Discussie geluidsoverlast

  • Onderwerp starter Anoniempje338
  • Startdatum

Ben je van mening dat we moeten proberen binnen de lijntjes te kleuren en overlast tegengaan?


  • Totaal aantal stemmers
    29
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Overigens stel ik vast dat een eenmaal uitgebrachte stem op deze poll niet meer te wijzigen is. Dus als je per ongeluk verkeerd klikte - al dan niet ingegeven door de dubbelzinnige vraagstelling - of je je onderwijl bedacht, dan kun je je stem niet meer wijzigen. Lijkt imho op een ommissie van dit forum , maar dit geheel terzijde.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van mening dat ook een rookie of rookienie zich kan oriënteren of dit onderwerp al eens is aangesneden op fora.

Anders wil ik graag gebruik maken van de gelegenheid om te vragen welke olie ik moet gebruiken in de motor die ik zoek welke geschikt moet zijn voor een niet al te lange rijder en hoe ik deze moet beveiligen tegen diefstal uit de woonkamer en alles.
En er was nog wat, iets met knipperlichten die net zoals die van de audi tekeer gaan met zonder relais.
Je vergeet ook de e 10 ethanol discussie hierbij ook nog Willem.
Die is ook nog gaande komt geen eind aan.
Net als de geluids discussie gaat maar door en door je zou er zowat doof van worden dat gemekker en gezeur erover.
 
Je vergeet ook de e 10 ethanol discussie hierbij ook nog Willem.
Die is ook nog gaande komt geen eind aan.
Net als de geluids discussie gaat maar door en door je zou er zowat doof van worden dat gemekker en gezeur erover.
Die verwerk ik dan zo gluiperig in de poll dat je hoe dan ook aan de kant komt te staan waar ik je heen dirigeer. Zo ja, waarom niet dan toch. Zo nee waarom wel?
 
Er zijn genoeg topics over geluidsoverlast, bijvoorbeeld:

Gebruik de zoekfunctie maar eens.

Deze gaat op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan