Digicam en vervoer

UltraSub

MF veteraan
23 aug 2002
1.278
0
Ik wilde vanmorgen mun S50 meenemen.
In de binnenzak van mijn pak heb ik toch maar niet gedaan, want stel je gaat op je flikker, kost je dat mooi een paar ribben.
Nou was ik aan het denken om een of andere voorziening in elkaar te friekelen in het kontje van mijn brommert.
Volledig in het schuim inpakken voldoende? Of gaattie dan nog kapot? Want zo'n ding krijgt natuurlijk klappen daar, ik bedoel, dat rammelt/stuitert als de neten daar :)

Iemand met ervaring/hints/tips omtrent dit probleem? Vervoer onder de buddy met de minimalistische bagageruimte van de huidige SS'ers dan wel uiteraard, of ergens anders op/onder/tussen de motor.. en niet "neem een rugzak/tanktas" :P
 
Doe hem vaker in het kontje, meestal in een zakje tegen de eventuele regen, maar meer niet.

Nooit beschadigd hoor (G2 trouwens).
 
Als ik de s75 meeneem hangt ie in een tasje aan mijn riem .
ongeveer net zoals haga san hem meeneemt.
je moet alleen niet in een bui regen terecht komen , tja en als ik val dan kunnen die paar ribben er ook wel bij :?
 
in kontje in fototasje met dikke voering...bij twijfelachtig weer in plastic zakje

G3 dus....
 
Hmm.. Ik heb zo'n Lowe Pro gepolsterd tasje (D-Res 8).
Ik ga dat gewoon proberen, draai ik hem ook nog eens in een handdoek.
Gaattie kapot, dan gaattie kapot. Garantie is 1 jaar, en ik heb hem nu paar maanden. Hij zal dan toch wel voor het einde van de garantie kapot gaan, als hij al besluit kapot te gaan? O-) :X

Dit tasje dus.. (Bevalt super ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan