Hellracertje
Die hard MF'er
Zoals sommigen van jullie misschien weten ben ik vrijdag 28 maart jl onderuit gegaan over een dieselspoor op het Klaverblad Heerenveen. Ik heb toen maar geen topic geopend, ook ivm met de tragedie om Jacco. Nu krijg ik toch van verschillende kanten vragen hoe het met mij en mijn motor is, dus toch maar even een topic!
(Effe mezelf quote) Dit gebeurde er dus:
Na een dikke week sinds gister weer zonder krukken gelopen, en vandaag meteen naar de motoport om foto's te maken van mijn motor!
De oorzaak...
De gevolgen:
Lag dus niet aan de koude banden, achterband is 200km oud!
De lichamelijke gevolgen
Enkel is nu al minder blauw, en kan dus weer enigsinds lopen zonder krukken.
Alleen is het nu vanaf de enkel tot midden van de kuit erg blauw, trekt omhoog ofzo?
Totale schade aan de motor €2126,19, en nu maar hopen op het waarborgfonds.
Zo niet, dan ben ik voor ong. 300 euro weer onderweg, ziet er dan wel niet uit.. maar kan weer rijden en als ik op TOMS val is het niet zo erg
(Effe mezelf quote) Dit gebeurde er dus:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:47 schreef Hellracertje het volgende:
Zal ik het dan maar vertellen....
Eerst gezellig met zijn allen (Superfrog, CyCle, Abe R6, en ikke) een bakkie leut bij huize 6gear. Daarna effe rustig de bandjes warm rijden, kneedown op tjalleberd. Eerst rondje Klaverblad, alles ok, weg is schoon!![]()
Tweede rondje klaverblad, op de oprit A7 drachten -> A32 (leeuwarden) ligt er in eens een DIESELspoor in de bocht. Superfrog reed voor mij, en die glibberde al, en kon hem niet meer houden, voorwiel schoof gewoon weg met 110 - 120 ofzo....
Erg lullig om je fiets te zien glijden. Ik koprollend de A32, waar een oplettende automobilist![]()
![]()
![]()
optijd reageerd en zodoende mij ontweek (behalve mijn enkel, die werd nog geraakt
) door zelf de vangrail in te rijden. Snel weer opgekrabbelt, fiets samen met CyCle naar de vluchtstroog geduwd. Gelukkig zat ik vol in leer, mijn pak is aanflarden (piccies volgen), had er niet aan moeten denken wat er zonder leer was gebeurt!
Daar stopte een golf met politie in burger, die even wat collega's oproepte. Auto die mij uitweek was in middels ook gestop, en vroeg hoe het met mij was![]()
Van zijn auto (net 2 weken oud) zat de hele linker kan inelkaar, dat was dus minder. Ik vragen of iemand een camera had om foto's te nemen van de diesel, voor het waarborg fons, bleek deze aardige meneer ook nog eens in bezit dan een digicam![]()
![]()
En de politieagent heeft het spoor ook vermeld in het rapport, dus binnen kort een claim indienen bij het waarborgfonds. Ambulance kwam nog langs, hebben mijn enkel bekeken, allen een kneusing, gelukkig niks gebroken. Ga zo nog wel ff bij de huisarts langs! Schade aan de motor: Rechterkuipdeel, spiegel, knipper, clip-on + voorrem, achterrem, steppie en uitlaat geschaafd / kapot.
Iedereen bedankt voor het helpen jongens![]()
![]()
![]()
Motor staat in middels bij motoport, dus hoor dinsdag wat de schade is![]()
Zo nu eerst effe rusten!
Na een dikke week sinds gister weer zonder krukken gelopen, en vandaag meteen naar de motoport om foto's te maken van mijn motor!
De oorzaak...
De gevolgen:
Lag dus niet aan de koude banden, achterband is 200km oud!
De lichamelijke gevolgen
Enkel is nu al minder blauw, en kan dus weer enigsinds lopen zonder krukken.
Alleen is het nu vanaf de enkel tot midden van de kuit erg blauw, trekt omhoog ofzo?
Totale schade aan de motor €2126,19, en nu maar hopen op het waarborgfonds.
Zo niet, dan ben ik voor ong. 300 euro weer onderweg, ziet er dan wel niet uit.. maar kan weer rijden en als ik op TOMS val is het niet zo erg

....
.
.
)