met een racekuip met grijs frame. Framenr. zdmh400af4b009193. Deze motor was voorzien van een termignoni uitlaat.

Een 749 bip. rood, model 2003 framenr. zdmh500aa3b002040 voorzien van een termignoni uitlaat.

Een 749 s bip. rood, model 2004 framenr. zdmh500ac3b004318 voorzien van een termignoni uitlaat.

Een 748 bip. geel, model 2002 met gesloten zijflanken zoals de 998, framenr. zdmh300aa2b013355 met op de flanken Ducati corse en www.ducatibrugge.be

Dan enkele belangrijke getuigeverklaringen:

Men zoekt een wit Volkswagen busje van het type Caravelle, eerste type met voorwielaandrijving met een oude nummerplaat met 5 tekens.
Waarschijnlijk hebben de daders zich met de motorfietsen verplaatst via de openbare weg naar een voor ons onbekende bestemming.

Mocht U in de nacht van zaterdag op zondag in de morgen tussen 02.00 en 06.00 uur deze colonne fietsen gezien hebben in de driehoek Aalst-Gent-Zottegem, geeft een mailtje, elke tip is welkom.

Je kunt je tip mailen naar Ducati.Store.Herzele@pandora.be
Of frietkot@pandora.be

Wij danken U voor Uw interesse en wachten hoopvol op iedere bruikbare tip.


Mvg

Jakie

Ducati Store Herzele

www.ducatiherzele.be
 
watn ****** :(
ze moeten gewoon met d poten van andermans spullen afblijven, aan d hoogste boom ophangen dat volk :X

hoop dat alles een beetje goed opgelost kan worden en succes met de rest van alle rompslomp ;)
 
die staan lekker bij mij in de garage :z droomt verder :z
Ik wou net m'n neef bellen om te vragen of hij er iets mee heeft te maken, maar las jouw post gelukkig net op tijd. Anders had ik weer zo'n flater geslagen :9

Ik heb niks gezien. Maar dat kan komen omdat ik in rotterdam woon...
 
die jongens zijn goed bezig }) als je nog eens spreekt... mijn schuur staat nog leeg en naast mijn gs 500 passen er nog wel een stuk of 8 in :+ :+
 
In de nacht van zaterdag 18 juni op zondag 19 juni werd bij Ducati Store Herzele ingebroken.
De volgende motoren werden ontvreemd:

Een 999s zonder lichten en met een racekuip met grijs frame. Framenr. zdmh400af4b009193. Deze motor was voorzien van een termignoni uitlaat.

Een 749 bip. rood, model 2003 framenr. zdmh500aa3b002040 voorzien van een termignoni uitlaat.

Een 749 s bip. rood, model 2004 framenr. zdmh500ac3b004318 voorzien van een termignoni uitlaat.

Een 748 bip. geel, model 2002 met gesloten zijflanken zoals de 998, framenr. zdmh300aa2b013355 met op de flanken Ducati corse en www.ducatibrugge.be

Dan enkele belangrijke getuigeverklaringen:

Men zoekt een wit Volkswagen busje van het type Caravelle, eerste type met voorwielaandrijving met een oude nummerplaat met 5 tekens.
Waarschijnlijk hebben de daders zich met de motorfietsen verplaatst via de openbare weg naar een voor ons onbekende bestemming.

Mocht U in de nacht van zaterdag op zondag in de morgen tussen 02.00 en 06.00 uur deze colonne fietsen gezien hebben in de driehoek Aalst-Gent-Zottegem, geeft een mailtje, elke tip is welkom.

Je kunt je tip mailen naar Ducati.Store.Herzele@pandora.be
Of frietkot@pandora.be

Wij danken U voor Uw interesse en wachten hoopvol op iedere bruikbare tip.


Mvg

Jakie

Ducati Store Herzele

www.ducatiherzele.be


:( '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan