Dit weekend (24/25 aug.) rijden in het noorden?

Het ziet er naar uit dat het dit weekend regent in Duitsland. Halverwege de week echter verwachten de weerprofeten dat het opklaart. Als dat doorzet zou het volgend weekend wel eens redelijk tot mooi weer kunnen worden.

Zal van de week even zien of ik een goede kaart van Duitsland kan bemachtigen zodat ik een beetje een route kan bepalen. Ook wel handig als je ergens niet bekend bent. :)

Ga dus dit weekend zekers niet naar Duitsland. De kans op regen is mij te groot.

Morgen en Zondag wel even even rijden natuurlijk, maar ik zie wel waar en wanneer. :]
 
Het ziet er naar uit dat het dit weekend regent in Duitsland. Halverwege de week echter verwachten de weerprofeten dat het opklaart. Als dat doorzet zou het volgend weekend wel eens redelijk tot mooi weer kunnen worden.

Zal van de week even zien of ik een goede kaart van Duitsland kan bemachtigen zodat ik een beetje een route kan bepalen. Ook wel handig als je ergens niet bekend bent. :)

Ga dus dit weekend zekers niet naar Duitsland.

Morgen en Zondag wel even even rijden natuurlijk, maar ik zie wel waar en wanneer. :]

Staat er voor morgen ook...Voor heel NL... volgens weeronline...
Maar dat stond er voor vandaag ook, alleen vanmorgen wat sputjes, kheb vanmiddag en vanavond HEERLIJK gereden... en dat lag niet alleen aan het weer...
 
Er word altijd netjes op elkaar gewacht na de snelle bochten ed, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
:^

We hebben ook wel eens toerrijders mee (niet zo vaak) en we wachten altijd wel hoor! :}

Dus als je meekunt, gewoon doen! :)

Helaas wordt het hem dit weekend toch niet voor mij ;( , het regent hier en moet nog wat andere dringende dingen doen, morgen lukt ook niet ivm een vergadering.

Deze week nog wel even op wat avonden rijden! :]
 
he revolution....

heb je nou nog geen titanium.....

ik heb er net weer een nieuw blokje op
ben vanmiddag even vuurwerk aan het maken geweest

koop nou gewoon eve een blokje op joure .....
en niet van die dure shit....
 
he revolution....

heb je nou nog geen titanium.....

ik heb er net weer een nieuw blokje op
ben vanmiddag even vuurwerk aan het maken geweest

koop nou gewoon eve een blokje op joure .....
en niet van die dure shit....
Neeeeee ;( nog geen titanium. :(

Ik was afgelopen woensdag op Joure West maar daar was niemand verder... kon dus ook geen titanium kopen. :(

As. woensdag, zijn jullie er dan wel?

Trouwens, hoe bevestig jij dat titanium op je kneepads?
 
bevestigen met 2 boutjes eve wat draad tappen in
het titaan en klaar.... je moet een goeie boor hebben het titaan is nogal hard....

eve een vraagje ik krijg geen foto op het vorige
bericht...????? ik het het al kleiner dan 100kb
gemaakt.... tell me..???
het is van een ongeldig file type, en wat nu...?
 
bevestigen met 2 boutjes eve wat draad tappen in
het titaan en klaar.... je moet een goeie boor hebben het titaan is nogal hard....

eve een vraagje ik krijg geen foto op het vorige
bericht...????? ik het het al kleiner dan 100kb
gemaakt.... tell me..???
het is van een ongeldig file type, en wat nu...?
Mail die foto maar even naar mij: revolution@motor-forum.nl, dan zet ik hem voor je online. :)

Ik zie je woensdag wel denk ik. :] Ik wil ook vonken trekken. })
 
Ik ook..Vonkerdevonk :) Neem maar een rugzak mee, Eddie :+
Ik geloof dat die gast op die Rood/zwarte Gixxer 1000 het verkoopt.

Maandagavond of dinsdagavond ook ff rijden Sander? :]

Tenzij het kloteweer wordt :( , heb trouwens ook een andere kentekenplaat op m'n motor, die moet je zien. })
 
Ik geloof dat die gast op die Rood/zwarte Gixxer 1000 het verkoopt.

Maandagavond of dinsdagavond ook ff rijden Sander? :]

Tenzij het kloteweer wordt :( , heb trouwens ook een andere kentekenplaat op m'n motor, die moet je zien. })
Maandag kan ik zeker niet.

Waar is die foto van je plaat dan :?
 
Op zaterdag 24 augustus 2002 20:13 schreef Revolution het volgende:Waar?
Dacht dat jij niet kon morgen...

Hou de woensdag wel aan. Misschien eerder ook nog even rijden. Vandaag maar enkele km gemaakt, stelde niets voor.
 
Op zaterdag 24 augustus 2002 20:18 schreef Sander het volgende:Dacht dat jij niet kon morgen...
Ik kan morgen ook niet nee...
Maar was just interested... waar hij woont in het noorden. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan