Keyless diefstal

Waarom is de X-adv eigenlijk de populaire motor voor die groep? Altijd de vage roofboxer helm met rode pootjes benden die er op rijden.

Niet echt een goedkope motor verder. Weet ook niet of het een echt motorblok is of meer een scooter blok.
De stap van een Runner naar een X-ADV of welke motorscooter dan ook is niet zo groot. ;)
 
Waarom is de X-adv eigenlijk de populaire motor voor die groep? Altijd de vage roofboxer helm met rode pootjes benden die er op rijden.

Niet echt een goedkope motor verder. Weet ook niet of het een echt motorblok is of meer een scooter blok.
Is de beste motorscooter momenteel en is een cross adventure achtige motor ( rijd heerlijk automaat en schakel en ziet er top uit.
 
Voor 15k zou ik dus geen NC750X in scooter vorm kopen maar een Africa twin. Als je dan toch een automaat wilt.
 
Even de bezem er door halen hoor, momentje

Modbreak:

Zowel de topicstarter en iedereen die loopt te gallen staan nu op scherp, houdt t lekker bij het onderwerp of reageer gewoon niet.

 
Laatst bewerkt:
Dan zal ook de Forza 750 wel populair worden. Alleen die kost nog meer.
(X ADV kost nl. geen 15k.. kunstmatig hoge prijs door te hoge vraag, releaseprijs was +-10k)

Terug ontopic: Ongeacht van het hele keyless gebeuren, je moet je motor toch altijd vastzetten met een extra slot wil je hem verzekerd hebben bij diefstal.
 
Dan zal ook de Forza 750 wel populair worden. Alleen die kost nog meer.
(X ADV kost nl. geen 15k.. kunstmatig hoge prijs door te hoge vraag, releaseprijs was +-10k)

Terug ontopic: Ongeacht van het hele keyless gebeuren, je moet je motor toch altijd vastzetten met een extra slot wil je hem verzekerd hebben bij diefstal.
Forza is niet zo populair helaas door zijn looks. Xadv kost zeker wel 15400 euro kaal momenteel. Ik kan het weten. Kijk zelf maar. Ja dat slot gebeuren is van zelf sprekend ik was gewoon benieuwd wat ze er aan hebben
 
1686687091710.png

1686687114605.png

Dat scheelt inderdaad echt héél veel in looks
 
Forza is niet zo populair helaas door zijn looks. Xadv kost zeker wel 15400 euro kaal momenteel. Ik kan het weten. Kijk zelf maar. Ja dat slot gebeuren is van zelf sprekend ik was gewoon benieuwd wat ze er aan hebben
Of… ben je aan het zoeken naar manieren om aan zo’n lelijk ding te komen zonder 15400 achter te hoeven laten? O-)
 
Zie aan de Post-bijdragen dat hij het waarschijnlijk over een X-ADV heeft.. is sinds kort de Volkswagen Golf onder de motoren.

Dan zou ik ook bang zijn voor diefstal idd.. met de doelgroep die door dat ding wordt aangetrokken.
Valt onder dezelfde categorie als Runners/T-maxen.
Dat is toch de BMW GS1200 hok?
 
Laatst bewerkt:
Forza is niet zo populair helaas door zijn looks. Xadv kost zeker wel 15400 euro kaal momenteel. Ik kan het weten. Kijk zelf maar. Ja dat slot gebeuren is van zelf sprekend ik was gewoon benieuwd wat ze er aan hebben
Jatten en dan verkopen voor een fractie van de waarde aan een heler. Kan best zijn dat ze max € 1.000 beuren, snel verdiend als je verder niks nuttigs kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan